Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

ראיתי היום סיאט איביזה ספורט 3 דלתות 1.2 DSG אוטומט, מאי 2012.

תוספות ויתרונות שיש ברכב:

מצלמת רווס(אין חיישנים), ג'נטים 17", עשה 11 אלף קילומטר.

 

המוכר רוצה על הרכב 86K, אין אפשרות לרדת מזה.

מה אומרים? שווה ללכת על זה?

 

אגב, מתי יצא הצורה החדשה של האיביזה?

פורסם

אם אתה נעול על הבחירה הזו חובה לבדוק את הגיר במוסך מתמחה/מורשה לדגם זה בלבד.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

יש אחריות גורפת מורחבת לגיר ל 5 שנים ע"י צ'מפיון מוטורס. אחרי זה בטוח שיקומו מוסכים מתמחים בסוג הזה של הגירים והמחירים ירדו, כמו שקרה בכל טכנולוגיה חדשה אחרת ש"יודע דבר" תורנים ניסו להפחיד מפניה.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

מה הכוונה? על מה אתם מדברים?

אני עושה לרכב בדיקה רגילה לפני קניית רכב.. יש משהו נוסף שצריך לבדוק לפני?

פורסם

אגב, מתי יצא הצורה החדשה של האיביזה?

 

הצורה החדשה של האיביזה הושקה בעולם בתחילת 2012 והגיעה ארצה במאי אותה השנה.

האם העסקה שווה או לא? זאת שאלה מצוינת שהתשובה עליה קשורה ישירות לתשובה לשאלה הבאה - האם אתה מתסכל בקנקן או במה שיש בו?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הצורה החדשה של האיביזה הושקה בעולם בתחילת 2012 והגיעה ארצה במאי אותה השנה.

האם העסקה שווה או לא? זאת שאלה מצוינת שהתשובה עליה קשורה ישירות לתשובה לשאלה הבאה - האם אתה מתסכל בקנקן או במה שיש בו?

 

גם וגם.

הרכב עונה לי על כל הדרישות שאני מחפש מרכב - ביצועים ברמה בסיסית +, מראה חיצוני ופנימי יפה (למרות שהפנימי לא בשמיים), צריכת דלק ממוצעת של 13-14, נוחות על הכביש וכו'...

אני מניח שהרכב יהיה אצלי שנתיים ולאחר מכן אמכור אותו - לא אגיע איתו ל80 אלף קילומטר.

 

כולם אומרים לי להתרחק מסיאט איביזה, אבל לא מפרטים למה - האם תוכל להסביר מה הפחד מהרכב הזה?

פורסם
גם וגם.

הרכב עונה לי על כל הדרישות שאני מחפש מרכב - ביצועים ברמה בסיסית +, מראה חיצוני ופנימי יפה (למרות שהפנימי לא בשמיים), צריכת דלק ממוצעת של 13-14, נוחות על הכביש וכו'...

אני מניח שהרכב יהיה אצלי שנתיים ולאחר מכן אמכור אותו - לא אגיע איתו ל80 אלף קילומטר.

 

כולם אומרים לי להתרחק מסיאט איביזה, אבל לא מפרטים למה - האם תוכל להסביר מה הפחד מהרכב הזה?

הביצועים ברמה בסיסית, זה נכון. אבל ביצועים ברמה בסיסית יש בעוד 30 רכבים אחרים. זאת לא סיבה להתקרב וגם לא סיבה להתרחק.

צריכת הדלק לא ממש בסביבות 14 קילומטרים לליטר, אלא אם אתה נוסע רק בין עירוני ורק בצורה רגועה. בתנאי אמת אתה תגרד מלמטה את ה-12 קילומטרים לליטר. צריכת דלק טובה, אבל לא להיט.

נוחות על הכביש ממש לא מלהיבה.

 

חוץ מזה תוסיף לכל אלו גם אמינות לא ממש מרשימה של מנועי ה-1.2 ליטר TSI בשנתונים האלו, אמינות לא ממש מרשימה של תיבות ה-DSG7 בשנתונים האלו, איכות גימור מאוד נמוכה בתא הנוסעים, בידוד רעשים גרוע בתא הנוסעים, שמירת ערך לא מהטובות בשוק ומחירי ביטוח גבוהים.

 

לא הייתי משתמש במילה פחד, אבל לדעתי זאת לא קניה חכמה. זאת כן קניה אימפולסיבית לבחור צעיר שמחפש רכב "עם פוזה", לא הרבה מעבר.

ב-86 אלף ש"ח אתה קונה היום איביזה חדשה (כן, אני יודע שהיא לא TSI ולא אוטומטית) או יונדאי i20 אוטומטית חדשה 2014. אז איזו סיבה יש לשלם את אותו הסכום על רכב בן שנתיים פלוס שגם בדיוק נגמרה לו האחריות?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הביצועים ברמה בסיסית, זה נכון. אבל ביצועים ברמה בסיסית יש בעוד 30 רכבים אחרים. זאת לא סיבה להתקרב וגם לא סיבה להתרחק.

צריכת הדלק לא ממש בסביבות 14 קילומטרים לליטר, אלא אם אתה נוסע רק בין עירוני ורק בצורה רגועה. בתנאי אמת אתה תגרד מלמטה את ה-12 קילומטרים לליטר. צריכת דלק טובה, אבל לא להיט.

נוחות על הכביש ממש לא מלהיבה.

 

חוץ מזה תוסיף לכל אלו גם אמינות לא ממש מרשימה של מנועי ה-1.2 ליטר TSI בשנתונים האלו, אמינות לא ממש מרשימה של תיבות ה-DSG7 בשנתונים האלו, איכות גימור מאוד נמוכה בתא הנוסעים, בידוד רעשים גרוע בתא הנוסעים, שמירת ערך לא מהטובות בשוק ומחירי ביטוח גבוהים.

 

לא הייתי משתמש במילה פחד, אבל לדעתי זאת לא קניה חכמה. זאת כן קניה אימפולסיבית לבחור צעיר שמחפש רכב "עם פוזה", לא הרבה מעבר.

ב-86 אלף ש"ח אתה קונה היום איביזה חדשה (כן, אני יודע שהיא לא TSI ולא אוטומטית) או יונדאי i20 אוטומטית חדשה 2014. אז איזו סיבה יש לשלם את אותו הסכום על רכב בן שנתיים פלוס שגם בדיוק נגמרה לו האחריות?

 

לפני שבדקתי את האיביזות, רציתי לקנות יונדאי I20. המחיר של יונדאי I20 חדשה הוא 97 אלף. ההבדל בין I20 ואיביזה בשנת 2012 הוא 10 אלף, שבשנה אחת עם האיביזה אני מחזיר את ה10 אלף שהשקעתי(צריכת הדלק ביונדאי לא חסכונית) לכן החלטתי ללכת על האיביזה.

לגבי הTSI - אתה מדבר מנסיון או מבדיקות בפורומים. עד עכשיו לא מצאתי בן אדם שהייתה לו בעיה עם הTSI, אלא רק דיבורים על זה בפורומים. לא מזלזל או משהו, פשוט זה נראה שאנשים רק רושמים את זה ומעתיקים אחד מהשני ולא באמת חוו/שמעו על בעיות כאלו.

 

בכל מקרה, האם יש רכב אחר שאתה ממליץ במקום האיביזה שמספק פחות או יותר את אותן הדרישות?

פורסם

יש יונדאי i20 מודל 2014 יד ראשונה אפס קילומטרים ב-86 אלף ש"ח. אם אתה רוצה שלח לי את הטלפון שלך בפרטי ויתקשרו אליך עם פרטים.

לגבי ה-TSI - אני כותב מניסיון של קרובת משפחה. אמנם עם סקודה אוקטביה, אבל זה אותו המנוע בדיוק.

 

רכבים נוספים שיתנו את אותן הדרישות - הונדה ג'אז, סוזוקי סוויפט 1.5 ליטר, מאזדה 2, פורד פיאסטה לא רובוטית (למרות ששם הביצועים סבירים מינוס).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יש יונדאי i20 מודל 2014 יד ראשונה אפס קילומטרים ב-86 אלף ש"ח. אם אתה רוצה שלח לי את הטלפון שלך בפרטי ויתקשרו אליך עם פרטים.

לגבי ה-TSI - אני כותב מניסיון של קרובת משפחה. אמנם עם סקודה אוקטביה, אבל זה אותו המנוע בדיוק.

 

רכבים נוספים שיתנו את אותן הדרישות - הונדה ג'אז, סוזוקי סוויפט 1.5 ליטר, מאזדה 2, פורד פיאסטה לא רובוטית (למרות ששם הביצועים סבירים מינוס).

 

אוקיי.

תודה רבה על העזרה.

אני עדיין מתלבט, ברגע שאגיע להחלטה, יכול להיות שההצעה של הi20 תהיה רלוונטית, אעדכן אותך.

תודה.

פורסם

ההבדל בין I20 ואיביזה בשנת 2012 הוא 10 אלף, שבשנה אחת עם האיביזה אני מחזיר את ה10 אלף שהשקעתי(צריכת הדלק ביונדאי לא חסכונית) לכן החלטתי ללכת על האיביזה.

 

לא הבנתי את החישוב שייאפשר לך לכסות 10000 ש"ח בשנה בין כלי רכב דומים, האחד רכב חסכוני לאחר קצת פחות חסכוני...

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

במחיר הזה אתה קונה קליאו חדשה שלדעתי הרבה יותר יפה , מאובזרת , חסכונית ואחריות ל-3 שנים.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
במחיר הזה אתה קונה קליאו חדשה שלדעתי הרבה יותר יפה , מאובזרת , חסכונית ואחריות ל-3 שנים.

 

יש מצב לקצת יותר פרטים?

קראתי עליה קצת, אבל חוץ מנתוני יצרן מדהימים, לא ראיתי מישהו רושם משהו על הרכב.. יש איזה משהו אמין להתבסס עליו?

 

אגב, מתי הגרסה החדשה יצאה? אני מעדיף לקנות יד 2.

 

תודה

פורסם

האמת אני גם בדיוק כמוך חוקר על הרכב בארץ ובחו"ל בגדול התגובות לגביו טובות מאוד אבל מצד שני זהו דגם חדש לגמרי אז אין מספיק מידע לגביו.

על הנייר זה הסופר מיני המשתלם ביותר.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

×
×
  • תוכן חדש...