Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש נוגע ללב. לכן הם הרוויחו השנה 112מ' ש"ח (נקי, אחרי מיסים, אחרי הוצאות שיווק, אחרי משכורות, אחרי הכל).

עיני לא צרה בהם, שיבושם להם. אבל זה כן מאפשר להם להיות קצת יותר הוגנים, כפי שמבקש פות"ש.

לפרטים נוספים: http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=888782 (תיכף פאלו יבוא ויגיד שאני לא יודע לקרוא דוחות כספיים, והם בכלל הפסידו).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עופר, לא לכל רכב קיים חלק תחליפי, בטח לא לרכב שיש פחות מ40 כמוהו בארץ. מחירי החלפים צריכים להיות הוגנים, אבל בשביל זה היבואן צריך להיות הוגן...

 

לא חלק חליפי, יבואן חליפי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ממש נוגע ללב. לכן הם הרוויחו השנה 112מ' ש"ח (נקי, אחרי מיסים, אחרי הוצאות שיווק, אחרי משכורות, אחרי הכל).

עיני לא צרה בהם, שיבושם להם. אבל זה כן מאפשר להם להיות קצת יותר הוגנים, כפי שמבקש פות"ש.

לפרטים נוספים: http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=888782 (תיכף פאלו יבוא ויגיד שאני לא יודע לקרוא דוחות כספיים, והם בכלל הפסידו).

 

אתה לא יודע לקרוא דוחות כספיים, זה כבר הוכחתי, ואתה לא יודע לנתח שוק.

 

112 מיליון זה יכול להיות הרבה או מעט, תלוי מה המחזור של החברה.

רק שאתה לא מבין את זה, כי אתה חושב על 112 מיליון במושגים של כסף אצל אדם בודד.

זה בגלל שאתה לא מבין מהחיים שלך בכלכלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חל שיפור

 

רווח מהמחזור 4% לעומת 3% בשנה שעברה

 

 

רווח מההון העצמי שזה מה שחשוב חל גם כן שיפור מ9.4% בשנת 2012 ל 12.4% בשנת 2013

 

מדובר בגידול של 30% לעומת שנה שעברה בשני הפרמטרים כאשר המכירות גדלו רק ב ב 6%

 

גם נתח השוק שלהם עלה , ככה שבקרסו יכולים להיות מרוצים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מרוצים?!

תלוי למה המספרים השתנו.

 

לקבל 60 מיליון ש"ח על מחזור של 2.7 מיליארד... ולגמור עם תזרים שלילי (+10 בלי דבינדנד).

לא מלהיב.

 

15% רווח גולמי, זה מה שהעסק הזה מצליח להוציא.

וזה עסק שמוכר במחירים מופקעים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

עוד דוגמא לכך שדרוש טיפול שורש בשוק הרכב הישראלי.

 

אולי נפתח שרשור דביק: "תלונות על קרסו"? :lol:

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
עופר, לא לכל רכב קיים חלק תחליפי, בטח לא לרכב שיש פחות מ40 כמוהו בארץ. מחירי החלפים צריכים להיות הוגנים, אבל בשביל זה היבואן צריך להיות הוגן...

לחלקים "נדירים" או אלה שאין להם תחליפיים - זה מה שקורה אצל רוב היבואנים.

מה שניתן לעשות זה יבוא עצמי או חלקים מפירוק (במידה וקיימים כאלה).

במקרה של יבוא עצמי, אם החלק "משבית" את הרכב יש להערך לכך כמובן שהרכב יעמוד עד הגעת החלק.

 

נו, ברור שהיבואנים גם יחרטטו בקשר למחיר.

הם הרי צריכים להצדיק את המחירים המופקעים שהם גובים.

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

פאלו - יש לי תואר בכלכלה, ותאמין לי שאני יודע לקרוא דוחות לא רע. גם כיהנתי (כמוך) כדירקטור, ולמעשה המשרד שלנו היום מציל את אחת מחברות הענק שפועלות בארץ משומת מס של מאות מיליונים - בעזרת כלכלה. אממה? לכל אחד נקודת השקפה שונה - וזה מותר. נקודת ההשקפה שלי בוחנת רווח נקי אחרי כל המשכורות ודמי הניהול, ונקודת המבט שלך היא יותר פייבוראבל לחברות. זה בסדר. אני מעדיף חברה במובן society ואתה מעדיך חברה במובן corporate, וזה בסדר. לא צריך בגלל זה להטיח בוץ...

 

כנראה זו גם הסיבה שבעיניך מצב הרכב בישראל טוב, ובעיני לא. כלומר, כמובן שמצב יבואני הרכב טוב - אבל מצב הצרכנים פחות. אתה יוצא חוצץ כל פעם נגד המילה מונופול, אבל ברור לך שאנשים כותבים את זה כי הם לא מכירים את המונחים, ומכוונים בעצם לאוליגופול או קבוצת ריכוז. במקום להסביר להם - אתה תוקף אותם.

 

עניינית - ישה ענה לך כמעט כל מה שתכננתי, אז נסתפק בזה :-) שבת שלום ומבורך.

 

עריכה: זה לא אומר שלא הייתי רוצה RS. מאוד הייתי רוצה.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
חל שיפור

 

רווח מהמחזור 4% לעומת 3% בשנה שעברה

 

 

רווח מההון העצמי שזה מה שחשוב חל גם כן שיפור מ9.4% בשנת 2012 ל 12.4% בשנת 2013

 

מדובר בגידול של 30% לעומת שנה שעברה בשני הפרמטרים כאשר המכירות גדלו רק ב ב 6%

 

גם נתח השוק שלהם עלה , ככה שבקרסו יכולים להיות מרוצים.

 

אתה צודק בזה שהמדד האולטימטיבי לרווחיות הוא תשואה על ההון העצמי, ותשואה של 12.4% היא סבירה פלוס לחברה בענף הזה.

עם זאת, אף פעם אל תחשב צמיחה באחוזים על מדד שהוא כבר באחוזים- זה מאוד מעוות ודמגוגי. כשיש לך שני נתונים באחוזים, הדרך להראות את השינוי ביניהם הוא באמצעות חיסור ולא על ידי חלוקה, ז"א צריך להגיד שהתשואה על ההון השתפרה ב- 3%.

פורסם

מכרתי לאיזה בחור פולי מנוע כזה משומש ב400 ש"ח. אם תצטרך חלקים לקליאו שלך צור איתי קשר יש לי הרבה חלקים משומשים במחירים טובים

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

גם בחו"ל צריך להחזיק מלאי מסודר, פקידות, מוסכי רשת ו... כל הבלאגן מסביב.

לפי החשבון של כמה חברים נכבדים כאן, הם בטוח מפסידים כסף.

 

גם כשיש מבצעים על רכב חדש, עם הנחה משמעותית ממחיר המחירון, "המסכנים" הללו גם מפסידים כסף?

כמה כסף לדעתכם "הפסידה" חברת UMI כשמכרה את ה-SONIC 1600 LTZ למוטודיל? כי מחירה לצרכן כעת הוא 75000 שקל.

האם מוטודיל קנתה את הרכבים הללו מ-UMI ב-70000 ש"ח או פחות מזה? אז כמה כסף היא "הפסידה"?

רק לא לשכוח שהיא נמכרה לצרכן עד לא מזמן ב-107000 שקל, לפני אגרות.

 

זוג מגבים קדמיים ל-SEAT MII ב-290 שקל {לפני מע"ם} בצימפיון זה מחיר סביר? [לאומת 15 יורו בחו"ל למקוריים.]

פורסם
פאלו - יש לי תואר בכלכלה, ותאמין לי שאני יודע לקרוא דוחות לא רע. גם כיהנתי (כמוך) כדירקטור, ולמעשה המשרד שלנו היום מציל את אחת מחברות הענק שפועלות בארץ משומת מס של מאות מיליונים - בעזרת כלכלה. אממה? לכל אחד נקודת השקפה שונה - וזה מותר. נקודת ההשקפה שלי בוחנת רווח נקי אחרי כל המשכורות ודמי הניהול, ונקודת המבט שלך היא יותר פייבוראבל לחברות. זה בסדר. אני מעדיף חברה במובן society ואתה מעדיך חברה במובן corporate, וזה בסדר. לא צריך בגלל זה להטיח בוץ...

 

אני חושב שאחרי כל קורות החיים הללו, האמירה שלך כבר הופכת להיות מביכה מאוד.

נסה אותה על השותפים שלך, שחברה שמרוויחה 100 מיליון עושקת את לקוחותיה, כי 100 מיליון זה "הרבה כסף".

 

כבר כתבתי לך, אם אתה רוצה לדסקס את הבעיות של שוק הרכב, תתחיל מדו"ח זליכה. זו נקודה טובה.

אחרי זה אפשר יהיה לנהל דיון על בעיות מבניות ורווחים לא סבירים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה צודק בזה שהמדד האולטימטיבי לרווחיות הוא תשואה על ההון העצמי, ותשואה של 12.4% היא סבירה פלוס לחברה בענף הזה.

עם זאת, אף פעם אל תחשב צמיחה באחוזים על מדד שהוא כבר באחוזים- זה מאוד מעוות ודמגוגי. כשיש לך שני נתונים באחוזים, הדרך להראות את השינוי ביניהם הוא באמצעות חיסור ולא על ידי חלוקה, ז"א צריך להגיד שהתשואה על ההון השתפרה ב- 3%.

 

 

הרווח גדל ב36% והתשואה על ההון גדל ב30% כי ההון העצמי בשנת 2013 גבוה מההון העצמי בשנת 2012 ולכן התשואה גדלה רק ב 30%

 

האם תגיד שהרווח רק גדל ב 40 מיליון או תאמר גדל ב 36% מ 82 מיליון ל 112 מיליון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

צר לי לאכזב אותכם רוב היבואנים לא רק קרסו לוקח סכומים הזויים על חלקי חילוף ,כניראה לא ניסתם לקנות מהונדה או אפילו מפיאט.רק מחו"ל המחיר בחלק מהמקרים 10-20% מההצעה של היבואנים בארץ .(מניסיון ומקורי)


×
×
  • תוכן חדש...