Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינויים חדים בטורים עד כדי כיבוי הרכב [מיצובישי לאנסר 09 גפ"מ]


ale4ko212
שימו לב! השרשור הזה בן 3619 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

כבר זמן מה אחרי שהרכב עומד כ-5 שעות (בערך) או יותר (מנוע קר), יש לו בעיה להתייצב על הטורים כאשר אני מגיע לעצירה, לפני רמזור למשל. אחרי 15 דקות נסיעה או כיבוי פתאומי של הרכב (לרוב פעמיים), הרכב מתנהג כרגיל ללא בעיות טורים.

 

משחקי הטורים קורים כאשר אני בהילוך D, לרוב מעבר N פותר זמנית את הבעיה.

 

לרוב הבעיה קורית כשהרכב נוסע על גז-גפ"מ.

 

מערכת הגזנבדקה ואין תקלות, כמו כן הרכב נבדק עם סורק תקלות ואין רישום על תקלות.

הוחלפו פלאגים ומסנן גז, בוצע כיול למערכת גז.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לדעת חד משמעית האם הדבר קורה עת שימוש בגז או עת שימוש בבנזין.

 

הגדרתך

לרוב הבעיה קורית כשהרכב נוסע על גז-גפ"מ.

ככל שהיא מדוייקת מצד אחד מצביעה על ליקוי בחלק משותף לשתי המערכות (כמו בית מצערת) , מאידך פותחת אפשרויות רבות יותר לתקלה בשתי מערכות שונות ו/או לשילוב שבינהן.

 

השאלה אם אתה יכול לחדד מאוד את אירועי קרות התופעה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר אני נוסע על גפ"מ אז הבעיה מורגשת יותר - בתחילת נסיעה (לאחר שהאוטו עמד מספר שעות ולא בשעות הבוקר המוקדמות) הוא נכבה בוודאות לפחות פעמיים.

אם אני נוסע על בנזין אז מורגשת בעייה של התייצבות על סיבובי סרק אך לא עד כדי כיבוי הרכב.

 

לפעמים, כאשר אני רק מתחיל לבלום הטורים צונחים והאוטו נכבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

יש לדאוג שעת המנוע פועל על בנזין הוא לא יגמגם ולא יכבה. לא מן הנמנע שיש איזו דליפת אוויר אבל יתכנו סיבות אחרות רבות מאוד. לכן כדאי להתחיל כפי שרשמתי ואז לאחר סידור הבעיה לבדוק האם הבעיה בתפעול הרכב בגז הסתדרה. אם לא אז מדובר בבעיות שונות שאין להם מכנה משותף ו/או שהמכנה המשותף איננו הבעיה היחידה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3619 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...