Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

uploadfromtaptalk1402746707964.jpg

היי.

 

הרכב של אישתי, יונדאי i30 2011 לא הניע לה שלשום.

אתמול הגיע מחלץ ואמר שהבעיה במצבר.

מכיוון שהרכב עדיין תחת אחריות, החלפתי מצבר במוסך הראשי של יונדאי.

לפני שהמצבר הוחלף, הוא נבדק והוצא פלט מודפס שאותו צירפתי.

העניין הוא, שהבודק של המצבר שינה כל מיני פרמטרים לפני הבדיקה.

מישהו יכול לומר לי אם הבדיקה אכן משקפת בעיה של מצבר לא שמיש?

 

תודה לכל המגיבים.

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם
[ATTACH]385526[/ATTACH]

היי.

 

הרכב של אישתי, יונדאי i30 2011 לא הניע לה שלשום.

אתמול הגיע מחלץ ואמר שהבעיה במצבר.

מכיוון שהרכב עדיין תחת אחריות, החלפתי מצבר במוסך הראשי של יונדאי.

לפני שהמצבר הוחלף, הוא נבדק והוצא פלט מודפס שאותו צירפתי.

העניין הוא, שהבודק של המצבר שינה כל מיני פרמטרים לפני הבדיקה.

מישהו יכול לומר לי אם הבדיקה אכן משקפת בעיה של מצבר לא שמיש?

 

תודה לכל המגיבים.

המכונאי הכניס את הנתונים הרלוונטים למצבר המותקן ברכבך למכשיר האיבחון כגון: סוג המצבר, כושר התנעה והאם הבדיקה בוצעה כאשר המצבר מותקן ברכב או מחוץ לרכב.

 

אם אתה רוצה לדעת האם הבדיקה שביצע המכונאי נכונה בדוק מהו כושר ההתנעה של המצבר שהיה מותקן ברכב לעומת הנתון שהכניס המכונאי למכשיר הבדיקה.

 

כושר ההתנעה של המצבר לפי נתוני הייצרן הוא : 410CCA לעומת הערך שנמדד/חושב הוא 283CCA לכן החליפו לך את המצבר.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...