Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן,זה הגיע,3 שנים עברו להם עם הפנדה,ו44800 KM נסענו ביחד.

לצערי זאת גם השנה האחרונה איתה,עקב צורך ברכב אוטומטי,הרכב ימכר בעוד כשבועיים לטרייד אין.

כרגיל הגיע הזמן לסכם עם היתרונות,חסרונות וכמובן מחירים,וגם צירפתי את הבדיקה לפני קניה לרכב שלי.

מי שלא קרא אני מצרף סיכום שנה 1+2.

2mcafx4.jpg

קבלת הרכב

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?385247-%D7%94%D7%A4%D7%A0%D7%93%D7%94-2011-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%99-%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA

שנה ראשונה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?432111-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%A0%D7%94-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%A4%D7%A0%D7%93%D7%94-2011

שנה שניה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?482410-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%A4%D7%A0%D7%93%D7%94-2011

 

2h6vukg.jpg

 

דלק..דלק..דלק..

בחודשים האחרונים הייתה לי אופציה לבדוק צריכת דלק של 90 אחוז נסועה עירונית,מחוץ לעיר כמו שרשמתי בשנים הקודמות הפנדה צורכת כ 17.5-18 לליטר,באזורים הררים,בעיר כמו מעלות שהיא רובה עליות וירידות הרכב מגיע לצריכה של 15.5,מרשים בהחלט ולא סתם היא נחשבת לבין החסכוניות בקטגוריה,גם בעיר לא השתמשתי במצב הCITY שגורם להגה להיות מאוד קל,סך הכול במהירות נמוכה ההגה די קל ואין ממש צורך,אני מאמין שלנשים זה דווקא יהיה פיתרון מעולה ונוח יותר בחניות צפופות.

 

לא יפנית אבל כמו קורולה

2zh3vnl.jpgאז איך היא הייתה מבחינת אמינות במשך 3 שנים?

מעולה!

מי שזוכר,רשמתי שהייתה לי בעיה במנגוני החלונות,וזה נכון,בשנה הראשונה התחילו להיות מן מכות כשהחלון יורד עד הסוף,כיוון שאני יודע איך לרוב עובדים פה בארץ,לא רציתי שיפרקו חלקי פלסטיק,אולם לפני כמה חודשים,אישתי הורידה החלון עד הסוף,נשמע בום רציני והחלון לא עלה ולא ירד.

במוסך פיאט הוחלף המנגנון של הנוסע וגם של הנהג שגם גרם למכות,ככה שלדעתי זה היה פגם ביצור.

מעבר לזה אין שום תקלות,לא חשמל לא מיזוג,לשים דלק ולנסוע,פשוט ככה,הרכב גם די פשוט,כך שאין יותר מידי מה להתקלקל.

 

אחזקה

לפני כמה ימים בוצע טיפול 60 אלף,בפנדה עושים 20 אלף או שנה,אני עושה פעם בשנה,מה המחיר? בבקשה!

309ih45.jpg

 

כמו שתמיד אמרתי,החלפים עצמם לא יקרים,אלא העבודה במורשה יבואן יקרה,רצועת מנוע הוחלפה כיוון שהיה מעט סדוקה.

ביטוח השנה עליה לי מקיף+חובה 3700.

 

להתראות פיאט פנדה :(

אז כמו שאמרתי,יש צורך ברכב אוטומטי ולכן הרכב ימסר בעוד שבועיים למגרש טרייד אין,בואו תיראו איך ניראה רכב באמת שמור,דומה לבדיקה של חברת ליסינג שהיא נקייה מידי,רק שפה זה הדבר האמיתי.

 

 

 

t82ob4.jpg

 

רשמו שיש שריטות בצבע,ולתקן זווית היגוי+כיוון פרונט,אפילו יש עוד ניילונים בחלק מהמקומות:

15cyq91.jpg27zvpn5.jpg

 

כן,בכזאת רמה אני שומר על הרכב שלי,סגרתי איתם על 40 אלף שקלים,בהתחשב שצריך לעשות עוד שבועיים טסט.

 

כמה מילות פרידה

הפיאט הייתה אחת הקניות הנבונות שלי,היה לי חיסכון,אמינות טובה ללא צורך בכניסה למוסכים,ומאוד אהבתי אותה,יעידו על זה השכמות ב 5 לפנות בוקר לצורך ווקס,ובאמת לא תמיד צריך משפחתי 1.6 אוטומט למי שבאמת אין משפחה או ילדים,כמו שלא היה לי בזמנו.

מאוד חבל לי למכור אותה,אני בן אדם שמאוד נקשר לרכבים,אני זוכר באיזה ביאוס הייתי כשנתתי את הדובלו שלי שהייתה אצלי חצי שנה,פה מדובר על 3 שנים,מה לעשות, שריטה שלי לגבי הרכבים.

אז פנדה קטנה שלי,תודה על הכול,מי שיקנה את הרכב הזה מאוד מאוד ירוויח,ואם מישהו מוכן לתת מעל 40 אלף שקלים,אני בשימחה אמכור לו ולא לטרייד אין.

אז מי המחליפה שלה?

עוד שבועיים תדעו :).

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אוהב את הכתיבה שלך. עושה רושם של רכב מעולה ועם נהג כמוך זאת תהיה רכישה מצוינת לקונה שלה.

 

כשאמרת שאתה צריך רכב אוטומט זה יהיה מאותה הקבוצה או משהו לכיוון המשפחתיות?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אחלה סיכום! טוב לגלות שגם מבחינת שמירת ערך היא מתגלה כמוצלחת. פיאט יודעים איך לייצר מכוניות קטנות והסיכום שלך משקף זאת.

:idea:
פורסם

גבי אני לא מגלה :mm_tongue אבל אני חושב שהרבה אנשים פה יופתעו מהבחירה שלי.

אני מעריך שאם היה טסט אפשר היה לקבל עליה 41-41.5 אלף שזה לא רע לטרייד אין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

כנראה שהרכב באמת לא נסע הרבה אם ראיתי אותו במעלות רק פעם אחת , אימי מחפשת לרכוש רכב קטן וחסכוני (ידני) בסוף השנה ולאחר קריאה של סיכומי השנים שלך כמובן שאמליץ לה לקחת את הפנדה.

שמח שנהנת איתה ושעברו שנים טובות ומקווה שתמצא מחליפה טובה לא פחות!

תודה על השיתוף של כל השנים הנהדרות עם הרכב :)

 

עריכה: יש לך כיוון לרכב החדש?

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם (נערך)

כתבת יפה אך אני מסוקרן - בהתחשב ברמת הפדנטיות והשמירה על הרכב - למה לא לנסות למכור בשוק הפרטי?

 

עריכה:

סליחה, יצאתי חומוס, עכשיו שמתי לב שפרסמת את זה בלוח המודעות כאן.

אני מקווה שיגיע קונה מאושר ושהרכב לא ייזרק לטרייד אין..

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לפי מזמין הבדיקה הרכב עובר לכלמוביל טרייד.

 

עובר ליונדאי? אני מנחש ש-I30.

 

בקשר לרכב, הפנדה הזאת היא מכונית קטנה ומצויינת ולא סתם היא נמכרה כל כך הרבה שנים בלי שינויים מהותיים ובכמויות עצומות באירופה.

למי שמחפש רכב קטן וחסכוני שפשוט עושה את העבודה היא בחירה מעולה.

פורסם

אכן כולמוביל,הרכב החדש הוזמן..

איזה מה וכמה? כמו שאתם מכירים אותי ברגע שאקבל ואסע קצת,אפרסם סיקור וידיאו מפורט.

השוק היום קשה,כספארק מוצעת ב 51 וגם האלטו קשה לקבל מחירון על הרכב.

תנו לי להפתיע אותכם חברים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש ילד ראשון לפי מה שהבנתי או שהוא בדרך אז אני מניח שזה לא יהיה רכב מיני, אולי I20 ידנית?

 

בכל אופן אני מאחל מזל טוב כבר מעכשיו, גם לילד וגם לאוטו :) .

פורסם (נערך)

תודה על השיתוף יוליאן.

מבין את צערך להפרד מהרכב,גם אני בדיוק כמוך לוקח את זה קשה...

הרכב ממש שמור וכמעט לא נסע,מוזר שלא מצליח להמכר בשוק הפרטי.

אם בא לך לשתף מה אחוזי ההורדה ש"כיסחו" לרכב בטרייד אין,אשמח.

שוב תודה.

אהבתי לראות בחשבונית שלא חייבו על סבון מתזים וכמו כן לא חייבו"חומרי עזר" כפי שיבואן מסויים נוהג לחייב בכל כניסה למוסכיו...

עריכה אחרונה על ידי יניב alfa

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
כנראה שהרכב באמת לא נסע הרבה אם ראיתי אותו במעלות רק פעם אחת , אימי מחפשת לרכוש רכב קטן וחסכוני (ידני) בסוף השנה ולאחר קריאה של סיכומי השנים שלך כמובן שאמליץ לה לקחת את הפנדה.

שמח שנהנת איתה ושעברו שנים טובות ומקווה שתמצא מחליפה טובה לא פחות!

תודה על השיתוף של כל השנים הנהדרות עם הרכב :)

 

עריכה: יש לך כיוון לרכב החדש?

 

למה לחכות לסוף שנה? תחטוף את זאת מהר!

 

מקווה שאתה מגיע עם הפנדה בשבת כדי לראות אותה לפחות פעם אחת :wink: (אז כבר נשקה אותך בONR ירוק ותספר לנו את הסוד הגדול :lol:)

Mini Cooper S R56 - לכיף

 


×
×
  • תוכן חדש...