Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז החלטתי לעשות קרבון בין החלונות כמו כל המכוניות החדשות לפונטו שלי אז הנה:

 

[TABLE=class: ncode_imageresizer_warning, width: 640]

[TR]

[TD=class: td2]לפני

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

qnmw2miz1qyw.png

 

 

אחרי:

[TABLE=class: ncode_imageresizer_warning, width: 640]

[TR]

[TD=class: td2][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

km0zyizmtyza.jpg

 

[TABLE=class: ncode_imageresizer_warning, width: 640]

[TR]

[TD=class: td2][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

uz2jzjy4qn5c.jpg

 

איך?

twndbojylldm.jpg

פורסם
אז החלטתי לעשות קרבון בין החלונות כמו כל המכוניות החדשות לפונטו שלי אז הנה:

 

[TABLE=class: ncode_imageresizer_warning, width: 640]

[TR]

[TD=class: td2]לפני[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

qnmw2miz1qyw.png

 

 

אחרי:

[TABLE=class: ncode_imageresizer_warning, width: 640]

[TR]

[TD=class: td2][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

km0zyizmtyza.jpg

 

[TABLE=class: ncode_imageresizer_warning, width: 640]

[TR]

[TD=class: td2][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

uz2jzjy4qn5c.jpg

 

איך?

 

איך עשית את זה?

hyundai GETZ 07 1.4L

פורסם
איך עשית את זה?

 

הזמנתי מאייבי חתיכה של קרבון 3 מטר על 50 סמ אם אני לא טועה.

כעקרון אמא שלי עשתה אבל אני לא חושב שזו צריכה להיות בעיה.

אתה לוקח את החתיכה גוזר ומדביק על המקום וגוזר.

רק להקפיד שהמקום שבו אתה שם את המדבקה יהיה נקי אני השתמשתי בספריי של ניקוי חלונות וזהו זה לא אמרו להיות בעיה.

החתיכה של הקרבון עלתה לי 25 שח דרך אגב.

אהבת מה שעשיתי אבל, יש הצעות לשיפורים משהו?

twndbojylldm.jpg

פורסם
הזמנתי מאייבי חתיכה של קרבון 3 מטר על 50 סמ אם אני לא טועה.

כעקרון אמא שלי עשתה אבל אני לא חושב שזו צריכה להיות בעיה.

אתה לוקח את החתיכה גוזר ומדביק על המקום וגוזר.

רק להקפיד שהמקום שבו אתה שם את המדבקה יהיה נקי אני השתמשתי בספריי של ניקוי חלונות וזהו זה לא אמרו להיות בעיה.

החתיכה של הקרבון עלתה לי 25 שח דרך אגב.

אהבת מה שעשיתי אבל, יש הצעות לשיפורים משהו?

 

 

לדעתי כן, לא צריך לייבש עם פן?

פשוט מדביקים וחותכים עם סכין יפנית את השאריות?

hyundai GETZ 07 1.4L

פורסם
לדעתי כן, לא צריך לייבש עם פן?

פשוט מדביקים וחותכים עם סכין יפנית את השאריות?

 

לא מייבשים עם פן, משתמשים בפן כדי לחמם את היריעה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

תעשה גם מסביב למראה זה יראה שלם יותר

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...