Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני רוצה להחליף את הסיטרואן החמודה שלי.

אני נוסעת כ25-30,000 ק"מ בשנה.

מחפשת רכב נוח, אמין, לא גדול (לתוך העיר) ולא קטן מדיי. משנת2010-2011 ומעלה (תלוי בקילומטרז').

מחפשת רכב במגרשים הגדולים (בעיקר עקב נוחות קניה ואופציה לטרייד אין)

מבירוריי עד כה עולה:

1. מומלץ לי להחליף רכב כל 2-3 שנים ולא להגיע ל150,000 ק"מ ברכב. האם נכון?

2. הומלץ לי על הונדה ג'אז היברידית - התלבטות בעיקר עקב יוקר טיפולים ויוקר מצבר (האם בכלל אגיע לשלב של החלפתו??).

3. מתלבטת על יונדאי I20, שמעתי ביקורות טובות וביקורות לא טובות

4. סיאט איביזה מנוע TSI..

 

פרטי הרכב תלויים בהצעות של המגרש. יש להם הכל במלאי. לרוב יד שנייה מליסינג.

אשמח מאוד לשמוע את המלצתכם בעניין!!

תודה רבה ויום נעים:?

פורסם

ג'אז הייבריד אפשרות מצויינת.

סופר מיני מאוד מרווחת וגם חסכונית.

אם את מחפשת כזאת במגרשים נסי את אוטו סנטר, הם הטרייד אין של הונדה ויש להם גם חברת ליסינג והשכרה (הרץ) שמשתמשת ברכבים של הונדה.

את נוסעת הרבה יחסית ואם זה בעיקר בעיר אז הג'אז תוכל לחסוך לך לא מעט כסף.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...