Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תודה מראש

האוטו לקראת סיום הפרוייקט-

מאחר והקרטר הורד לצורך הפרוייקט-השמן הישן הולך לפח- וצריך להתחיל לעבוד עם שמן שיענה לצרכים.

 

הרכב כרגע עם מנוע סגור -בגדישה 05-07

אשמח להמלצה לשמן מנוע שיענה לביצועים ולצרכים

 

הניסיון שלי (על מאזדה) קסטרול 5X30 הזהב -ואני מרוצה מאוד -האם יכול להתאים גם לסוייק ?

המוכר בחנות (חבר) המליץ על קסטרול 5X40 בקבוק ירוק -קניתי אבל אינני שלם.

אשמח ליעוץ והכוונה.

תודה רז.

עריכה אחרונה על ידי עמית
פורסם

קודם כל זה W, לא X.

דבר שני לא רוכשים שמן לפי צבע המיכל שלו אלא לפי השם, סדרה, תקנים וכו'.

 

לדעתי שמן מתאים למנוע שלך (ובהנחה שהוא במצב טוב ושמן 30 לא דליל לו מדי) - שמן מסדרת ה HPS של רוייאל פרפל אמור לעשות עבודה טובה. מישהו מוכר עכשיו ביד2 של הפורום 12 קווארט (11.3 ליטר) ב 500 שקל, נשמע לי כמו עסקה מצויינת.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)

אני מהסוג שעושים מעל לפעמיים בשנה טיפול ללא קשר לקמ

 

לכן אני מחפש שמן זמין במחיר זמין.

 

אינני בוחר שמן על פי צבע -אלה פשוט ציינתי צבע שיהיה יותר קל להבין על מה אני מדבר.

 

הומלץ לי גם שמן קסטרול 10W60 מה דעתך עליו ?

עריכה אחרונה על ידי עמית
פורסם

אם הרכב שלך מבלה באופן קבוע על מסלול מירוצים או עובד כל הזמן (ואני מתכוון לכל הזמן) ובעומס גבוה - כן, שמן 10W60 אפשרי לשימוש, וגם זה בתנאי שהוא עומד בתקן API המתאים לרכבך ולא מוגדר לשימוש track only. בכל תנאי אחר שמן בצמיגות הזו גורם ליותר נזק מתועלת.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הייתי נזהר עם 10W-60 - יש היום שמנים סינטטיים טובים בצמיגות יותר נמוכות כ 5W-40/50 .

 

קרא כאן - והתרשם .

א - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?446591-שמן-מנוע-למנוע-RFV-שמורכב-עם-סעפות-של-GTI6-תהיות-איזו-צמיגות-מתאימה&highlight=%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%95%D7%AA

ב - http://motorica.net/viewtopic.php?t=2269

ג - http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=6998&

 

כדאי להתחיל ב 5W-40 - רשמתי שמנים עם ערך צמיגות די גבוה ב 40 - ראה כאן

 

http://www.autostore.co.il/151426/5W40-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2

א -Eurol Turbo DI 5W40 5L

ב - Valvoline SynPower 5W40 5L

ג - Castrol Magnatec 5W40 OE

 

ואם צריך לעלות יותר ל 5W-50 יש את השמנים .

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A9%D7%9E%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-5W50

א - Valvoline VR1 Racing 5W50 5L

ב - Mobil 1™ 5W50 -

http://www.justmotor.co.il/products/666907/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-MOBIL-1-5W50

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ממליץ לך על אחד מהשמנים הבאים.

 

EUROL PLX במחיר 99 ש"ח.

http://www.justmotor.co.il/products/694057/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-EUROL-PLX-5W40-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99-%D7%9E%D7%9C%D7%90

 

EUORL TURBO DI במחיר 133 ש"ח.

http://www.justmotor.co.il/products/694321/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-EUROL-TURBO-DI-5W40

 

SHELL HELIX ULTRA במחיר 149 ש"ח.

http://www.justmotor.co.il/products/667412/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-Shell-Helix-Ultra-5W40

 

כולם בצמיגות 5W40.

פורסם
וואו העמסת אותי במידע

תודה רבה

שמן שעלות שלו 100 שח אני מפחד לגעת.

 

הוחלט ללכת שוב על קסטרול 5W40 הזהב

תודה לכל מי שתרם.

רז.

בהצלחה רז.

אבל בכל אופן שתדע שאין לך מה "לפחד" מהשמן הזה, זה שמן שנמכר בדרך כלל ב 142 ש"ח.

שמן ברמה גבוהה סינטטי מלא.

×
×
  • תוכן חדש...