Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום ,

 

לפני כשבועיים רכשתי לאנד קרוזר ארוך 2006 עם 153,000 ק"מ .

 

בדקתי אותו במכון בדיקה עצמאי ושם אמרו לי שהרכב אוכל שמן בצורה סבירה לגיל הרכב .

השבוע נדלקה לי הנורה של השמן מילאתי שמן , ובמקביל פניתי למוסכניק של הבעלים הקודם , הוא אמר לי שאם הרכב אוכל שמן ויוצא עשן לבן מדי פעם מהאגזוז אז יש בעיה בטורבו ויש להחליפו .

 

האם למישהו יש מושג האם טענה זו נכונה ? מכיוון שהרכב "סוחב" היטב ולא הרגשתי בעיה מיוחדת ברכב .

 

אשמח לחוות דעתכם .:shock:

פורסם

תמלא שמן עד לקו המקסימום ותתחיל לעקוב.

האוטו אצלך בסה"כ שבועיים, אל תתחיל להחליף שום דבר אם אין איזה תקלה ממשית.

 

כל מכון בדיקה אומר שיש לבדוק צריכת שמן\צריכת שמן מוגברת וכו' כו'.

בפועל, יש לנו בבית שני לנד קרוזרים (אחת נמכרה ממש לא מזמן), אחת 2005 עם 150 אלף ק"מ והשניה 2002 עם 380 אלף ק"מ.

באף אחד מהם לא היה חסר שמן בין הטיפולים (כל 10), אפילו לא ירידה מורגשת לעיין.

פורסם

בדקתי ואין נזילות שמן , מכיוון שהייתי בלחץ שמתי שמן 10-40w הבנתי שצריך צמיגי יותר . בכל מקרה אתחיל לעקוב אחרי מדיד השמן

×
×
  • תוכן חדש...