Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב בגרמניה, למשפחה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

אנחנו משפחה ממוצעת של 4 נפשות, אבא, אמא, סטודנט ונער בן 14.

 

אנחנו נוסעים לגרמניה, הולנד והאזור.

 

אנחנו צריכים המלצה לרכב, ולחברת השכרת אמינה גדולה ומוכרת.

 

זמן ההשכרה הינו כ 10 ימים (+- יום יומיים).

 

התקציב הוא בערך 280 ש''ח ביום, והתקציב הכללי לתקופה הוא בערך 2500.

 

הרכב לא צריך להיות ענק, אבל שיהיה נוח ל4 אנשים לא קטנים לנסיעות בינוניות-ארוכות.

 

יש דגש על גודל תא המטען, אלין אמורות להיכנס כ-3 מזוודות וכמה תיקים.

 

אנחנו מעוניינים ברכב שהוא קצת יותר מרגיל, מה זאת אומרת ? לא רכבים כמו מאזדה 3,

 

אלא קטגוריה מעל, רכב מנהלים כזה.

 

אם נדבר לפי מחירים של רכבים בארץ, אז אנו מעוניינים להשכיר רכב שמחירו בארץ הוא מעל 180 אלף ש''ח.

 

רכבים ברמה של מאזדה 6 החדשה, מרצדסים כלשהם (בחו''ל המבחר גדול יותר), bmw, אאודי, משהו כזה.

 

בנוסף לכך,מהם הדברים חשובים שצריך לעשות ולבדוק לפני/בזמן ההשכרה, למה לשים לב.

 

*ביצעתי חיפוש זריז, לקחתי קצת מידע אך כתבתי כאן מספר דברים שהייתי מעוניין לדעת, לפי הקריטריונים שלנו.

 

ניסיתי לתת את כל הפרטים, אם יש מידע נוסף שצריך אשמח לספק אותו :)

 

שבת שלום

עריכה אחרונה על ידי nir-G
פורסם

מניסיון ממליץ לכם על סקי עמי. הוא כבר ידאג להסביר לכם את כל הפרטים, בחור מאוד מסודר ונחמד מאוד, בנוסף בזמנו הוא היה הכי זול שמצאתי.

טיפ ממני- השכירו רכב מקבוצה שיש בה ניווט מובנה ברכב- הרבה יותר נוח ומוריד ממכם את הדאגה לפלאפון/מעמד/מטען/אינטרנט.

פורסם

קח משהו בסגנון של פאסאט סטיישן, זה די והותר ל4 נפשות עם הציוד שאתה רוצה לקחת.

כמו שכירת רכב בארץ - בדוק שאין דפיקות, בדוק את מצב הדלק (כדי שלא יגידו לך אחר כך "היה מלא והחזרת חצי" כשבפועל היה רק חצי), צלם את הרכב מכל מיני זוויות טרם המסירה עם תאריך ושעה (כל מצלמה רושמת את זה). תדרוש שכל שפשוף הכי קטן יסומן בטופס שלהם, שלא יאשימו אותך אחר כך.

 

תכנס לתא הנוסעים ותבדוק שלמות, תראה שאין איזה שברים או סדקים רציניים, קרעים בריפודים (אם כי קשה לי להאמין שחברות גדולות במערב אירופה יתנו לך רכבים כאלו מניסיון העבר של המשפחה בהשכרת רכב), אתה מבין - לבדוק שלמות הרכב.

 

במקרה שאין רכב שהזמנת, ייתנו לך רכב אחר מאותה קטגוריה (נגיד במקום פאסאט יתנו לך סקודה סופרב או סיטרואן C5), או שישדרגו אותך לקטגוריה גבוהה יותר (מרצדס C CLASS או BMW סדרה 3), ויכולים להציע לך שדרוג במחיר נמוך (נניח יגידו לך להוסיף לכל התקופה 100 יורו ותקבל BMW סדרה 5 סטיישן).

 

קח בחשבון שבמערב אירופה בחלק מהחברות הרכבים מאובזרים למדי, ולעיתים תקבל גם רכב עם GPS אפילו שלא תבקש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בנסיעה הקודמת לאיטליה שכרתי רכב באמצעות חברה (carrent) שהקישור אליה היה מאתר האינטרנט של אל-על (כשרכשתי כרטיסי טיסה.

גם לנסיעה לקרואטיה, בעוד שבוע, הזמנתי את הרכב דרכם.

זוהי חברה ישראלית שעובדת עם חברות השכרה מקומיות בחו"ל, לאו דווקא הגדולות והמוכרות. היתרון הוא במחיר, יש תחרות.

באתר, אחרי שתקיש את היעד והתאריכים, תקבל רשימה ארוכה של רכבים, ותוכל לבחור קטגוריה, אוט' או ידני, מס' דלתות, סוג דלק, עם/בלי מזגן, עם/בלי gps וכו'.

תעשה ביטוח "ביטול השתתפות עצמית". עולה כמה עשרות דולר אבל מוריד ממך כל דאגה.

פורסם (נערך)

מצטרף להמלצות של דור ושל פאסאט.

יש שרשור דומה מאד שפתח dorsht לפני כשבועיים, קרא בו ותמצא את כל ההמלצות הרלונטיות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קח רכב סטיישן כלשהו בשביל שיהיה מספיק מקום לכל המשפחה והציוד, קח דיזל ידני אם אתה רוצה לחסוך בעלויות.

 

תחפש פאסאט, אינסיגניה, או כל רכב שנחשב "מנהלים" בארץ בתצורת סטיישן.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

רוב הפעמים שהשכרנו רכבים במערב אירופה קיבלנו דיזל למרות שברירת המחדל זה רכב בנזין. בנוסף בגלל שברכבים החדשים יש gps מובנה קיבלנו רכבים עם מערכת ניווט למרות שלא הזמנו. אני שונא את סיקטס בגלל השירות שלהם אבל הם בדכ הכי זולים בגרמניה ויש נקודות שלהם בהמון מקומות , שזה חשוב אם נתקעים וצריך רכב חלופי. אחרי שהם עיצבנו אותי עברתי להזמין באופרן , הם כמו מנוע חיפוש שמביא את ההצעה הכי זולה. בארהב קיבלנו רכבים של אלמו, באירופה קיבלנו מיורופקאר. אין טענות עד עכשיו. אחרי שמקבלים מחיר באתר אפשר להתקשר ולקבל עוד 8% הנחה עם קצת מיקוח.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

nepet - אתה שוכח את החסרון של אופרן, במקרה של תאונה חס וחלילה.

אתה צריך לשלם במקרה של נזק מהותי לרכב, ואתה משלם על ביטוח בארץ, ורק אחרי 30 ימי עסקים תראה את הכסף.

כלומר לחנוק את הויזה עם סכום של אלפי שקלים בתשלום אחד.

 

עדיף לקחת בSIXT או יורופקאר ולשלם את הביטוח שמבטל לגמרי השתתפות עצמית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

היתרון של אופרן ושאר המתווכים הוא כפיפות לחוקי הגנת הצרכן ולמערכת המשפטית בישראל. אם יש מחלוקת היא תתברר בבית משפט ישראלי, לא בבית משפט גרמני שתתקשה להגיע אליו. על החסרון המרכזי הצביע דור.

בכל מקרה - נניח שיש השתתפות עצמית גדולה של 1000 אירו - אני מניח שלאבא של פות" מסגרת אשראי שתאפשר לו לספוג את המעמסה למשך מספר שבועות. אם לא, והוא לקוח טוב - בדרך כלל חברות האשראי ישמחו להגדיל את המסגרת, במיוחד אם מדובר בכרטיס בנקאי מדרגה גבוהה.

שני קוריוזים שהיו לי במהלך השנים, דווקא עם כרטיסים חוץ בנקאיים - פעם אחת רציתי לקנות מקרר בכרטיס עם מסגרת מצומצמת (בזכות הנחה של כמה אחוזים שניתנה בכרטיס זה) - לאחר שיחת טלפון קצרה למוקד החברה הוכפלה המסגרת. במקרה אחר היו לי מספר כרטיסים בחברת אשראי מסויימת, והייתי צריך לשלם מס רכישה לדירה בהיקף שגדול מהמסגרת לכל אחד מהכרטיסים, בשיחה קצרה ניידתי את המסגרת מכרטיס לכרטיס כך שהתאפשר לי לשלם את המס.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אשתי ואני היינו יחד עם הוריי באיטליה לשבוע וחצי, לקחנו רנו סניק דיזל, הרכב יוצא מן הכלל למטרות אלה. יש הרבה מקום למזוודות, הנסיעה נעימה ונוחה בכל מהירות, הוא מספיק זריז גם כשהרכב מפוצץ, והכי גדול : 5 ליטר למאה קמ גם כשלוחצים.

לא הייתי שוקל מכונית מנהלים לשניה כשאפשר לקחת סניק כזו ולהרוויח בגדול במחיר.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

שלום

לא מציע לקפוץ על מחיר אינטרנט לפני שמוודאים כי המחיר כולל את כל מה שצריך.(מסים, אגרות וביטוחים).

לאתרי אינטרנט יש "נטיה" לפרסם מחיר אטרקטיבי בדף הראשון, ובהמשך מגיעות התוספות.

מנסיון.

אילן

סלע

פורסם (נערך)
השכרתי עכשיו רכב בקטגוריה של פולקסוואגן פאסט ל 8 ימים בפחות מ1000 מיורוקאר לחודש אוגוסט בברלין.

1000 מה? שקל?

לדגם סדאן ידני, בלי ביטוחים ובלי תוספות של ביטול השתתפות עצמית זה די הגיוני.

 

אנחנו הזמנו מונדאו אסטייט (סטיישן) דרך שלמה SIXT בארץ עם ביטול השתתפות עצמית, עם 3 נהגים (ההורים שלי ואני - נהג צעיר עם התוספת תשלום), לפני הנחה יצא 410 יורו, אחרי הנחה יוצא 344 יורו. (הנחה של נוסע מתמיד של אלעל, 16%)

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה חברים, אתם עוזרים ונותנים אחלה של רעיונות :)

 

לפי מה שהבנתי עדיף רכב סטיישן, לא מנהלים רגיל או סטיישן מנהלים.

 

נבדוק את הכיוון הזה.

 

המשך יום טוב לכולם

פורסם

ההפרש בין משפחתית סטיישן לבין מנהלים סטיישן הוא לרוב לא גדול במיוחד, בהתחשב בעובדה שתנועו עם מזוודות ובדרכים, כדאי לשקול רכב רציני יותר, לכן שווה להוסיף את הכסף למנהלים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...