Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש מצב לקצת יותר פרטים?

קראתי עליה קצת, אבל חוץ מנתוני יצרן מדהימים, לא ראיתי מישהו רושם משהו על הרכב.. יש איזה משהו אמין להתבסס עליו?

 

אגב, מתי הגרסה החדשה יצאה? אני מעדיף לקנות יד 2.

 

תודה

 

איזה פרטים אתה מחפש? הקליאו החדשה הגיעה לארץ לפני שנה פחות או יותר (יוני 2013). סקירה על גרסת ה-1.2 ליטר האוטומטית של רנו קליאו החדשה אתה יכול למצוא בקישור. מפרט טכני ומחירים גם מופיעים שם. מה עוד תרצה לדעת?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
איזה פרטים אתה מחפש? הקליאו החדשה הגיעה לארץ לפני שנה פחות או יותר (יוני 2013). סקירה על גרסת ה-1.2 ליטר האוטומטית של רנו קליאו החדשה אתה יכול למצוא בקישור. מפרט טכני ומחירים גם מופיעים שם. מה עוד תרצה לדעת?

 

קראתי כמה סקירות שעשו בכמה אתרים על הקליאו. בכולם אמרו שהיא ממש טובה, אבל מתגובות של אנשים בארץ ובחו"ל נראה שהיא טיפה מאכזב ולא כל מה שרשום הוא נכון.

 

בגדול, המחירים של האיביזה והקליאו דיי זהים. אני ממש מתלבט פה.

מבכדי לקנות את הקליאו אני אצטרך לקנות רכב חדש מהחברה כי לפי מה שנראה אין רכבים כאלה בשנת 2013-2014 לקנייה מיד 2.

אני לא רוצה לקנות חדש מהחברה בגלל ירידת הערך - האם שווה לעשות את זה?

פורסם

תגדיר בבקשה "שווה".

כלכלית, לא שווה לקנות רכב חדש מהסוכנות. ירידת הערך גבוהה ואתה מפסיק על זה הרבה כסף. מבחינה כלכלית כנראה שהכי שווה לנסוע באוטובוסים או לנסוע במכונית ישנה שכבר אין לה ירידת ערך.

 

אם אתה לא מאמין למה שאתה קורא (ובצדק), לך צעד אחד קדימה ותבדוק בעצמך. בסוכנות רנו הקרובה לביתך ישמחו לארגן לך נסיעת מבחן של 15-20 דקות ברכב, שזה מספיק כדי לקבל רושם ראשוני מהמכונית. אם תגיע עם "נקודות תורפה" שכבר גיבשת מראש מקריאה באינטרנט, תוכל להבין טוב יותר אם המכונית מתאימה לך או לא. רוצה יותר מזה? בחברת ליס4יו יש לא מעט קליאו כאלו להשכרה. דבר איתם, קח את הרכב לשבוע ותחליט לבד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
תגדיר בבקשה "שווה".

כלכלית, לא שווה לקנות רכב חדש מהסוכנות. ירידת הערך גבוהה ואתה מפסיק על זה הרבה כסף. מבחינה כלכלית כנראה שהכי שווה לנסוע באוטובוסים או לנסוע במכונית ישנה שכבר אין לה ירידת ערך.

 

אם אתה לא מאמין למה שאתה קורא (ובצדק), לך צעד אחד קדימה ותבדוק בעצמך. בסוכנות רנו הקרובה לביתך ישמחו לארגן לך נסיעת מבחן של 15-20 דקות ברכב, שזה מספיק כדי לקבל רושם ראשוני מהמכונית. אם תגיע עם "נקודות תורפה" שכבר גיבשת מראש מקריאה באינטרנט, תוכל להבין טוב יותר אם המכונית מתאימה לך או לא. רוצה יותר מזה? בחברת ליס4יו יש לא מעט קליאו כאלו להשכרה. דבר איתם, קח את הרכב לשבוע ותחליט לבד.

 

אוקיי. בהתחלט האמץ את ההצעה שלך לנסיעת מבחן.

בהגדרת השווה - אני מנסה כמה שיותר להתרחק מקניית רכב חדש, אלא יד שניה משנת 2013/2014 - הבעיה שלי עם הקליאו היא שלא ניתן למצוא את הרכב הזה לקנייה מיד 2. חפרתי את האינטרנט בחיפוש הרכב ליד 2 ומצאתי רק מוכר אחד.

 

מה לדעתך ניתן לעשות?

פורסם

בדיוק כמו במקרה של ה-i20, גם את הקליאו אפשר למצוא במודל ה"יד ראשונה אפס קילומטרים". למשל כאן: http://motori.co.il/camp.php?id=74

חוץ מזה אפשר לחכות עוד קצת בסבלנות, אני מניח שבקרוב כבר יחלו להופיע כאלו רכבים משומשים בלוחות המכירה.

ואפשר כמובן גם לבחור רכב אחר, אם אתה נעול על משומש וזקוק לרכב בתקופה הקרובה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בדיוק כמו במקרה של ה-i20, גם את הקליאו אפשר למצוא במודל ה"יד ראשונה אפס קילומטרים". למשל כאן: http://motori.co.il/camp.php?id=74

חוץ מזה אפשר לחכות עוד קצת בסבלנות, אני מניח שבקרוב כבר יחלו להופיע כאלו רכבים משומשים בלוחות המכירה.

ואפשר כמובן גם לבחור רכב אחר, אם אתה נעול על משומש וזקוק לרכב בתקופה הקרובה.

 

לא הכרתי את האתר הזה, תודה רבה!

אתה מכיר עוד חברות מהסוג הזה שאפשר לבדוק אצלהם?

 

תודה רבה על העזרה!

פורסם
לא הכרתי את האתר הזה, תודה רבה!

אתה מכיר עוד חברות מהסוג הזה שאפשר לבדוק אצלהם?

 

תודה רבה על העזרה!

 

מה רמת האמינות שלהם?

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

מה רמת האמינות של האתרים הללו נראה לי מטורף מדהו לקנות רכב דרך האינטרנט...

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
מה רמת האמינות של האתרים הללו נראה לי מטורף מדהו לקנות רכב דרך האינטרנט...

 

כמובן שאני אעשה בדיקה של האתרים לפני הקנייה, לשם זה ביקשתי אתרים נוספים על מנת שאוכל להשוות.

אני יותר סומך על חברות כמו AVIS וכדומה להן.

פורסם
מה רמת האמינות של האתרים הללו נראה לי מטורף מדהו לקנות רכב דרך האינטרנט...

אתה לא קונה את הרכב דרך האינטרנט. האינטרנט רק מאפשר לך לראות כמה וכמה עסקאות שזמינות רכישה מיידית בלי לצאת מהבית הממוזג ובלי לרוץ מחברת ליסינג אחת לשנייה. בסוף, את הכסף, אתה משלם לסוכנות אמיתית ורק אחרי שראיתי בעיניים את הרכב אותו אתה קונה. קרא כאן: http://www.motori.co.il/howitworks.php

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...