Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון תוציא את המידבאס מעבר לקו הדיפון.

 

היות ואתה עובד בסט שני חלקים והאלמנט השני הוא טוויטר ולא מיד-טוויטר - אכן, כדאי לתת קצת זווית למידבאס.

 

בעזרת עבודה עם מיד טוויטר היית יכול לחתוך את המידבאס יותר נמוך והוא היה מנגן רחב במילא ואז לא היית צריך לטרוח בכדי לתת לו זווית אלא רק לדאוג שהוא יושב על קו הדיפון.

 

מצד שני עבודה עם מיד טוויטר תמיד תיתן תוצאה פחות "פתוחה" או "בהירה" בקצה העליון אז בין זה לבין סט שלושה חלקים שפותר אותך בעצם מלעבוד קשה על הזוויות של הוופר והמידריינג' אתה כבר מבין פחות או יותר איפה ולמה יש משקל יותר כבד באיך שאתה מתקין את המערכת שלך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אה! כן - היה לי משהו ממש טוב להשמיע - סט אפ נפלא עם שני סאב וופרים רק שאתמול בדיוק מכרתי את הJL אודיו מיקרו סאב והCDT QES820 שהזמנתי נמצא כרגע במחסן בחו"ל ואני אזמין אותו במשלוחה כנראה רק בעוד שבוע או בעוד שבועיים וזה משלוח ימי אז אתה כבר מבין כמה זמן זה יקח עד לסטאפ שאני באמת רוצה להשמיע.

 

לבינתיים אני צריך לכוון מחדש את הDD שבחתימה כי הוא מותאם כרגע לעבוד בתיאום עם סאב נוסף אבל סה"כ בשביל לטעום מיד טוויטר שמאוד מפתיע לטובה זה לא משנה.

 

אני מקווה שאו במהלך יוני או במהלך יולי אוכל להגיע למפגש צפון.

 

אל תצפה לעוף - זה נשמע טוב, אפילו טוב מאוד אבל אני לא מכוון לשום מקום תחרותי אלא למשהו חמים ונעים שמתאים לי - וזה בדיוק זה עבורי.

 

אני מתכוון לעזוב לחלוטין את הסטאפ שבו הסאב וופר לא נמצא באותו החדר בו המערכת מנגנת - כלומר הקבינה - במילים אחרות אין יותר סאב בתא המטען (לבינתיים יש כמובן עד שאוכל לבצע את השינויים).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה היה לנסיון בלבד, אני לא רוצה להתנהל ברכב המשפחתי עם שני סאב וופרים, אחד, קטן אבל ממזר!

 

ולא, אני לא מדבר על הנוכחי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפי הגרף הפיק של האלמנט מתחיל ממש באזור ה3K הרץ והרול אוף מתחיל מ5K הרץ - לדעתי לחתוך אותו באזור ה3K הרץ בסלופ תלול יכול להיות מוצלח - 18 או 24 דיבי

 

תעלה את נקודת החיתוך בינם ל3 כי לדעתי אתה ממש "קורע" את הטוויטרים.

 

עוד משהו אחד - האלמנט הזה מתנהג שונה מאזור ה1K הרץ - לא אתפלא אם תבדוק אותו בRTA על רעש וורוד ואתה תוכל לראות שהוא מאוזן לא רע עד אזור ה1K הרץ ואחרי זה מתחיל לאבד לינאריות.

 

תודה אדי.

כרגע נקודת החיתוך היא 2900

ורק חיברתי את הפרוססור שלך ככה שיש לי עוד מלאאאא כיוונים ומשחק, לא פראייר הקטנצ'יק הזה, למרות שרציתי לחבר אותו לסאב ולמידים לא התאפקתי וחיברתי אליו את הסט הקדמי, ככשיו אני רואה שתהיה לי בעיה גדולה לרסן את הסאב ולהביא אותו למצב שהוא נמצא בבמה הקדמית...

בעיקר משום שהטיים קורקשן של ההד יוניט לא משחק יפה רק על הסאבוופר... ננסה למצוא איזה פתרון יצירתי, אני כבר רואה כמה שעות יש לי לשבת, וזה לא מעט :)

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
תודה אדי.

כרגע נקודת החיתוך היא 2900

ורק חיברתי את הפרוססור שלך ככה שיש לי עוד מלאאאא כיוונים ומשחק, לא פראייר הקטנצ'יק הזה, למרות שרציתי לחבר אותו לסאב ולמידים לא התאפקתי וחיברתי אליו את הסט הקדמי, ככשיו אני רואה שתהיה לי בעיה גדולה לרסן את הסאב ולהביא אותו למצב שהוא נמצא בבמה הקדמית...

בעיקר משום שהטיים קורקשן של ההד יוניט לא משחק יפה רק על הסאבוופר... ננסה למצוא איזה פתרון יצירתי, אני כבר רואה כמה שעות יש לי לשבת, וזה לא מעט :)

לילה טוב . הטיים קורקשן האוטומטי או הידני לא יכול לעבוד בצורה טובה ללא כיוון פאזות אקוסטיות נכונות . לכן הבאס של הסאב לעולם לא יהיה מלפנים בלבד . לאחר כיוון הפאזות האקוסטיות בצורה נכונה תוכל לעבוד עם הטיים קורקשן ולהגיע לתוצאה שרצית .

פורסם

ואף אחד לא אומר כלום על QTS 0.24???

זה מידבאס נטו לתיבה. לכן גם הגרף מתייחס לכך..

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

סרגיי גם אילייט הם מידבאסים שמיועדים לתפקד היטב בתיבות והרוב כאן בוחרים להתעלם, לשלול רק בגלל שאין להם כוח להשקיע כמו שצריך באלמנט.

 

אני לא מאמין שפותח השרשור ירחיק לכת עד כדי בניית תיבות אבל זה עדיין לא אומר שלא ניתן לקבל תוצאה טובה מהאלמנט הזה - ראיתי כבר כמה וכמה התקנות שמשתמשים בדרייברים שלהם וגם של SB והתגובות מאוד אוהדות.

 

התיבה תתייחס בעיקר לתפקוד האלמנט בתחום הנמוך כאשר אני מתייחס לנקודת החיתוך העליונה של האלמנט ולעובדה שהוא מושך את הטוויטרים שלו לתחום מסוכן.

 

 

לגבי הפרוססור - גיא קנה ממני את הMDSP 2*4 REV B

 

 

אני השתמשתי בו על סט פסיבי שני חלקים שאני בניתי לו את הקרוס ובזוג היציאות השני על הסאב

 

באקולייזר הראשי (השישה ערוצים ששולטים על כל ארבעת היציאות) השתמשתי בעיקר לתחום התדר הגבוה בכדי שלא ישפיע על הסאב.

 

בשני ערוצי הסט הקדמי לכל ערוץ השתמשתי בששת התחומים הנוספים לתחום הבינוני גבוה

 

וזוג ערוצים שלכל אחד מהם ששת ערוצי איקולציה נוספים הקרבתי לטובת הסאב וופר.

 

 

כמה יציאות מגברים יש לHU שלך? אני מתאר לעצמי שלפחות שתיים - אם לHU יש TC אז זה לא אמור להפריע לך כלל וכלל לכוון אותו.

 

אבל! לסאב וופר - זה שבתא המטען, אתה לא צריך לבצע TC - הוא הרמקול הרחוק ביותר.

 

רק לסט הקדמי - אז אין לך כאן הרבה בעיות.

 

הסאב הקדמי אם אין לך יכולת לעשות עליו TC זה פחות נורא כי הוא מאוד קרוב גם ככה לסט הקדמי, מנגן תדרים אי כווניים בעליל - רק תדאג לכוון לו נכון פאזות אקוסטיות בדיוק כפי שהבית ספר לידע השמע האירו\העירו לך כאן וזה פשוט כואב עד כמה שזה נכון אחרי שקיבלתי הדגמה חיה מהם.

 

תדאג קודם כל לשמוע את האלמנטים שלך על כוונים בסיסיים ותגיע לפאזות נכונות ובסופו של דבר תמשיך על הבסיס הזה לTC ותקנח באיקולציה מינורית ואתה אמור לחייך!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ואף אחד לא אומר כלום על QTS 0.24???

זה מידבאס נטו לתיבה. לכן גם הגרף מתייחס לכך..

 

זה לא מידבאס זה וופר ,וזה סטאפ שלא בנוי לנגן 2 חלקים.

אתה יכול לשנות נקודות חיתוך וסלופים עד מחר ,זה עדיין לא ישמע מספיק טוב.

פורסם

זה נכון לגבי כמעט כל סט שני חלקים שתבחר ללא קשר אם האלמנט הוא מידבאס או וופר.

 

גם אם האלמנט הוא מידבאס והוא יכול לתפס גבוה - הוא יקרין עלומה צרה מאוד כשיגיע לשם ולכן יהיה סופר כיווני וימשוך את גובה הבמה ואת מיקומי הכלים למקומות לא נכונים - אלא אם כן תשקיע בהתקנה עם זווית מטורפת ובינינו - כמה מאיתנו מוכנים לכזה דבר - גם פרקטית, לא רק כלכלית.

 

השילובים היחידיים שאני מכיר לסטי שני חקלים שישמעו טוב זה:

 

א. וופר\מידבאס + מיד טוויטר

ב. מידבאס + טוויטר שיכול לרדת נמוך (וזה יכול להיות גם טוויטר מסוג ריבון או AMT או HORN במובן הזה)

 

רוב השילובים שאנחנו רואים בשוק - הם לא השניים שצויינו מעלה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי אני קצת חולק עלייך, היו לי כמה מידבאסים שידעו לעלות גבוה יפה מאד, בחלק מהזמן היו משודכים לטוויטר שידע לרדת נמוך (פיקולו), והייתה תקופה שלא (טוויטר אחר).

SCANSPEAK

פורסם (נערך)

לגבי הדיעה שלכם לגבי הרמקול שלא מתאים כלל לאודיו לרכב... האלמנט נקנה לאחר קריאה מרובה בפורומים בחו"ל והגיעו לתוצאות מדהימות גם בסט 2 וגם 3 חלקים... לא הצלחתי למצוא ולא דעה אחת כדנגד האלמנט הנל, גם לאודיו לרכב וגם לאודיו ביתי, אז אני מאמין שעם כיוונים נכונים אני אגיע לתוצאה טובה. לא רק זה, שלדעתי כבר עכשיו הרמקול נשמע פשוט מעולה ועדיפים על ה seas pweformance שהיו קודם ( עם כמה שזה מוזר - דווקא בתחום התחתון גם בלי תיבה הם נשמעים שם מדהים!)

 

אדי

בהד יוניט יש 3 יציאות מגברים - מה שמחובר לפרוססור כרגע הוא התחום האמצעי כאשר גם ההיי פאס וגם הלואו פאס בבייפס ככה שאני מקבל ספקטרום תדרים מלא כאות כניסה.

 

להד יוניט יש טיים קורקשן שעשה עבודה מעולה כשהכל היה מחובר ישירות אליו אבל כנראה שאם הפרמטרים של הרמקולים האחרים מאופסים הוא לא עושה עבודה טובה רק על הסאבוופר, זו לפחות דעתי...

 

כן, את התיאוריה על הסאבוופר הצגת לי כשנפגשנו ואני בהחלט צריך לנסות לבצע שינויים אל מול הסאבוופר, וזה יעשה בקרוב... פנה אליי מישהו מבית הספר לסאונד לרכב גם ואקפוץ אליהם לחוות דעת, אשמח ללמוד בכל אופן, זה מעניין :)

עריכה אחרונה על ידי Dj GuyGivant

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

לא אמורה להיות סיבה אמיתית בגללה כיווני TC בערוץ אחד או חוסר כיווני TC ליתר דיוק ישפיעו על ערוץ אחר - זה מוזר, הייתי בודק לעומק.

 

ולגבי סאונד נולדג' - המרכז הישראלי לידע השמע - ממליץ בחום ואם לאחר פגישה איתם הצלחת להשיג תוצאה טובה יותר - אנא! שתף אותנו בחוויה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...