Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי גטס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,קרובת משפחתי,בת 75 בערך עשתה תאונה קלה עם הרכב שלה והחליטה שהגיע הזמן שתפסיק לנהוג,התעניינתי על הרכב והתברר לי שברשותה יונדאי גטס שנת 2006 דגם GLS מנוע 1.35 .

 

ידועה לי בעיית צריכת הדלק של הגטס אך מה שמעניין אותי בקניית הרכב שלה היא העובדה שנסעה בה 49,000 ק"מ בלבד.

לאחר בדיקה באתר יד2 המחירון של הדגם הינו 19,000 ולאחר שיקלול הקילומטראז קיבלתי 20,200 ש"ח.

 

כמובן שאציע לה פחות וגם אקח את הרכב לבדיקה על מנת לבדוק שאין פגיעה כלשהי בשלדה בעקבות התאונה שעשתה.

 

אשמח לקבל תגובות

תודה.

פורסם

החיסרון שמדובר על הדגם לפני מתיחת פנים,כך שאם זה גיר אוטומט צריכת דלק בערך של משפחתית,אבל מצד שני יש פה את הדגם המאובזר,ק"מ מצוין,אם אין משהו חריג בבדיקה והרכב טופל יכולה להיות עיסקה טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

1.לא מומלץ לעשות עסקים עם משפחה...

2. זה הדגם הפחות טוב של הגטס,הדגם מתחלף בסוף/אמצע 2006 עם מנוע 1.4 שהוא חזק יותר וטוב יותר מנסיון אישי בשתי הדגמים .

3. במחיר הזה לדעתי אפשר להוציא רכבים כאלה רק מהמתקדמים יותר בשנתונים מליסינג.

4. אם אתה מתעלם לרגע מהצריכת דלק והשמן אז האוטו ממש נשמע שמור ומומלץ..לא הייתי משקיע בבדיקה אלא מבקש ממנה את הדוח שמאי של התאונה כי במחיר הנל לא הייתי לוקח לבדיקה ואם יש לך חבר מכונאי עוד יותר טוב

פורסם

רוב רכבי הליסינג יהיו GLF,כך שעדיף לרדת מאט בשנה אבל לקבל גירסה בטיחותית של הרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ב20 אלף ש"ח הוא ימצא אולי 2007, אבל GLF ועם ק"מ אסטרונומי.

אם אין נזק לשלדה ויש היסטוריה מסודרת - לך על זה, אפילו שהדלק יעלה יותר מאשר עם מנוע 1.4, אבל לפחות תסע ברכב שאמור להיות שמור וברמת בטיחות טובה יחסית לGLF.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אכן פחות בטיחותי אבל יש גם gli שיש לה כבר 4 כריות אוויר....וגם שנתון מתקדם יותר אז במכלול תקנה רכב מוצלח יותר אבל שעשה יותר קמ ...

פורסם
כמובן שאציע לה פחות וגם אקח את הרכב לבדיקה על מנת לבדוק שאין פגיעה כלשהי בשלדה בעקבות התאונה שעשתה.

 

לא יפה. אם היא יכולה למכור במחירון למישהו זר למה "לדפוק" אותה עם פחות כסף?

 

אפילו ששלה GLS ועם ק"מ המוך אישית הייתי מוסיף כמה גרושים ומוצא 07/08 GLI/GLX. המנוע החסכוני יחזיר לך את ההפרש תוך שנה~שנתיים.

 

יש גם gli שיש לה כבר 4 כריות אוויר...

GLI זה 2 כריות אוויר, 4 ח"ח, ABS

4 כריות אוויר יש בGLX ו GLS

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם האוטו מטופל, תקנה.

 

אין כמעט הבדל בצריכת דלק בין מודלים 2003-2006 למודלים מ 2006 ומעלה. וגם אם יש זה אולי מסתכם ב 5% לא משמעותיים.

 

 

הרבה יותר כדאי לקנות רכב מוכר ומאובזר עם קילומטרז' מצחיק, מאשר רכב דומה חדש בשנתיים אבל עם פי 3-4 יותר קילומטרים, פחות מאובזר וכזה שלא ברור איך טיפלו בו ואיך נהגו עליו.

 

בקניה של רכב מבן אדם מוכר אתה גם חוסך את הצורך בלהתעסק עם מוכרים מפוקפקים, חוסך עלות של 3-4 בדיקות, מקבל את הרכב להתרשמות ארוכה ולא לסיבוב של 10 דקות, והכי חשוב - אתה יודע שאתה קונה מבן אדם אמין שלא מנסה "לשחק" איתך.

 

 

פורסם

תודה על התגובות שלכם,

ראשית עלי לציין שאני לא עובד עליה בכך שאני מציע לה מחיר נמוך מהמחירון,סה"כ מדובר באישה מבוגרת שלא מבינה כלום במכוניות והיא תעדיף למכור לי מאשר להתחיל לחפש מישהו מבחוץ שינסה לסדר אותה ואולי בסוף יגיע איתה לאותו מחיר כמו שאני אציע לה מלכתחילה.

 

העיסקה תהיה לי משתלמת אם אציע לה 15,000 שקלים כאשר המחירון הוא 20,000,וגם צריך לקחת בחשבון שהרכב עבר תאונה קלה ויש מכות קטנות בפח אני מקווה שאין נזק רציני יותר.

פורסם

את מי אתה מנסה לשכנע שהרכב הזה שווה 5K מתחת למחירון?

(רמז: הוא לא)

אני הייתי מוכר אותו 2 מעל, וגם מצליח, תוך שבוע.

 

אבל זה כבר בינך לבינה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

נכון שאתה היית מוכר ביותר,אבל לאישה בת 75 שאין לה מושג במכוניות,לא תתחיל עכשיו להיפגש עם קונים שינסו לסדר אותה על ימין ועל שמאל,אז היא תנסה למכור את הרכב למגרש מכוניות וכמה שם היא תקבל?

 

אני מדבר על פלוס מינוס 15,000 עוד לפני שלקחתי את האוטו לבדיקה.

בשבילי אישית,מכיוון שמדובר ברכב זללן דלק,יהיה משתלם לקנות בסכום הזה,20,000 לא הייתי משלם אפילו שהק"מ מאוד נמוך.

פורסם

אני בטוח שלגברת בת 75 יש בנים/נכדים שישמחו לנהל את המכירה בעבורה, כדי שתקבל סכום הוגן.

 

גם הקונה הכי ממולח לא היה מוריד 25% "וזה עוד לפני בדיקה", אבל הכי קל למכור\לקנות ממשפחה, הרי הם סומכים עליך.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

על מכות קלות בפח בדרך כלל לא מורידים, בטח לא ברכב שמתקרב לגיל 10.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אז אתה נותן לעצמך את הליגיטימציה לעבוד על אישה בת 75 כי היא לא מבינה גם ככה שום דבר ברכבים? אם ב18-20 הרכב לא שווה לך אז תתקדם הלאה ותקנה את מה שכן שווה.

נאמר כבר לפני שעסקים לא עושים עם משפחה, עסקים מלוכלכים בטוח שלא. בסופו של יום זה יחזור אליך בבומרנג.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

×
×
  • תוכן חדש...