Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזוב. זה לא עושק.

 

הבאתי מגדש טורבו למשאית איסוזו בפחות מ 15% ממחירו בארץ מדילר מורשה שלהם בארה"ב לפי מספר השלדה שלי.

 

בכלל הלך מנוע אחרי 270000 קילומטר ברכב מטופל במורשה בלבד ולפי הספר והנזק לפי המורשה הוא 40,000 שקל . בגלל שבהצעה לטרייד אין הם הציעו פחות מזה החלטתי לתקן במקום אחר. הבאתי טורבו ואטמים אורגינליים מחול ושאר החלקים מקוריים מיבואן מקומי וסיימתי בקצת יותר מחצי הסכום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שאלת תם: זה שמצאת יותר זול אומר שהם גנבים?

אתה חיפשת בכל העולם ומצאת דילר בריטי שלוקח מחיר x. הגברת קרסו הרימה טלפון למישהו אחר וקיבלה מחיר y. אתה לא יודע בכמה הדילר הבריטי קונה את החלק ולא מה מתח הרווחים שלו, וקח בחשבון שלקרסו מותר להרוויח עליך. לא נשמע לי כ״כ נורא. 

פורסם

יש להרוויח ויש להרוויח, אבל לא צריך להיות חמדנים.

 

איך אתה יכול לקחת על חלק יותר מכפול ממה שהוא באמת עולה?

shellcase קנה את החלק ב 700ש"ח לאחר שמוכר עשה את הרווח שלו.

להגיד שהמחירים הגיוניים כי היבואן מחזיק מוסכים\עובדים\חשמל\ארנונה וכו' זה לא נכון.

 

אני לא צריך לממן את האחזקה של היבואן.

 

הוא לא מצא את החלק במחיר של 200ש"ח פחות, אלא 800 ש"ח פחות.

 

יש פה בפורום סיפור על מישהו עם AUDI A4 אם אני זוכר נכון שהלך לו מפוח של המזגן ברכב - צ'מפיון רצו יותר מ 5000ש"ח שמבירור קטן באינטרנט הוא שילם 150 ש"ח על החלק!

 

אז כן - שההפרשים של המחירים הם כאלה גדולים אז אפשר לקרוא לזה גניבה.

פורסם

שם לאחר התכתבות קצרה במיילים הציעו לי את החלק, כולל מע"מ ומשלוח מאיזור בירמינגהם ללונדון ב... 120 פאונד, או במילים אחרות 700 ש"ח:roll:.

 

שכחת מכס...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שם לאחר התכתבות קצרה במיילים הציעו לי את החלק, כולל מע"מ ומשלוח מאיזור בירמינגהם ללונדון ב... 120 פאונד, או במילים אחרות 700 ש"ח:roll:.

עכשיו רק נותר לנו להבין - האם לקרסו יש פאק במקצועיות או פאק באמינות? כי במקרה הטוב - הם פשוט לא יודעים להשתמש בטלפון, במקרה הרע - הם שקרנים עלובים שלא מתביישים לשקר ללקוח בפנים.

 

כתבת שהמשלוח מבירמינגהם ללונדון. בדקת את עלות המשלוח לישראל?

לפי מחירי המשלוח (לצורך העניין דגמים קטנים של מכוניות) עלות המשלוח היא עשרות או אפילו כמה מאות ליש"ט

 

ומוסך גבע באמת תותחים!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
הנציגה של רנו - שאומרת שהיא בדקה(!) את העניין, והחלק באנגליה עולה 1500 ש"ח

 

שכחת מכס...

 

זה לא נכון להשוות רכישת חלק ע"י יבואן רשמי לעומת צרכן פרטי.

כאשר ביבוא מסחרי אין שום תוספות וביבוא פרטי יוצא +50%~ מיסים.

פורסם
הרווח גדל ב36% והתשואה על ההון גדל ב30% כי ההון העצמי בשנת 2013 גבוה מההון העצמי בשנת 2012 ולכן התשואה גדלה רק ב 30%

 

האם תגיד שהרווח רק גדל ב 40 מיליון או תאמר גדל ב 36% מ 82 מיליון ל 112 מיליון.

שוב, אתה יכל להגיד את זה אבל זאת דמגוגיה, שינוים באחוזים מקובל להגיד על פי חיסור ולא חילוק.

אני אתן לך דוגמה- נניח שבשנה מסוימת מחירי הדירות עלו ב-1% ושנה אחריה ב- 3%. בפועל זה די זניח והמשפט שיתאר את מה שקרה בצורה הנכונה אינפורמטיבית הוא "קצב הגידול במחירי הדירות עלה ב- 2%". כותרות העיתונים לעומת זאת יכתבו "קצב הגידול במחירי הדירות עלה ב- 300%!!!".

פורסם

מעל עשור שהדגם הנהדר הזה קיים (קליאו ספורט) ושום דבר לא משתנה.

בזמנו בעלי רנו היו מזמינים הכל דרך בחור נחמד בשם פיליפ, דילר רישמי של חלפים מקוריים מאנגליה.

חסך לי אלפי שקלים על הקליאו ספורט ז"ל וכך גם לחברי.

 

נ.ב

אני מדבר על תקופה שהרכב היה נפוץ, היה מלאי זמין של חלקים בכל זמן נתון ועדיין הפרש של עשרות-מאות אחוזים במחיר מחו"ל.

 

*למען הסר ספק, כבר לא בקשר איתו ואין לי מייל, אל תפציצו בפרטי, תודה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
שוב, אתה יכל להגיד את זה אבל זאת דמגוגיה, שינוים באחוזים מקובל להגיד על פי חיסור ולא חילוק.

אני אתן לך דוגמה- נניח שבשנה מסוימת מחירי הדירות עלו ב-1% ושנה אחריה ב- 3%. בפועל זה די זניח והמשפט שיתאר את מה שקרה בצורה הנכונה אינפורמטיבית הוא "קצב הגידול במחירי הדירות עלה ב- 2%". כותרות העיתונים לעומת זאת יכתבו "קצב הגידול במחירי הדירות עלה ב- 300%!!!".

ועל כן בשפה קיימת אבחנה בין אחוז לבין נקודת האחוז.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם (נערך)
יש להרוויח ויש להרוויח, אבל לא צריך להיות חמדנים.

 

איך אתה יכול לקחת על חלק יותר מכפול ממה שהוא באמת עולה?

shellcase קנה את החלק ב 700ש"ח לאחר שמוכר עשה את הרווח שלו.

להגיד שהמחירים הגיוניים כי היבואן מחזיק מוסכים\עובדים\חשמל\ארנונה וכו' זה לא נכון.

 

אני לא צריך לממן את האחזקה של היבואן.

 

אתה לא מממן את האחזקה של היבואן אלא את עלות השירות. אתה מביא חלק אחד וזה עולה לך שיחת טלפון. הוא מביא מאות חלקים שונים ומשונים ונאלץ לצורך כך להחזיק פקידה+מזגן+מחשב+טלפון וחלק מזה מגולם בעלות החלק שהוא מביא לך. (ולא חישבתי את עלות הקפה!!!)

 

הוא לא מצא את החלק במחיר של 200ש"ח פחות, אלא 800 ש"ח פחות.

 

יש פה בפורום סיפור על מישהו עם AUDI A4 אם אני זוכר נכון שהלך לו מפוח של המזגן ברכב - צ'מפיון רצו יותר מ 5000ש"ח שמבירור קטן באינטרנט הוא שילם 150 ש"ח על החלק!

 

במקרה הזה (אם כל הפרטים נכונים ומדוייקים) אני כמובן מסכים שזה מוגזם וחמדנות, חזירות, נצלנות, אבל לא בדיוק גניבה. את זה חייבת לעצור הרגולציה אם כוחות השוק לא מספיקים.

בגמרא מובאות תקנות של חז״ל על המסחר בארץ ישראל במוצרים שהגדירו כחיי נפש (שמן, ביצים, אולי קמח ועוד). נדמה לי עד רווח של 16.666%. לזה קוראים רגולציה.

 

אז כן - שההפרשים של המחירים הם כאלה גדולים אז אפשר לקרוא לזה גניבה.

 

הערותיי בצבע. סליחה אם יצאתי פה מגן על היבואנים, אין לי שום מניות שלהם, ומעולם לא היה לי רכב של קרסו.

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
פורסם

שוב אני אגיד - אם ההפרש היה 200-400ש"ח זה עוד מובן ובינינו לא הכי מורגש בכיס לחלק מהאנשים ולא הייתה לי בעיה לשלם הפרש כזה ולקבל את החלק פה בארץ במיידי במקום לחכות למשלוח מחו"ל.

 

אבל לשלם הפרשים של מאות אחוזים? גם אם המצב הכלכלי שלי הוא טוב ויש לי את הכסף הזה לשלם אני לא יעשה את זה כי אני לא אתן לאף אחד להתעשר על חשבוני.

 

ולדעתי - הפקידה אפילו לא צריכה להטריח את עצמה בשיחת טלפון כדי לבצע הזמנה. סביר להניח שהיא מוציאה מייל אחד עם רשימת חלקים וכמויות.

 

אין שום תירוץ בעולם למחירים האלה, לא פקידה לא מזגן ואפילו הקפה לא מצדיק את ההפרשים האלה.

דברים בסיסיים ופשוטים עולים הון תועפות (אני חושב שראיתי גם מישהו שרצה לקנות ללאון שלו משענת יד מקורית מצ'מפיון והתבקש לשלם 2000ש"ח על חתיכת פלסטיק).

פורסם

רועי (?), אני מסכים איתך שזה מרגיז, ואדרבה, אם אתה ואני וכולם לא יסכימו לשלם הון על חתיכות פלסטיק היבואן ייאלץ לשנות מדיניות ומחירים. לזה קוראים כוחות שוק. בינתיים אנשים משלמים, אז הם ימשיכו לשלם וגם אנחנו כשלא תהיה ברירה. 

פורסם

נושא מחירי החלפים והתמחורים שחלקם הזויים כבר נדון הרבה פעמים. שמביאים לבד את

החלפים, ומשלמים משלוח, וגם מיסים כדין, עלות החלק היא בין חצי לבין עשירית ממחיר החלק

בארץ, ואני מניח שזה לא חדש לאף אחד.

פותח השרשור מביא כאן משהו אחר לגמרי, וזה שהיבואן(או נציגתו במקרה הזה), טוענים שהחלק

עולה יותר מפי שניים ממחירו האמיתי באנגליה, כלומר 1500 ש"ח במקום 700 ש"ח(120 פאונד).

היה מכובד יותר אם היבואן היה עונה לו שזה המחיר בארץ, ואם הוא רוצה שיביא לבד מחו"ל.

זה מזכיר את הבעלים של פוקס שהתחיל או שקל להתחיל לייבא מותג אמריקאי כלשהו, ושאלו אותו

למה הוא מתכוון למכור חולצה במחיר כפול מארה"ב. אז הוא אמר שמי שרוצה, שיזמין כרטיס לארה"ב

ויקנה שם. כנראה על שירותי שילוח וכד' לא שמעו כאן בארץ :-)

פורסם

ידידיי שמעלי, הרי זה בדיוק העניין. מחיר נקבע לפי חישוב פשוט: כמה אנשים יהיו מוכנים לשלם. (ולצורך העניין אתעלם מנוסחת נקודת השכחתי-כבר-איך-זה-נקרא)

אנשים לא יסעו לאמריקה לקנות חולצה, נכון? אז אמכור להם בפי 2 וזה עדיין ישתלם להם והם יקנו. רוב האנשים לא יתחילו לחפש דילרים בעולם אלא ישלמו כמה שאבקש, נכון? אז אמכור בפי 500 וחלק מהאנשים יוותרו אבל חלק מספיק גדול יקטר וישלם.

יש ברירה, אבל הקונה עושה את החישוב שלו והרבה פעמים מעדיף לשלם מאשר להשקיע זמן וסבלנות בניסיון לחסוך.


×
×
  • תוכן חדש...