Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום לקחתי את הרכב של ההורים, סיאט לאון 1.8 מודל 2012 לטיפול השני.

הרכב עשה רק 21K ק"מ, אבל עברו שנתיים אז הגיע הזמן לטיפול השני.

 

להלן הפירוט (הסכומים ללא מע"מ):

שרות בקרה - 261

הו"ה 2 גלגלים ק בדיקת מעצ - 87

הו"ה 2 גלגלים אח בדיקת מע - 87

שרות הח נוזל בלמים - 203

שמן 5ל - 255

מסנן שמן - 140

פקק לאגן - 20.50

מסנן אוויר - 145

חומרי עזר - 27

נוזל בלמים - 121

תוסף דלק בנזין - 115

 

סך הכל כולל מע"מ 1724 שקלים.

בנוסף קניתי עוד ליטר שמן ב69 שקלים, כי הם לא מוכנים להוסיף בחינם אם צריך בין הטיפולים.

ברור לי שהתוסף לא היה הכרחי אבל אני רציתי, אז לזה אל תתייחסו.

 

השאלה שלי היא האם מקובל לגבות מעל 200 שקלים על פירוק גלגלים לצורך בדיקת מעצורים ולמה זה לא כלול בטיפול?

בכל מקרה פירקו אותם כדי להחליף נוזל בלמים, אז יוצא שכביכול שילמתי על אותו דבר פעמיים לא?!

שימו לב שרק על עבודה של בערך שעה שילמתי 752 שקלים כולל מע"מ.

פורסם

כמעט כל המחירים הזויים. כמו שאמרת הם חייבו אותך פעמיים על פירוק גלגלים. מחיר החלפת נוזל הבלמים הגיוני רק אם ביצעו החלפה מלאה לכלל המערכת ולא רק שאיבת המיכל, אך עדיין מחיר נוזל הבלמים עצמו שערורייתי.

כל השאר גם כן יקר אך לצערי זהו הסטנדרט במוסכי היבואן פחות או יותר.

לפעם הבאה- דרוש שלא יוסיפו תוספים/חומרי עזר/שאר מרעין בישין.

לגבי פירוק הגלגלים- דרוש החזר מלא!

לגבי ליטר השמן שקנית- ברכב הזה נכנסים 4.5 ליטר שמן, יכלו לתת לך מה שנשאר.

פורסם

אם אם יכולים לגבות אז למה לא??

מישהו מונע בעדם?

מנוולים! !

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

לפחות היו בורקסים טריים ?

 

אני כמובן צוחק, אבל אילו הם המחירים וזה יקר.

מעבר לסיום האחריות - לא טיפלתי במוסך יבואן (אין צורך ויש את רון).

alfa 156 2.5.

פורסם

גם טיפול שני ברכבים עם שנתיים אחריות אפשר לעשות במוסך שמתמחה ברכבים כמו שלך, כמו רון שהוזכר למעלה.

אותו טיפול = פחות כסף = יותר אמינות.( קילו בורקס היום 20 ש"ח)

פורסם

האמת שאפילו לא היו בורקסים...

לגבי השמן - שאלתי ואמרו לי שנכנס 5 ליטר.

בפעם הבאה אולי באמת לא אשים תוסף אבל לגבי החומרי עזר לא שאלו אותי.

 

לגבי טיפול במוסך מתמחה ולא מורשה - כמובן שאפשרי אבל יש את עניין אחריות רצון טוב בשנה שלישית

ואת העובדה שיש 5 שנות אחריות על הגיר, אז אני חושש שינצלו את זה כדי להתחמק בעת הצורך.

פורסם

אחריות על הגיר לא מוסרת אם פות"ש יטפל במוסך מורשה, לא בהכרח מורשה יבואן.

 

אין ספק שצ'מפיון גנבים.

 

אני קיבלתי מהם טיפול ראשון חינם במרכזי (בני ברק) ובאיזשהו שלב שמו לי על השמשה שובר ל-50% הנחה לטיפול ראשון במוסך פליקס.

 

הטיפול ה-3 כבר היה במוסך רון והרבה יותר זול.

 

המחירים שתיארת אכן גבוהים מאד לטיפול כזה

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

טוב שאין שורת חיוב"הרמת הרכב על ליפט"

מזכיר קצת את עמלות הבנקים ההזויות, היכן בוצע הטיפול ומה זה לעזאזאל חומרי עזר שהם מכניסים לכל חשבונית??

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

בדרך כלל הכוונה לנוזל ניקוי שמשות, פעם הגדילו לעשות וניסו לדחוף לי "ספריי לניקוי בלמים", כשבעצם זה כלול בהחלפה.

פורסם

לי דחפו משחת בלמים כאשר החלפתי בלמים קדמיים בBMW ב2005 או 2006 בנירגד.

משהו כמו איזה 8 שקל....

אחריי כמה שנים שקניתי סט של רפידות של בוש פרימיום, הגיע איתם שקית קטנה של משחה לבלמים.

תראו מה זה, אפילו על 8 שקל לא מותרים....

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

מאוד יקר.

בת'אכלס - היה כאן טיפול קטן שכלל החלפת שמן + פילטר שמן ופילטר אוויר.

התוספת היחידה הייתה החלפת נוזל בלמים.

 

לא משהו שמצדיק 1724 ש"ח.

גם לא 724 ש"ח אגב, אבל אלו המחירים במורשה.

×
×
  • תוכן חדש...