Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

ברשותי קיה פיקנטו 2011 מנוע 1.0 גיר ידני.

עד כה עברה טיפולי 15,000 שוטפים במוסך קיה.

עד היום לא היה צריך להוסיף שמן מנוע.

מאז הטיפול האחרון עברתי לגור בחיפה והרכב נוסע בשטח הררי ובסל"ד גבוה יותר.

עכשיו עברו כ 10,000 קילומטר מהטיפול האחרון (שאירע בסמוך למעבר לחיפה), ומדד השמן כבר נמצא מתחת לפס התחתון.

 

ברצוני לברר:

1. איזה שמן מנוע כדאי להוסיף והאם מומלץ לקנות דרך החברה?

2. עד כמה המעבר לתנאי דרך של עלייה משפיע על צריכת השמן?

פורסם

אני מציע שלנוכח השימוש ברכב אולי כדאי לשקול כבר עכשיו להכנס לטיפול.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
שלום רב.

ברשותי קיה פיקנטו 2011 מנוע 1.0 גיר ידני.

עד כה עברה טיפולי 15,000 שוטפים במוסך קיה.

עד היום לא היה צריך להוסיף שמן מנוע.

מאז הטיפול האחרון עברתי לגור בחיפה והרכב נוסע בשטח הררי ובסל"ד גבוה יותר.

עכשיו עברו כ 10,000 קילומטר מהטיפול האחרון (שאירע בסמוך למעבר לחיפה), ומדד השמן כבר נמצא מתחת לפס התחתון.

 

ברצוני לברר:

1. איזה שמן מנוע כדאי להוסיף והאם מומלץ לקנות דרך החברה?

2. עד כמה המעבר לתנאי דרך של עלייה משפיע על צריכת השמן?

בהחלט אפשר לצפות לצריכת שמן עם מנוע קטן בנסיעה באיזור הררי ואפשר לצפות שהמנוע לא יחזיק זמן רק ממעמד

שם את הצמיגות שמן שממליץ היבואן

פורסם (נערך)

במידה ומדובר באיבוד ליטר מקסימום(עד ההפס התחתון) אחרי 10אלף ק"מ מדובר כאן בצריכה של 0.010 שזה בסדר תחזיק בתא המטען או בבית ליטר ספייר ותהיה מסודר בין טיפולים. השמן הכי מומלץ זה תמיד של היצרן אבל יש לך גם חברות כמו קסטרול או ולוליין ואפילו יש קצת יותר יקרות שיכולות להיות אפילו טובוות יותר משל היצרן.

יש מצב שאם תפסיק לתת ללחוץ על רכב לעלות מהר את העליות אז גם הצריכה תרד .

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם
במידה ומדובר באיבוד ליטר מקסימום(עד ההפס התחתון) אחרי 10אלף ק"מ מדובר כאן בצריכה של 0.010 שזה בסדר תחזיק בתא המטען או בבית ליטר ספייר ותהיה מסודר בין טיפולים. השמן הכי מומלץ זה תמיד של היצרן אבל יש לך גם חברות כמו קסטרול או ולוליין ואפילו יש קצת יותר יקרות שיכולות להיות אפילו טובוות יותר משל היצרן.

יש מצב שאם תפסיק לתת ללחוץ על רכב לעלות מהר את העליות אז גם הצריכה תרד .

ייצרן הרכב לא מייצר שמנים אלא קונה שמנים מהחברות המובילות ואין שום סיבה בעולם לרכוש שמן במיכל מקורי של הייצרן במחיר מופקע.

ייצרן הרכב בדרך כלל מפרסם דרישות ותקנים לגבי צמיגות ואיכות השמן הנדרשת ולפי פרטים אלא ניתן לרכוש שמן מתאים של כול ייצרן.

בהחלט קיימים שמנים שעולים באיכותם על השמנים של 'יצרן' הרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא בריא לערבב חברות,אבל במידה והשמן בתקן היצרן וצמיגות הנכונה אין בכך בעיה ובכל מקרה רצוי שהיה תיעוד של חוסר שמן בטיפולי הרכב בשביל למנוע התנערות של היבואן במקרה של תקלה.

פורסם
האם יש בעיתיות עם הוספת שמן (לפי המומלץ בספר הרכב) לשמן הקיים ששמו בטיפול במוסך המורשה?

אין שום בעיה לערבב שמן של חברה אחרת כול עוד השמן עומד במפרטים והדרישות של ייצרן הרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם

חבריה, הוחמצה כאן נקודה חשובה מאוד:

אם איזה כמות שמן הרכב עזב את המוסך לאחר הטיפול?

האם פותח השרשור בדק בעצמו את השמן במדיד, כדי לוודא שהוא על סימן ה-MAX, לפני עזיבתו את המוסך?

×
×
  • תוכן חדש...