Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלום

אז ככה

אני לא מפסיק להיות מופתע מהקנייה של ההילקס 2001 מלפניי 3 חודשים, מסוכנות משנה של טויוטה בדרום.

כל יום אני מגלה כי רויתי עוד ועוד...

בשישי קיבלתי פנצ'ר נכנס לי ברזל בדופן הצמיג- לא ניתן לתקן

הורדתי את הספייר וגיליתי כי הוא קורע.

ואז גיליתי כי מידות הצמיגים אינן תואמות את הרישיון.

כך שאם אעצר לבדיקה אני מניח שיורידו אותי מהכביש.

אז לשאלתי מה ההבדל בין מידה 205r16c זה מה שניה רשום על הגלגל.

לבין מה שרשום ברישיון הרכב 265.65.16.

מה מהם המקורי.

האם שניהם מתאימים למידת הג'אנט שלי?

הג'אנט נראה לי מקורי.

פורסם

יש למישהו רעיון?

 

 

 

 

שלום לכלום

אז ככה

אני לא מפסיק להיות מופתע מהקנייה של ההילקס 2001 מלפניי 3 חודשים, מסוכנות משנה של טויוטה בדרום.

כל יום אני מגלה כי רויתי עוד ועוד...

בשישי קיבלתי פנצ'ר נכנס לי ברזל בדופן הצמיג- לא ניתן לתקן

הורדתי את הספייר וגיליתי כי הוא קורע.

ואז גיליתי כי מידות הצמיגים אינן תואמות את הרישיון.

כך שאם אעצר לבדיקה אני מניח שיורידו אותי מהכביש.

אז לשאלתי מה ההבדל בין מידה 205r16c זה מה שניה רשום על הגלגל.

לבין מה שרשום ברישיון הרכב 265.65.16.

מה מהם המקורי.

האם שניהם מתאימים למידת הג'אנט שלי?

הג'אנט נראה לי מקורי.

פורסם

ג'אנט לא קשור.

התקינו צמיגים לא תואמים כנראה בגלל העלות.

מה שרשום ברישיון זה מה שאמור להיות על הרכב.

205 זה רוחב צמיג, אמור להיות 265.

פורסם

נכון שזה לאחר קנייה - אבל לא בדקת את הרכב לפני הרכישה ? זה דבר שדיי קל לעלות עליו.

והאם מידות כל הצמיגים אינן לפי הרשיון ? (אני מקווה שלא שמו שעטנז של מידות).

תצטרך להכנס לפנצ'ריה, לבדוק ולהחליף את כל הצמיגים שאינם במידה המאושרת לרכבך.

אל תשכח/תזניח גם את הספייר.

alfa 156 2.5.

פורסם

הרמאי מסוכנות משנה טויוטה מכר לי אותו ככה .

לא לקחתי לבדיקה מפניי שחשבתי שאני קונה ממקום אמין

ולרגע לא חשבתי שאני צריך לבדוק את מידות הצמיגים

לפי בדיקה שלי ה-205 הינו החתך המקורי של האוטו

ולכן הנני צריך לגשת למשרד הרישוי כרגע ולעשות שינוי ברישיון הרכב

עוד תוספת לתביעה נגדו בבית משפט

נכון שזה לאחר קנייה - אבל לא בדקת את הרכב לפני הרכישה ? זה דבר שדיי קל לעלות עליו.

והאם מידות כל הצמיגים אינן לפי הרשיון ? (אני מקווה שלא שמו שעטנז של מידות).

תצטרך להכנס לפנצ'ריה, לבדוק ולהחליף את כל הצמיגים שאינם במידה המאושרת לרכבך.

אל תשכח/תזניח גם את הספייר.

×
×
  • תוכן חדש...