Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אישתי ואני עומדים בפני רכישת רכב ראשון שלנו, יונדאי I20, שנת 2010-11, מחברת אופרייט ליס, הרכב הוא יד ראשונה (כלומר אצלנו הוא יהיה יד שנייה). בבדיקה שעשינו במכון דינמומטר, התגלו אצלו הנזקים הבאים:

 

שילדת רכב - ליקויים בעלי משמעות נמוכה - תיקון פגיעה מאחור, מעיכה קצה קורת אורך בחיבור לפגוש אחורי, חלקי מרכב, תיקוני פגיעות במרכב ובצבע, קרע פגוש קדמי

 

ליקויים בעלי משמעות שולית - לחיצות פח ושריטות צבע

 

(בנוסף לבעיות אחרות פחות בעיתיות שאנחנו מבינים וניתנים לפתרון על ידי המקום)

 

השאלות שלי הן: מה זה אומר ליקויים בעלי משמעות נמוכה ושולית, האם זה זה משמעותי, משהו מוכר וסביר ברכב בן 4 שנים , האם זה פוגע משמעותי בערך הרכב, אני יודע שהחברה אמינה מאנשים שונים שעבדו איתה עד כמה הטענה הזאת נכונה... במילים אחרות אם הספקות שלנו לגבי הרכב אמיתיים או שאתם הייתם הולכים על זה, על פי הנתונים הנ"ל?

 

תודה

 

לירון

פורסם (נערך)
שלום

 

אישתי ואני עומדים בפני רכישת רכב ראשון שלנו, יונדאי I20, שנת 2010-11, מחברת אופרייט ליס, הרכב הוא יד ראשונה (כלומר אצלנו הוא יהיה יד שנייה). בבדיקה שעשינו במכון דינמומטר, התגלו אצלו הנזקים הבאים:

 

שילדת רכב - ליקויים בעלי משמעות נמוכה - תיקון פגיעה מאחור, מעיכה קצה קורת אורך בחיבור לפגוש אחורי, חלקי מרכב, תיקוני פגיעות במרכב ובצבע, קרע פגוש קדמי

 

ליקויים בעלי משמעות שולית - לחיצות פח ושריטות צבע

 

(בנוסף לבעיות אחרות פחות בעיתיות שאנחנו מבינים וניתנים לפתרון על ידי המקום)

 

השאלות שלי הן: מה זה אומר ליקויים בעלי משמעות נמוכה ושולית, האם זה זה משמעותי, משהו מוכר וסביר ברכב בן 4 שנים , האם זה פוגע משמעותי בערך הרכב, אני יודע שהחברה אמינה מאנשים שונים שעבדו איתה עד כמה הטענה הזאת נכונה... במילים אחרות אם הספקות שלנו לגבי הרכב אמיתיים או שאתם הייתם הולכים על זה, על פי הנתונים הנ"ל?

 

תודה

 

לירון

ההדגשות אינן כמובן במקור, אבל זה הפירוש של המשפט המודגש (למה התכוונו קודמיי ב"קצה שלדה")

בטוח שיש לזה משמעות מסחרית ( = ירידת ערך, ולכן רצוי לך לבדוק עם שמאי בכמה הוערכה ירידת הערך).

לא בטוח עד כמה אם בכלל ישנה משמעות בטיחותית (לצערנו, מכוני הבדיקה לא מתמקדים בדברים חשובים אלה ותחת זאת כותבים את מה שכותבים :?)

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספת

alfa 156 2.5.

פורסם

"מעיכה קצה קורת אורך בחיבור לפגוש אחורי"

יש מספיק i20 בליסינג ואפילו פרטיות במצב טוב, לא צריך להתביית על הרכב הספציפי הזה. אפשר למצוא אקזמפלר טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נכון, יש רכבים ״יפים״ מזה בשוק. ובמיוחד באופרייט ליס, שהיא אחת מחברות הליסינג היקרות בשוק. אם כבר לקנות ביוקר, לפחות שתקבל רכב בונבוניירה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חפש רכב עם שלדה נקייה. האקזמפלר הזה עבר תאונות סביר להניח, לפי איך שזה נראה הפגוש לא הכי מקורי שם.. שלא לדבר על חלקים נוספים. דלג הלאה

If you can dream of something, you can achieve it

הייתי עם הגברת, אני חושב שאם הייתי מזכיר את המילים ״רכב״/״פורום״/״ניקוי״ הייתי ישן בספה או בטרקלין ;)
פורסם

ובנימה קצת פחות מתלהמת - הרכב עבר תאונה קלה מאחור, זה לא שלדה וככל הנראה לא מהווה פגם בטיחות.

מה שזה כן מהווה - ירידת ערך וקושי למכור את הרכב הלאה.

מה עושים? מתמקחים על המחיר (דורשים לדעת כמה ירידת ערך נקבעה), או שמחפשים רכב נקי יותר.

בעיקרון, אופרייט חברה אמינה ולא שומרת אצלה רכבים שעברו תאונות קשות (מדיי).

הם גם שומרים תמונות של הרכב לפני שהוא נכנס לתיקון, תוכל לראות בדיוק איך נראה נזק לאחר התאונה.

פורסם

אין צורך להתלהם אבל לרכב יש קצה שילדה. מפני שמדובר ברכב נפוץ אין סיבה להתפשר, אלא אם כן מדובר בהנחה מאוד משמעותית במחיר.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אין צורך להתלהם אבל לרכב יש קצה שילדה. מפני שמדובר ברכב נפוץ אין סיבה להתפשר, אלא אם כן מדובר בהנחה מאוד משמעותית במחיר.

 

נכון, בגלל זה רשמתי להתמקח או לחפש רכב אחר.

פשוט יש תופעה בפורום ייעוץ שעל כל שריטה ברכב אנשים ישר רושמים 'עבור לאקזפלר הבא'. כאילו שיש בציי הליסינג אלפי רכבים, שלא עברו מכת חנייה מעולם, ורק מחכים ללקוח המזדמן שיבוא ויקנה אותם.

פורסם

חברים,

 

עבדתי בחברת ליסינג גדולה. מניסיוני, ואני מניח שיש עוד כאלה שעברו על בשרם היסטוריה עם רכבים-לא לסמוך על אף אחד. לקחת לבדיקה, להעריך עם שמאי מצדכם ולא לראות בעיניים. בתחום הרכב לא מעניין שלדה/לא שלדה/קצת שלדה רוצים כסף וכמה שיותר. לא משנה כמה החברה אמינה, תמיד יש עשבים שוטים.

 

בההצלחה.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

אני גם מצטרף למתהלמים נגד התלהמויות, לדעתי במחיר הנכון הקניה של המכונית יכולה להיות עיסקה בסדר גמור, אם גם צפוי שתחזיקו ברכב כמה שנים טובות (4-5 לפחות) אז בכלל זה לא נורא, גם ככה כשתמכרו אותו הערך שלו יהיה נמוך וגם קיצוץ קל במחיר לא יהיה נורא.

×
×
  • תוכן חדש...