Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האיביזה נמכרה עקב אי נוחות וחוסר מרווח.

 

מחפש רכב בתקציב עד 15K, מעל שנת 2001.

חשוב מאוד שיהיה מרווח, גדול וחזק.

הרעיונות שעלו עד כה הם מאזדה 626, פורד מונדיאו, פיג'ו 307 (מנוע 2,000) ויונדאי סונטה (2,500\2,700). כמו שהבנתם וויתרתי על חיסכון בדלק. רק חשוב שלא יהיו הוצאות לא צפויות.

אז אשמחי לשמוע יתרונות, חסרונות, טיפים, מה לבדוק בכל רכב, המצלצות, מחלות וכל מה שיש לכם להגיד על הרכבים האלה.

 

חוץ מזה אם יש עוד רכבים בסגנון הזה שלא עליתי עליהם אז אמשח להמלצות (אאודי וולוו נכנסים בתקציב אבל נראה לי מאוד יקר לטפל בהם ואני לא רוצה להכנס להרפתקאה, צריך לחסוך לתאילנד)

עריכה אחרונה על ידי inon.salman

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

אצלי במשפחה החזקנו מאזדה 626 מבציר 99' כמעט 13 שנים. הרכב היה אמין מאוד אבל אני חושב שהוא לא מקרה מייצג כיוון שנסע יחסית מעט, בידי אימא שלי 98% מהזמן, חנה רק בחניה מקורה, טופל רק בחלפים מקוריים ובמוסכי יבואן, בקיצור רכב שנשמר לפי הספר.

אצלנו הוחלף רדיאטור חימום כשהרכב היה בן 11, רדיאטור רגיל כתחזוקה מונעת בגיל 12 וחצי כמעט וסליל הצתה ממש לפני שהוא נמכר.

לא ידוע לי על תקלות מיוחדות או מחלות בדגם הזה, בסך הכל יפנית יעילה וקצת אפורה.

לחובתה נוחות נסיעה לא מדהימה ובידוד רעשים לוקה בחסר ביחס לרכבים הנוכחיים שלי (מאזדה 3 ויונדאי I30 שצעירות בעשור כמעט).

 

את שאר הדגמים אני פחות מכיר. ההמלצה שלי היא שאם אתה מחפש רכב גדול יחסית אז תוריד את ה-307. הסונטה בשנים האלה לא מוצלחת במיוחד ולא מזדקנת יפה ממה שאני רואה בכבישים.

אפשר להוסיף את סובארו B4 וגם טויוטה אוונסיס למונדאו ול-626 ולהתחיל לתור בלוחות אחרי רכב במצב טוב, כשמחפשים רכב ישן יחסית, מעל גיל 10 המצב המכני שלו יותר חשוב מרמת גימור או מהדגם הספיציפי לדעתי ואם לא תגביל את עצמך לדגם אחד תוכל לבחור בין יותר אקזמפלרים.

פורסם

את שאר הדגמים אני פחות מכיר. ההמלצה שלי היא שאם אתה מחפש רכב גדול יחסית אז תוריד את ה-307. הסונטה בשנים האלה לא מוצלחת במיוחד ולא מזדקנת יפה ממה שאני רואה בכבישים.

אפשר להוסיף את סובארו B4 וגם טויוטה אוונסיס למונדאו ול-626 ולהתחיל לתור בלוחות אחרי רכב במצב טוב, כשמחפשים רכב ישן יחסית, מעל גיל 10 המצב המכני שלו יותר חשוב מרמת גימור או מהדגם הספיציפי לדעתי ואם לא תגביל את עצמך לדגם אחד תוכל לבחור בין יותר אקזמפלרים.

 

ה-626 והסונטה הן אפשרויות כי אני יודע שהחלים שלהם זולים.

ברור שהחיפוש הוא אחר רכב מתוחזק היטב, ק"מ נמוך ויד נמוכה.

הB4 פשוט מכוערת בשנים האלה! זה לדעתי החיסרון שלה לעומת המתמודדות.

 

מישהו יכול לשפוך אור על רמת האמינות ועלויות החלפים של 307, 407, פורד מונדיאו וטויוטה אוונסיס?

(לא בסגנון של ''בעיות חשמל בצרפתיות אל תגע'', סטיגמות גם אני מכיר.)

 

ותודה על הסקירה על ה-626! אני פשוט לא מוצא משהו ששווה לבדוק. החלטתי שאם זה 626 אני מחפש שנת 02 ולא 01 כי משנת 2002 היא מגיעה עם סאנרוף =].

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

אכן משנת 2002 היא מגיעה עם סאנרוף אבל אני ממליץ לך שוב ללכת על חיפוש כמה שיותר רחב, עדיף לוותר על זה ולקבל רכב שמור ומטופל.

אם יש לך שאלות ספיציפיות על ה-626 אני אשמח לענות.

את הצרפתיות אני לא מכיר.

פורסם

הייתי הולך על המונדאו. רכב אמין מאוד וזול יחסית להחזקה, חוץ מדלק כמובן (1-8/9). אתה יכול גם לבדוק ברשת את הביקורות של האנשים שמחזיקים אחת, והן מאוד חיוביות.

פורסם

הבנתי מהמכונאי שלי שלמונדיאו יש הרבה תקלות בשנים המדוברות.

 

למישהו יש ניסיון עם פאסאט 2002?

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

אשמח גם לחוות דעת על שברולט אפיקה שנת 2004. זמינות חלקים, אמינות ונוחות.

(מנהלים אפשר לצרף להודעה האחרונה שלי בתור עריכה.)

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

הפסאט 2 ליטר קצת אנמית, מגיעה ברוב הזמן בדגם הפשוט והלא מאובזר. היא מצוידת בגיר אוטומטי 4 הילוכים.

לטובתה צריך להגיד שהיא נוחה ומרווחת.

דגמי ה-1.8 והדיזל סובלים מהגיר ממה שאני יודע, הוא שונה משל ה-2 ליטר ובעל 5 הילוכים. כשרציתי לרכוש פסאט דיזל לפני כמעט שנה בעלים של מוסך שמטפל בלא מעט כאלה המליץ לי להתרחק ולחפש משהו אמין יותר. אין לי מושג עד כמה זה נכון אבל אני אישית נמנעתי.

פורסם

הייתי ממליץ על סיטרואן c5 או פיג'ו 406/407 מכוניות עם מחירון נכון מאוד בשנים האלה והתמורה למחיר היא ענקית, נוחות ומפנקות מאוד הרבה יותר מכל הרכבים היפנים בשנים האלה

פורסם

לחבר טוב הייתה C5 והאוטו היה יותר במוסך מאשר בבית, לכן ירדה מהפרק למרות שהנתונים על הדף מעולים למחיר.

ל-407 על פי השמועה (ובגלל שזה רק השמועה אני מבקש פה חוו"ד מאנשים אמיתיים) יש תקלות גיר.

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

גם אני חושב שסיטרואן C5 אחרי מתיחת הפנים (2005) תתן תמורה מצויינת. מדובר בגרסא אמינה משמעותית מזו שקדמה לה.

פורסם

אם אתה מחפש רכב גדול, נוח, עם מנוע גדול (2000 סמ"ק) למה אתה לא שוקל לקחת את אופל ? וקטרה זה רכב נהדר מניסיון רב

פורסם

וקטרה היא נדירה יחסית ועלולה להתעורר בעיה של איתור חלקים, במיוחד מפירוק.

יותר קל להחזיק רכב נפוץ ולאתר חלקים חלופיים שמגיעים ארצה בכמות גדולה או חלפים מפירוק.

פורסם

גם את הפיגו 407 וגם את הסיטרואן c5 הצעתי לך מתוך ניסיון , לא יודע מה היה עם הסטרואן של חבר שלך אבל אני מאמין שזה הכל עיניין של השקעה וטיפולים בזמן לרכב , פיג'ו 407 אוטו מעולה גם הוא יש לנו אותו כבר כ4 שנים ללא שום תקלה בבאסה היחידה זה גיר 4 הילוכים לא משהו נורא במיוחד

פורסם

מצטרף להמלצה על ה-626.

גם אני בעלים של 626 מודל 99.

אמנם היא לא ראתה מוסך אחר חוץ ממוסך מורשה יבואן, טופלה בחלפים מקוריים בלבד וגם לא נסעה הרבה יחסית לגילה (150K).

בידוד הרעשים אכן לוקה מאוד בחסר, הוחלף רדיאטור לפני כשנה.

חוץ מזה הכל עובד יופי :)

×
×
  • תוכן חדש...