Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלקסי 2 (I9100) לא נדלק בכלל! מה עושים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפלאפון כבה באמצע הלילה, ומאז הוא לא נדלק - בכלל!

גם כשהוא מחובר למטען הוא לא נדלק ולא מראה סימן של טעינה.

 

הוצאתי את הסוללה, החזרתי. הוצאתי את סים והחזרתי. כלום לא עוזר.

 

מישהו יודע מה ניתן לעשות?

 

תודה!

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

* תנסה לחבר למטען אחר.

* תנסה ללחוץ על כפתור ווליום למעלה, כפתור הבית והדלקה לפי הסדר הזה (להחזיק את כולם לחוצים), תראה אם אתה מגיע ל-Download Mode.

* תנסה ללחוץ על כפתור ווליום למטה, כפתור הבית והדלקה לפי הסדר הזה, תראה אם אתה מגיע ל-Recovery (מסך עם Factory Reset וכו').

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ניסיתי כבר 4 מטענים שונים. הוא לא מראה כלום, אף תגובה.

הוא לא נכנס לריקברי או download mode.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

ומה הסיכוי שלך להניח יד על סוללה אחרת שמתאימה ולבדוק אותה אצלך?

או על גלקסי 2 דומה לבדוק את הסוללה שלך בו?

 

ייתכן שעם כל המטענים השתמשת באותו כבל?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא, כבלים שונים.

יש גם 2 מטענים מקוריים שהם מחוברים ישר לחשמל (בלי כבל USB).

 

אני מנסה להשיג סוללה/מכשיר דומה, אבל כרגע לא מוצא. מסבתר שלא קל העניין.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

מאיזה איזור אתה?

 

ד"א המטענים שהם חתיכה אחת מפסיקים לעבוד מהר יחסית, לא עמידים מי יודע מה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ירושלים.

 

והאמת שיש לי את המטענים האלה כבר 3 שנים, והם בשימוש קבוע. עוד אחד מלפני 3 וחצי שנים סיים את דרכו לא מזמן.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אני בעיקרון מבית שמש, אבל עובד בפתח תקווה, ובפתח תקווה יש לי גישה לעשות בדיקות הצלבה כאלה עם טלפונים ובטריות אחרות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

היה לי משהו דומה, אצלי זה היה בגלל הסוללה.

תוציא את הסוללה ותבדוק אם היא נפוחה קצת. תניח אותה על משטח ישר (לדוגמא- המסך של הטלפון) ותבדוק אם היא שטוחה לגמרי או שיש לה קצת "בטן".

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

הסוללה שטוחה לגמרי (ללא בטן. מכיר את זה שהן מתנפחות).

בדקתי עם סוללה אחרת והמכשיר עדיין לא מגיב.

 

הלך?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

בלה בלה בלה , כול ה DISCLAIMER ים הסטנדרתיים , אני לא אחראי וכאלה.

 

כנראה שהסוללה שלך התרוקנה לגמרי וצריכה ג'אמפ סטארט (או לפחות ככה זה היה אצלי).

אילתרתי כבל USB שהיה מצד אחד מחובר למחשב ומצד שני פרמתי אותו וחיברתי את ה פלוס והמינוס לאן שרשום עם הסוללה בפנים. הכנסתי את הUSB למחשב , המכשיר נדלק , חיברתי USB לשקע ההטענה ונתתי קצת זמן, בסופו של דבר ניתקתי את הג'אמפ סטארטר שלי ומאז הכול בסדר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לדעתי, במידה והמכשיר לא פועל עם סוללות שונות, הבעייה לא בסוללה.

 

אם המכשיר לא נכנס ל Download Mode או ל Recovery עם הקומבינציה של המקשים - מדובר ככל הנראה בכשל בחומרה.

 

הייתי מנסה להדליק את המכשיר עם USB JIG (מדובר בתקע יעודי שמכניסים לשקע ה- USB של המכשיר כדי להכניס אותו למצב DOWNLOAD ). ניתן לבנות תקע כזה לבד

(ראה קישור:

http://galaxys2root.com/galaxy-s2-hacks/how-to-make-a-usb-jig-for-your-galaxy-s2/)

או להזמין באיביי בכ- 10 שקלים.

אם המכשיר חוזר לחיים עם התקע הנ"ל, ככל הנראה כפתור ה On/Off מקולקל. ניתן להשתמש בטלפון ללא הכפתור הנ"ל אם מטעינים אותו בזמן או לחלופין, ניתן להזמין את החלק מאיביי בכ- 5 שקלים ולהלחים לבד.

 

במידה וגם ה- USB JIIG לא עובד, מדובר בתקלה באחד מרכיבי לוח האם. ניתן להשתיל לוח אם מטלפון אחר (עם מסך שבור למשל) ויש הרבה סירטוני הדגמה ברשת על הפרוצדורה או יותר פשוט - ניתן לגשת עם המכשיר למעבדה :roll:.

×
×
  • תוכן חדש...