Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

 

יש ברשותי מאזדה 3 שנת 2004.

התקנתי בה מערכת לפני בערך שנה, סאב מגבר ו2 רמקולים קדמיים.

לפני בערך שבוע הפסקתי לשמוע ברמקול ימין.

חשבתי בהתחלה שהוא נשרף, כדי לוודא פירקתי את 2 הדלתות הקדמיות והחלפתי בין הרמקולים.

התברר ש2 הרמקולים עובדים בצד שמאל של הרכב.

כלומר הרמקול לא נשרף.

 

 

בדקתי את החיבורים מאחורה של המגבר וחיזקתי אותם, הם נראים בסדר גמור.

 

 

יש למישהו אולי מושג מה זה יכול להיות?

יש 2 פיוזים במגבר מחוברים, יכול להיות שאחד שרוף? אם כן איך אני יודע? לשלוף אותו... ומה?

ואולי הבעיה במגבר עצמו שנשרף רק חלקית? יכול להיות דבר כזה?

 

 

תודה רבה מראש לעוזרים!!!

פורסם

בפיוז תקין רואים מעיין מתכת דקה שמחברת בין קצות הפיוז , בפיוז שרוף רואים ניתוק במתכת הזאת .

אם הפיוזים תקינים תנסה להחליף בין חיבור צד שמאל וצד ימין במגבר ( שהמגבר כבוי ) ולראות אם שני הערוצים תקינים.

פורסם

תודה על העזרה, קשה לי להבחין אם הפיוזים שרופים או לא.

החלפתי במגבר בין 2 החיבורים ורמקול שמאל החל לעבוד.

יכול להיות שזה פיוז? או שלפי הבדיקה זה שולל את האפשרות?

אז יש מצב שחצי מגבר הלך?

 

 

מצרף 2 תמונות

ממש מוזר לי כי זה נראה ש2 הערוצים ביחד.

IMG_7092.jpg

IMG_7093.jpg

פורסם

יכול להיות אולי משהו אחר? כי פירקתי את הדלת והוצאתי את הרמקול להחוצה כך שלא יגע בכלום חוץ מהחיבורים, והוא עדין לא עובד. החיבורים נראים תקינים כל המגעים בסדר והכל נראה על פניו טוב.

יש אפשרות שאחליף מגבר ויגמר הסיפור?

פורסם

וגם הרי החלפתי את החוטים של הרמקולים במגבר עצמו והחוטים ו2 הרמקולים עובדים טוב, רק החלק הימני במגבר לא עובד (כל פעם שמחבר לשם חוט לא שומעים ובצד השני שני הרמקולים עובדים ושומעים בהם)?

פורסם

רשמת שברגע שחיברת את הרמקול השמאלי על הערוץ הלא טוב זה עבד לך.

תנסה לחבר רמקול עם חוט חדש ככה באויר ישירות לראות אם הוא עובד במידה ולא אז הבעיה כנראה במגבר.

פורסם
רשמת שברגע שחיברת את הרמקול השמאלי על הערוץ הלא טוב זה עבד לך.

תנסה לחבר רמקול עם חוט חדש ככה באויר ישירות לראות אם הוא עובד במידה ולא אז הבעיה כנראה במגבר.

 

כן זה המגבר, תודה רבה על העזרה אחי!

×
×
  • תוכן חדש...