Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי לקנות לי שתייה,נוסע במהירות של 30 קמ"ש , נסיעה רגועה ושקטה, לפתע אני רואה בחור (ככל הנראה עארס) מכה בחורה שהלכה איתו.. אני ממשיך עוד 15 מ' ורואה אותו דרך המראה מפליק לה סטירה עד כדי כך שהיא נפלה.

 

אני נעצר , חוזר רוורס, שואל אותו למה הוא מכה אותה, הבחור התעצבן, עמד להוציא עליי סכין, הבחורה ביקשה ממני לעזוב, התחלתי לנסוע ועצרתי את הרכב אחרי 3 מ'...

 

רציתי להראות לו מה זה.. ראיתי שהוא מרים איזה אבן , דפקתי קיק וטסתי משם..

 

מסקנות - 1)לא להתערב במקרים כאלו - הבחורה רוצה לחיות עם זה , בעיה שלה..

2)הרכוש שלי יותר חשוב מכל דבר אחר (סתם לא מכל דבר).

 

יום טוב ואל תסתבכו..

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

איפה ה M-16 שלך כשצריך אותו? :D

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
סיבוב מלא של ההגה לצד ימין\שמאל , לחיצה בינונית והבחור על מכסה המנוע , הגנה עצמית.

 

 

ע-נ-ק-!

 

:roflmao:

 

הגנה עצמית בעזרת הרכב... :lol:

 

פיסקע מוטורי :lol:

172

פורסם

לא יודע למה, אבל ממש לא חשבתי על המשטרה, כנראה שאיבדתי את האמון שלי בהם.

 

וגם אם הייתי מחייג אז עד שהניידת הייתה מגיעה הוא כבר היה בורח..

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
סיבוב מלא של ההגה לצד ימין\שמאל , לחיצה בינונית והבחור על מכסה המנוע , הגנה עצמית.

 

עם איזה אוטו בדיוק :?:

עם ה-205 :?:

ה-RSI :?:

ובטח שכחתי עוד כמה :mm_tongu:

פורסם
סיבוב מלא של ההגה לצד ימין\שמאל , לחיצה בינונית והבחור על מכסה המנוע , הגנה עצמית.

 

עם איזה אוטו בדיוק :?:

עם ה-205 :?:

ה-RSI :?:

ובטח שכחתי עוד כמה :mm_tongu:

 

 

יונדאי קופה

אופל אסקונה

ועוד....

:D

פורסם

גם אני ראיתי משהו דומה ליפניי 3 חודשים בערך.

 

אני בדרך הבייתה ב3:30 ליפנות בוקר בערך, יצאתי מפניי מהר וחלפתי על פניי מישהו שמשך מישהי חזק בשיער, ניער אותה, והוריד לה מכה מפעם לפעם.

הוא לכך אותה לכיוון הוואדי, את כל זה כבל קלטתי שהגעתי למקות שאי אפשר לחזור אחורה.

עשיתי סיבוב וחזרתי מהר לאותו מקום, שהגעתי הורדתי את המהירות למהירות הליכה,

והיסתקלתי עלייהם עד שעצרתי ליידם.

הוא היסתקל עלי עשה צעד אחורה והתחיל לדבר איתה רגיל.

 

אבל באמת אין מה להיתערב בדברים האלה, זה אסור.

 

חוץ מזה, תמיד צריך ליהיות סכין בהייסג יד, לכו תדעו מה יכול ליקרות.

פורסם

זונות אתם :D ככה צוחקים עלי... אבל לא נורא אני מבין וסולח ! :)

 

תאחלו לי בהצלחה יום שישי אבא בא (אישור סופי יענטו...) לבדוק 2 RSi שאחת מהן יום ראשון תלך לבדיקה ובעזרת השם קניה :)

 

ולירן... אופל אסקונה עדיין יש :) למכירה אומנם אבל יש :)

פורסם

פעם הלכתי לחבר (ברחוב דרך הים בחיפה למי שמכיר) ועברה לידי רנו אקספרס עם צרחות בפנים עצרה בצד ואז הגבר באוטו הוריד כפה לאישה וזרק אותה בכוח מהאוטו

אחרי זה ראיתי אותה הולכת ואין לי מושג מה קרה איתה...

מדינה אלימה :!::evil:

אני שונא את הקיץ!

פורסם

מדינה אלימה, אנשים נשמות טובות....

 

מעניין שזה קרה כמעט לכל אחד, אבל אף אחד מכם לא ניסה לעשות כלום

אפילו לא התקשרתם למשטרה.

 

 

 

ואתם עוד חושבים שיש לכם זכות להתלונן על המדינה.

הפרצוף של המדינה, כמו הפרצוף שלכם (אדיש ולא איכפתי).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

תראה, כעיקרון אין לנו שכות להיתערב.

 

היא לא הולכת למישטרה מהסיבות שלה, היא נישארת איתו מהסיבות שלה.

 

עוד אנחנו ניקרא למישטרה והיא תכחיש הכל....

 

מה שניתן להבין פה, זה שיש גברים שהם סתם הומואים, גבר לא ירים יד על אישה לא משנה מה.

בכלל לא ירים יד על מישהו\י שהוא יודע שיותר חלש\ה ממנו.

 

האנשים האלה לא שווים כלום.

פורסם

המ

חשבת על העובדה שיכול להיות שהיא... מפחדת מוות שהוא יהרוג אותה?????? אם היא תתלונן ?

 

יש מה לעשות במקרים כאילו אני לא בטוח מה , אבל חייב להיות משהו , משטרה, לדבר איתה לשאול אם הכל בסדר , מה היה , לדחוף ת'אף הישראלי שלך קצת בפנים בשביל שאולי תציל עוד מישהי ממוות , זה אולי נשמע מוגזם.. אבל אם תקרא עיתונים תדע שזה לא!

×
×
  • תוכן חדש...