Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכש החדש הגיע סוף סוף - קליאו 0.9 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי יש קפצ'ור עם כזה הגה. אין לו שום בעיה. ההיפך. כשידיים מלוכלכות אפשר לנהוג רק עם הפלסטיקים ולא ללכלך את הסקאי. לא יודע איך זה בקליאו אבל אצלי כל נגיעה בדשבורד או הגה משאירה סימנים של שומן כמו על טלפון.

גם אני שמתי לב לזה כבר העברתי סמרטוט קטן לתא כפפות...

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקלות. אחלה אופניים. הבעיה היחידה שלי איתו זה הגיר הרובוטי, שאומנם יותר מוצלח מDSG לטעמי, אבל עדיין לא נעים בפקק ונסיעה אחורנית.

אבל לא בקפצ'ור עסקינן. אני אפתח אולי שרשור כשאצבור קצת יותר קילומטראז' איתו. כרגע זה מאות בודדות.

פורסם
בקלות. אחלה אופניים. הבעיה היחידה שלי איתו זה הגיר הרובוטי, שאומנם יותר מוצלח מDSG לטעמי, אבל עדיין לא נעים בפקק ונסיעה אחורנית.

אבל לא בקפצ'ור עסקינן. אני אפתח אולי שרשור כשאצבור קצת יותר קילומטראז' איתו. כרגע זה מאות בודדות.

 

הקפצור והקליאו על אותה פלטפורמה אם אינני טועה נראה לי גם אותם מנועים.

עם איזה מנוע אתה?

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

wellcome to the club, כמה שילמת עליה?

בנוגע לSTART AND STOP, כשאתה עומד ברמזור תעביר לניוטרל, תשחרר קלאץ ואז הרכב יכבה עד ששוב תלחץ קלאץ.

פורסם
wellcome to the club, כמה שילמת עליה?

בנוגע לSTART AND STOP, כשאתה עומד ברמזור תעביר לניוטרל, תשחרר קלאץ ואז הרכב יכבה עד ששוב תלחץ קלאץ.

 

לגביי הסטארט סטופ עליתי על זה חוץ מזה זה לא יעבוד עם חם מידי בחוץ או קר מידי. לא זוכר את המעלות בדיוק.

לגביי המחיר בסביבות ה-90 למזומן...

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

תתחדש וברוך הבא למועדון! אחרי 8300 ק"מ עם הרכב הזה בדיוק (רק בלבן..) אני יכול להגיד לך שלטעמי עשית בחירה טובה מאוד.

המנוע הזה לא פראייר בכלל, ועם אופי נסיעות הררי משיג תוצאות יפות מאוד גם בסחיבה וגם אחר כך בתחנת דלק (ממוצע סביב 17.5 ק"מ לליטר - כל התדלוקים מday one מתועדים).

 

טוב לראות שהמשפחה של הקליאו החדשות פה בפורום מתרחבת.

פורסם

ברור שהילדה מבסוטית, רכב בצע אדום איך לא? :wink:

 

תתחדש ותהנה. בהחלט רכב יפה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לפות"ש ראיתי כי קיבלת את הפלסטיקים כשבאתר לפחות באף גירסא של 0.9 אין את זה אפילו אופציונאלי, אז השאלה היא עם קיבלת את זה כבונוס ואם כן מה עוד הצלחת להוציא?

עוד דבר מוזר וזה מופנה לכלל החברים בעל הקליאו החדשה פה. באתר יש שני דירסאות של 0.9 אחת אקס פאק 85K והשנייה קולקסיון 90K כאשר דווקא הזולה יותר מאובזרת יותר- טעות אתר או שיש טריק?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לדעתי זו טעות באתר כי גם אני התבלבתי מאוד בהתחלה

ההבדל בין ה-0.9 הפשוטה למפוארת יותר זה בסביבות ה-5,000₪ כמובן שתמיד אפשר להתמקח...

זה כולל את הפסים האדומים/כרום בגריל קדימה בצדדים ומאחור,

צביעה ייחודית בפנים הרכב ,תפרים במושבים בצבע הרכב , ג'אנטים אלומניום שחורים, קיפול חלונות והנעה ללא מפתח (נוח מאוד).

אני קיבלתי חיישני רוורס, מובילאיי, מיכל דלק מלא על המרימי חלונות ויתרתי עקב גילוי נאות שקיבלתי מחבר שעובד בקרסו שעל מנת להרכיב את המרימי חלונות מפרקים חצי מהרכב מבפנים וכמו שאנחנו יודעים היחס לרכבים במתקינים המקומיים לא משהו... אז העדפתי להישאר בלי.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.


×
×
  • תוכן חדש...