Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו 206GTi ורנו קליאו ספורט 2000-2005


User323
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום ,

התחלתי להתעניין ברכבים ויש לגביהם כמה שאלות אשמח אם תוכלו לעזור .

לפי מה שהבנתי הצריכת דלק שלהם היא בערך 1 ל13 בממוצע האם זה הגיוני ונכון ?

האם ניתן למצוא רכב אמין בשנתונים האלה?

איזה מהרכבים לדעתכם אמין ומומלץ יותר?

לגבי האחזקה האם היא תוכל להסתכם בין 1500-2100 ש"ח בחודש?

ואם יש דברים מסוימים שקשורים לרכבים שחשוב שאדע אשמח שתגידו .

תודה !

בשתי הרכבים מדובר על מנוע ה2000

עריכה אחרונה על ידי User323
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

אני מדבר מתוך ניסיון אחזקה של 206 GTI שנת 2000, במשך שמונה שנים (היא עדיין אצלי ואולי תועמד למכירה בקרוב)

 

צריכת דלק ממוצעת ומדודה על פני 8 השנים עומדת באזור ה 11.5 ק"מ לליטר. רוב הנסיעות שלי הן משולבות. אני לא לוחץ יותר מדי על האוטו, אבל מדי פעם התורים כן עולים. הנסיעות הן עם ובלי מזגן, לא קבוע.

 

אחרי שביצעתי יישור קו יסודי ושמרתי על שגרת טיפולים ברמה טובה, אני יכול להגיד כי הרכב מראה אמינות טובה.

המנוע הוא בלוק אמין מאוד וימשיך לנסוע ולנסוע כל עוד יקבל את הטיפול הנכון בזמן. כנ"ל הגיר - פשוט ועובד.

מנגנון הסאן רוף - לוקה בתכנון רע שלא מתאים לארץ החמה שלנו, המנגנונים שלו פשוט לא מחיזקים מעמד.

 

206 GTI, יש רק עם מנוע 2000. הרכב מאובזר מאוד ונוח לשימוש יומ-יומי.

מבחינת עלויות אחזקה, הכל תלוי בנסועה שלך ובאופי השימוש.

לדעתי בהחלט אפשר לעמוד על עלות אחזקה באזור 1700 ש"ח לחודש (אצלי זה סביב המספר הזה ואני נוסע באזור 13000 ק"מ בשנה)

 

קח בחשבון שאם תחליט על אורך חיים על הצד היותר ספורטיבי עם הרכב, יהיו מכלולים שישחקו יותר מהר.

 

בהצלחה :)

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

אני מדבר מתוך ניסיון אחזקה של 206 GTI שנת 2000, במשך שמונה שנים (היא עדיין אצלי ואולי תועמד למכירה בקרוב)

 

צריכת דלק ממוצעת ומדודה על פני 8 השנים עומדת באזור ה 11.5 ק"מ לליטר. רוב הנסיעות שלי הן משולבות. אני לא לוחץ יותר מדי על האוטו, אבל מדי פעם התורים כן עולים. הנסיעות הן עם ובלי מזגן, לא קבוע.

 

אחרי שביצעתי יישור קו יסודי ושמרתי על שגרת טיפולים ברמה טובה, אני יכול להגיד כי הרכב מראה אמינות טובה.

המנוע הוא בלוק אמין מאוד וימשיך לנסוע ולנסוע כל עוד יקבל את הטיפול הנכון בזמן. כנ"ל הגיר - פשוט ועובד.

מנגנון הסאן רוף - לוקה בתכנון רע שלא מתאים לארץ החמה שלנו, המנגנונים שלו פשוט לא מחיזקים מעמד.

 

206 GTI, יש רק עם מנוע 2000. הרכב מאובזר מאוד ונוח לשימוש יומ-יומי.

מבחינת עלויות אחזקה, הכל תלוי בנסועה שלך ובאופי השימוש.

לדעתי בהחלט אפשר לעמוד על עלות אחזקה באזור 1700 ש"ח לחודש (אצלי זה סביב המספר הזה ואני נוסע באזור 13000 ק"מ בשנה)

 

קח בחשבון שאם תחליט על אורך חיים על הצד היותר ספורטיבי עם הרכב, יהיו מכלולים שישחקו יותר מהר.

 

בהצלחה :)

תודה רבה עזרת לי מאוד!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

אני מדבר מתוך ניסיון אחזקה של 206 GTI שנת 2000, במשך שמונה שנים (היא עדיין אצלי ואולי תועמד למכירה בקרוב)

 

צריכת דלק ממוצעת ומדודה על פני 8 השנים עומדת באזור ה 11.5 ק"מ לליטר. רוב הנסיעות שלי הן משולבות. אני לא לוחץ יותר מדי על האוטו, אבל מדי פעם התורים כן עולים. הנסיעות הן עם ובלי מזגן, לא קבוע.

 

אחרי שביצעתי יישור קו יסודי ושמרתי על שגרת טיפולים ברמה טובה, אני יכול להגיד כי הרכב מראה אמינות טובה.

המנוע הוא בלוק אמין מאוד וימשיך לנסוע ולנסוע כל עוד יקבל את הטיפול הנכון בזמן. כנ"ל הגיר - פשוט ועובד.

מנגנון הסאן רוף - לוקה בתכנון רע שלא מתאים לארץ החמה שלנו, המנגנונים שלו פשוט לא מחיזקים מעמד.

 

206 GTI, יש רק עם מנוע 2000. הרכב מאובזר מאוד ונוח לשימוש יומ-יומי.

מבחינת עלויות אחזקה, הכל תלוי בנסועה שלך ובאופי השימוש.

לדעתי בהחלט אפשר לעמוד על עלות אחזקה באזור 1700 ש"ח לחודש (אצלי זה סביב המספר הזה ואני נוסע באזור 13000 ק"מ בשנה)

 

קח בחשבון שאם תחליט על אורך חיים על הצד היותר ספורטיבי עם הרכב, יהיו מכלולים שישחקו יותר מהר.

 

בהצלחה :)

 

איך הגעת ל-1700 ש"ח בחודש? מה זה כולל? דלק+ביטוחים+וסוס+ טיפולים?

אשמח אם תפרט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הממוצע החודשי הזה כולל:

 

- הוצאות דלק - כל תדלוק נרשם ויש את הקבלות

- ביטוח חובה + מקיף (אני מעל גיל 30)

- טסט+ אגרה

- טיפולים (כל 10,000 ק"מ ) + תיקונים שהייתי צריך לעשות במהלך השנה. כולל גם רכישות מסביב - כמו כיסוי למשל ואפילו פחיות ריח. כמעט כל שקל שהוצאתי על הרכב נרשם פה - צמיגים, מצבר, חומרי ניקוי וכל תיקון קטן

- ירידת ערך ( רשמתי סכום של בערך 10% מהמחירון שמתעדכן כל שנה)

 

את הסיכום עשיתי בסוף כל שנה, כאשר כל ההוצאות כבר ידועות.

ב 4 שנים (2010 - 2013) האחרונות ההוצאה הממוצעת על האוטו בחודש עמדה על 1,734.29 ש"ח

והנסועה הממוצעת על 13,237.25 ק"מ

 

השנים הראשונות, בהן טיפלתי בכל מה שדרש טיפול (יישור קו) ההוצאות היו מעט גבוהות יותר, בנוסף, גם הקילומטראז' שעשיתי היה גבוה מעט יותר, סביב ה 18,000 בשנה. הדברים הגדולים שטופלו - קלאץ', רדיאטור, כל מנגנון הסאנרוף, משולשים וכו' - וזה כמובן מעבר לטיפולים סדירים ברמה גבוהה מאוד. בהתחלה הייתי מטפל במוסכים מורשי יבואן, אבל בהמשך הבנתי מהם המקומות היותר נכונים לקבל בהם את הטיפול הטוב ביותר לפיז'ו שלי.

עריכה אחרונה על ידי ברמונדו

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעלים יחסית טרי של קליאו ספורט, הרכב לא זול לאחזקה, צריכת הדלק נעה בסביבות ה10.5 לליטר, אבל יש לי רגל מאד כבדה, עם רגל קלה אולי תצליח להוציא 11.5-12.

מבחינת אחזקה, מכלולים יקרים - צריך להזמין הרבה מאנגליה בשביל לחסוך ולנבור בפורומים, טיימינג וקלאץ' יקרים (2500+-) אז עדיף שתחפש אחת אחרי.

הבעיה של הרכב מבחינתי לפחות היא אלקטרוניקה, כי המנוע עומד בעומסים בכיף - החיישנים לעומת זאת, בגיל הזה של הרכבים - נמצאים בסוף חייהם אם לא הוחלפו.

אל תתפתה לקנות ב20 א"שח רכב עם 230 אלף ק"מ ויד6, זו תהיה נבלה, הרכבים הטובים שווים הרבה מעל המחירון של לוי יצחק (150% בערך).

אם אין לך נסיון בנהיגה ספורטיבית חפש את הדור השני, 2002+ הן מגיעות עם ESP.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הממוצע החודשי הזה כולל:

 

- הוצאות דלק - כל תדלוק נרשם ויש את הקבלות

- ביטוח חובה + מקיף (אני מעל גיל 30)

- טסט+ אגרה

- טיפולים (כל 10,000 ק"מ ) + תיקונים שהייתי צריך לעשות במהלך השנה. כולל גם רכישות מסביב - כמו כיסוי למשל ואפילו פחיות ריח. כמעט כל שקל שהוצאתי על הרכב נרשם פה - צמיגים, מצבר, חומרי ניקוי וכל תיקון קטן

- ירידת ערך ( רשמתי סכום של בערך 10% מהמחירון שמתעדכן כל שנה)

 

את הסיכום עשיתי בסוף כל שנה, כאשר כל ההוצאות כבר ידועות.

ב 4 שנים (2010 - 2013) האחרונות ההוצאה הממוצעת על האוטו בחודש עמדה על 1,734.29 ש"ח

והנסועה הממוצעת על 13,237.25 ק"מ

 

השנים הראשונות, בהן טיפלתי בכל מה שדרש טיפול (יישור קו) ההוצאות היו מעט גבוהות יותר, בנוסף, גם הקילומטראז' שעשיתי היה גבוה מעט יותר, סביב ה 18,000 בשנה. הדברים הגדולים שטופלו - קלאץ', רדיאטור, כל מנגנון הסאנרוף, משולשים וכו' - וזה כמובן מעבר לטיפולים סדירים ברמה גבוהה מאוד. בהתחלה הייתי מטפל במוסכים מורשי יבואן, אבל בהמשך הבנתי מהם המקומות היותר נכונים לקבל בהם את הטיפול הטוב ביותר לפיז'ו שלי.

 

אהבתי את הפדנטיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור, שים לב שכשרשמתי 1,700 ש"ח עלויות אחזקה, זה כלל בפנים את ירידת הערך השנתית. כך שבפועל, העלות הממוצעת (כסף שאתה תכל'ס מוציא כל חודש) נמוכה יותר.

 

עריכה: ללא התחשבות בירידת הערך, ההוצאה החודשית הממוצעת (ב 4 השנים האחרונות) עומדת על 1,494.71 ש"ח

עריכה אחרונה על ידי ברמונדו

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו מהירה וחזקה יותר, אך עלויות הטיפולים יותר גבוהות (קלאץ', טיימינג ומותחן רצועת אביזרים).

לפיג'ו מנוע שלא אוהב סל"ד גבוה (לעומת זה של הקליאו), מה שמשפיע על הפאן בנהיגה ספורטיבית.

 

אם אתה מוגבל בהוצאות אחזקה - הייתי הולך על הפיג'ו. אם יש מקום להוצאות - קליאו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...