Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השאלה גם אם כול אותם חברי הפורום הפעילים פה מבצעים דייטלינג מלא ולא רק ווקס,ולכן לא מפרסמים.

אותי למשל מאוד מעניין לראות פרויקטים שרואים הבדל לפני ואחרי למשל סווירל.

לפעמים יש פה פרויקטים,ושוב אני לא מזלזל באף אחד,אני בעצמי יודע שזה קשה ולוקח זמן,שהרכב ניראה מבריק ויפה,אבל גם לאחר שטיפה הרכב יבריק עם השתקפות טובה.

מה שאני בא לומר שקשה לעשות דייטלינג ברמה גבוהה שיראה הבדלים,לכן זה הגורל של פורום כזה,שלא יהיו פירסומים בתדירות גבוהה.

מה שכן אפשר לעשות זה השוואות בין מוצרים,סיקור על מוצרים,פירסום של מוצר חדש מפי הספונסרים.

לצערי אין קהילה גדולה,אפשר היה לראות זאת במפגש האחרון שעשיתם,לכן הפורום לא אקטיבי במיוחד.

 

+1

לפעמים יש פה פרוייקט שאני יושב מול המסך ואומר לעצמי "רבאק הבן אדם עבד על זה 3 שעות? אני שוטף את האוטו עם דלי מים עם סבון אמריקן איגל ודלי מים נקיים ויש לי את אותו הברק".

אם רק היו מפרסמים פרויקטים של לפני ואחרי בצורה מסודרת הייתי באמת נשאר פעור פה ורוצה ללמוד ולדעת.

 

לא מזלזל באף אחד כמובן,אני יודע כמה קשה אתם עובדים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לי מושג כמה זמן אני רשום וזה גם לא משנה.

בתחילת דרכי בפורום, אכן היו הרבה פרסומים מעניינים של פרויקטים שונים של דיטיילינג אמיתי ולמדתי המון כולל בטח כמה שאלות קיטבג שהיו לי .

אני גם שמתי לב לירידה כללית ברמת הפרסומים וברמת האנשים המבינים בתחום שמגיבים להודעות ובאותה לשון, עליה חדה במספר ה"חדשים".שזה לא רע, אבל מישהו צריך לרכז עבורם מידע רלוונטי או לפחות לסנן חלק מהשאלות הבסיסיות שהמענה עליהם הוא אותו מענה.

מי זה המישהו הזה? לא יודע, מנהל פורום או חורך אספלט מצוי, בכל מקרה גם אני חש שיש פה בעיה שלא מטפלים בה והיא מדרדרת את הפורום.

דוגמא לבעיה:פרסמתי לפני זמן לא רב מדריך שטיפה, שלדעתי עונה על צרכיו של השוטף המתחיל, אבל שוב ושוב עולות אותן שאלות והייאוש גובר....צריך לעשות סדר!!!

Where is the sheriff of this town????

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

למרות שהתחלתי להיות פעילה בפורום לא לפני הרבה זמן, עקבתי אחריו הרבה לפני כן. רק הקריאה בו עוררה בי סקרנות ודחף להתחיל לחקור את התחום ולהתחיל לשטוף את הרכב באופן עצמאי, להזמין פלסטלינה סינית כדי לראות מה היא עושה ומשם זה התגלגל. לאחרונה אני מזדהה עם התחושה הכללית שעלתה בשרשור הזה.

 

נכון שניהול זה לא הכל, אבל לאחרונה התחושה בפורום שהוא לא מעניין אף אחד מהמנהלים.

בזמן שאפילו באוף טופיק יש צנזורה ואכיפה של חוקי הפורום, בדיטיילינג אפשר לראות הודעות כמו "חחחחח טוב אחי!!!!" שעוברות על כמה כללי פורום. למה זה קורה? כנראה שאף אחד לא באמת פותח את השרשורים ועובר על התוכן שלהם.

לצערי, לא רק תרבות דיון נפגעה בפורום. לא חסרים שרשורים עם המלצות מטעות שבמקרה הטוב יביאו לבזבוז כסף על דברים לא יעילים ובמקרה היותר גרוע, לנזק ממשי.

כדי שהפורום יצליח לשמור על תוכן איכותי בין בקשות לספויילרים לטויוטה סטארלט, הוא חייב מנהל פעיל שמבין בתחום. ברגע שזה יקרה, אני בטוחה שנצליח לעלות את הרמה בחזרה ולכולנו יהיה הרבה יותר נעים לחזור לפורום בזמנינו הפנוי.

 

לחברים החדשים. זה בסדר שתפתחו שרשורים חדשים עם שאלות ותהיות, בסופו של דבר זה יעזור לעוד משתמשים. אבל כדי שהשרשור שלכם יהיה עינייני ויקבל יחס הולם, תעשו שיעורי בית לפני כן. כמו שלמשל עשה הבחור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?524007-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%95%D7%AA-(%D7%A0%D7%9B%D7%AA%D7%91-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99-%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%9E%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%97%D7%9C%D7%A7-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%A0%D7%9B%D7%AA%D7%91-%D7%A4%D7%94-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D)

הוא קרא, בדק ולמד ואז בא לשאול שאלות שכיף לקרוא וכיף להגיב עליהן.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

י

השאלה גם אם כול אותם חברי הפורום הפעילים פה מבצעים דייטלינג מלא ולא רק ווקס,ולכן לא מפרסמים.

אותי למשל מאוד מעניין לראות פרויקטים שרואים הבדל לפני ואחרי למשל סווירל.

לפעמים יש פה פרויקטים,ושוב אני לא מזלזל באף אחד,אני בעצמי יודע שזה קשה ולוקח זמן,שהרכב ניראה מבריק ויפה,אבל גם לאחר שטיפה הרכב יבריק עם השתקפות טובה.

מה שאני בא לומר שקשה לעשות דייטלינג ברמה גבוהה שיראה הבדלים,לכן זה הגורל של פורום כזה,שלא יהיו פירסומים בתדירות גבוהה.

מה שכן אפשר לעשות זה השוואות בין מוצרים,סיקור על מוצרים,פירסום של מוצר חדש מפי הספונסרים.

לצערי אין קהילה גדולה,אפשר היה לראות זאת במפגש האחרון שעשיתם,לכן הפורום לא אקטיבי במיוחד.

 

סמוך עליי בנושא הסווירלים. בקרוב אעשה השוואה של לפני אחרי עם כמה מוצרים שיש לי.

Kenworth, אם להיות כנה, נושא העמידות הארוכה פחות משנה לי (שלושה חודשים מספיקים לי), אני גם ככה כל חודשיים שלושה מטהר/מגן על הרכב מחדש עם חומרים שונים ומשונים סתם מהשעמום.

ראיתי בפורומים רוסיים ואנגליים שלפוסו יש יכולת מיסוך מטורפת, גם ביחס למוצרים שיועדו לכך.

אני דוחה פוליש ידוע.

אז הסווירל מסקינג ויכולת השיטינג קנו אותי, ותכלס גם האריזה השחורה שכולה חארטה בארטה ביפנית :)

"יאללה בירי".

פורסם

באמת ניהיה פה רדוד בזמן האחרון...

בשבוע הקרוב אני יעלה כמה תוספת קוסמטיות חדשות - דוושת גז וברקס מברזל ,הפיכת גריל רגיל לגריל ניקל ,תאורה לבנה חדשה ועוד כמה חוות דעת על מוצרים חדשים .

פורסם (נערך)

אני מישהו שלא היה לו ניסיון כשהפורום נפתח והתחיל לרכוש ניסיון תוך כדי קריאת מדריכים וצפייה בסירטונים ותוך כדי ניסויים על הרכב שלי.התפתחתי מאוד והידע והניסיון שלו נצברו והתחלתי לתת שירות ללקוחות. (לא לדאוג מנהלים , אני כבר לא נותן שירות ללקוחות אז אני לא מפרסם את עצמי כאן)

 

בהתחלה שלי הייתי מעלה לכאן פרוייקטים מפורטים (מי שזוכר) עד לנקודה ששלחו לי פה הודעה מאחד המנהלים להפסיק לנסות לפרסם את עצמי ולא אחסם וזאת למרות שהייתי מעלה לכאן שיטות עבודה וטכניקות. זאת הסיבה שאני כבר לא פעיל כאן כמו פעם וכמוני יש עוד כמה בודדים שנחסמו או שקיבלו אזהרה זהה.

 

נראה שהפורום נעצר ונשארו שאלות של משתמשים חדשים בפורום על דברים בסיסיים. כבר כמעט ואין פה פרוייקטים אמיתיים חוץ ממישהו שמעלה את האוטו שלו אחרי שטיפה או שהוא עשה פלסטלינה והוא חושב שזה פרוייקט.

 

עכשיו , איפה הבעיה כאן מבחינת החוקים?

משתמש מקצוען שרוצה לעלות לפה פרוייקטים שהוא עושה נחשב לאחד שמפרסם את עצמו ואז הוא נחסם.

פה נחסמת האפשרות להתפתחות של אנשים. הרי מישהו לא יעלה 10 פרוייקטים של דיטיילינג חיצוני על הרכב שלו אלה אם הוא חפרן רציני.

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
פורסם
אני מישהו שלא היה לו ניסיון כשהפורום נפתח והתחיל לרכוש ניסיון תוך כדי קריאת מדריכים וצפייה בסירטונים ותוך כדי ניסויים על הרכב שלי.התפתחתי מאוד והידע והניסיון שלו נצברו והתחלתי לתת שירות ללקוחות. (לא לדאוג מנהלים , אני כבר לא נותן שירות ללקוחות אז אני לא מפרסם את עצמי כאן)

 

בהתחלה שלי הייתי מעלה לכאן פרוייקטים מפורטים (מי שזוכר) עד לנקודה ששלחו לי פה הודעה מאחד המנהלים להפסיק לנסות לפרסם את עצמי ולא אחסם וזאת למרות שהייתי מעלה לכאן שיטות עבודה וטכניקות. זאת הסיבה שאני כבר לא פעיל כאן כמו פעם וכמוני יש עוד כמה בודדים שנחסמו או שקיבלו אזהרה זהה.

 

נראה שהפורום נעצר ונשארו שאלות של משתמשים חדשים בפורום על דברים בסיסיים. כבר כמעט ואין פה פרוייקטים אמיתיים חוץ ממישהו שמעלה את האוטו שלו אחרי שטיפה או שהוא עשה פלסטלינה והוא חושב שזה פרוייקט.

 

עכשיו , איפה הבעיה כאן מבחינת החוקים?

משתמש מקצוען שרוצה לעלות לפה פרוייקטים שהוא עושה נחשב לאחד שמפרסם את עצמו ואז הוא נחסם.

פה נחסמת האפשרות להתפתחות של אנשים. הרי מישהו לא יעלה 10 פרוייקטים של דיטיילינג חיצוני על הרכב שלו אלה אם הוא חפרן רציני.

 

לפעמים כל כך חסר פה כפתור לייק. בכל אופן הבעיה היא לא במשתמשים ויעידו על כך רבים וטובים.

פורסם

למה חבר פורום עם ידע,לא יפנה להנהלה ויבקש להיות אחראי פה,עם חוקים,עם יכולת בקרה,גם היא התשובה תהיה שלילית שווה לנסות,ככה מתחילים שינויים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
באמת ניהיה פה רדוד בזמן האחרון...

בשבוע הקרוב אני יעלה כמה תוספת קוסמטיות חדשות - דוושת גז וברקס מברזל ,הפיכת גריל רגיל לגריל ניקל ,תאורה לבנה חדשה ועוד כמה חוות דעת על מוצרים חדשים .

אתה צוחק נכון?

מדובר פה על מצב אמיתי שהרמה ירדה ואתה מדבר על להוריד אותה עוד יותר?

זה לא רמה! זה ילד עם יותר מידי זמן פנוי, יותר מידי כסף בשביל שטויות, ושחצנות שגורמת לו לחשוב שלשטויות האלה - קוראים דיטיילינג!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
באמת ניהיה פה רדוד בזמן האחרון...

בשבוע הקרוב אני יעלה כמה תוספת קוסמטיות חדשות - דוושת גז וברקס מברזל ,הפיכת גריל רגיל לגריל ניקל ,תאורה לבנה חדשה ועוד כמה חוות דעת על מוצרים חדשים .

לא לא לא, בגלל אנשים כמוך הרמה פה יורדת, אין שום דבר בהוספת ניקל לדוושות וקשר לדיטיילינג או סנוור הנהגים בנורות הלבנות שלך , תודה ולא תודה.

 

אתם צריכים להבין שיש פה כמו בכל מקום "רוטינה של שאלות" שיחזרו על עצמם, זה קורה בכל מקום ובכלל בפורום הזה, אין מה לעשות כנגד זה בגדול.

בנושא הפרוייקטים, אני זוכר מספר משתמשים שהיו מעלים פה פרוייקטים בלי סוף ופתאום הכל נעלם, כנראה רופני שאתה צודק ואיכשהו הרמה פה ירדה.

אני אתרום מזמני לפרסם מדי פעם, מקווה שגם כל אלו שהיו מפרסמים והפסיקו.

Miata ND2

 

פורסם

גוסט, אתה חמוד שאתה כועס :)

בגדול אתה צודק, הייתי מנסח את זה מעט אחרת.

 

אורן, אנחנו מנסים לגרום לפורום לקבל תפנית שונה ממה שיש בו כרגע,

לגריל מניקל, נורות, סמלים, דוושות וכו׳, אין קשר לדיטיילינג.

נכון, זה תחת קטגוריה כוללת של קוסמטיקה, אבל בגדול לא בשביל זה התכנסנו כאן.

לגבי החלק השני של ההודעה שלך, סקירה של מוצאים, לזה תמיד יש מקום ונשמח לקרוא חוות דעת חדשות.

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)

אפשר לומר שצפיתי את הרגע הזה

תאריך כתיבת ההודעה 22/05/2013

22/05/13)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?481118-%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%9C%D7%9E%D7%97%D7%A1%D7%A0%D7%99-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%9160-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA&p=3899493&viewfull=1#post3899493

 

 

ותאמין לי שלא צריך לחכות לרגע שבו הפורום יהיה מפוצץ כי לאחר מכן יהיה קשה להחזיר את הגלגל אחורה ואנשים יחפשו חלופות בשנייה. ולא חסר.. זאת באמת לא בעיה להקים קבוצת איכות בגוגל קבוצות או בפייסבוק (בלי ספונסרים, בלי יוזרים בעלי אינטרס ששורצים פה ודואגים להספים ולפרסם את עסק X ועסק Y, קבוצה טהורה באנשים שמעוניינים ללמוד ולשתף בתהליך הלמידה)

בסופו של דבר אם הקבוצה תהפוך באמת לקבוצה שמרכזת שאלות כולובויינק אני אכן צופה שהרבה ינטשו..

הפורום הנ"ל נפתח בזמנו בגלל שישנו גרעין של אנשים שהכירו קצת את עולם הדיטיילינג ומשהו בעולם הזה קסם להם. הפורום הזה לא נפתח כי מבקשי הקסנונים חיפשו קורת גג...

 

לדעתי כשלוקחים קהילה שיש לה מאפיין מסויים ואותו מאפיין מתבטל בעקבות אין ספור הודעות לא קשורות.. סופה של הקהילה להיות כמו פורום אדיו שלטעמי הוא פשוט נכשל ומפורום פורה ומעשיר בעבר שהיו בו דיונים היום יש בו רק שאלות ותשובות..

 

מה השתנה מאז?

עריכה אחרונה על ידי Kenworth

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

קודם כל, טוב לראות את השמות התורמים לפורום הדיטיילינג מגיבים כאן, נראה שאכן לאנשים אכפת מהרמה והמצב הנוכחי.

 

עם זאת, נאמרו כאן כמה דברים מאוד מקוממים.

חברים בעלי ידע ורצון לשתף, אויימו ,דוכאו ואף נחסמו(כך השתמע מאחורי הקלעים)

עצם העובדה שהתחביב האהוב יוצר מקור הכנסה שולי.

נוצר מצב מסובך של רצון לתרום אך מצד שני "סירוס" מטעמי נהלים.

 

לדוגמת פורומי חו"ל , שם כמעט כל מגיב הוא בעל עסק כזה או אחר שמפרסם עבודות,ביקורות וכדומה.

קיימת אוירה חברתית של שיתוף ורצון למידה ולא כפיית מוצרים או קידום עסקים.

 

רק לפני מספר שרשורים, מנהל הפורום הציע לחובבי הדיטיילינג לבצע עבודה על רכבו, אפילו עבור תשלום.

מה היה קורה אז ?

 

משהו צריך להשתנות בנהלים.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם (נערך)

 

אורן, אנחנו מנסים לגרום לפורום לקבל תפנית שונה ממה שיש בו כרגע,

לגריל מניקל, נורות, סמלים, דוושות וכו׳, אין קשר לדיטיילינג.

נכון, זה תחת קטגוריה כוללת של קוסמטיקה, אבל בגדול לא בשביל זה התכנסנו כאן.

לגבי החלק השני של ההודעה שלך, סקירה של מוצאים, לזה תמיד יש מקום ונשמח לקרוא חוות דעת חדשות.

 

חבל שזאת הגישה שלכם,אם אתם לא מעוניינים לראות את הדברים האלה פה אז צריכים לפתוח תת פורום נוסף שיהיה קשור באמת לקוסמטיקה בצורת תוספות פיזיות ולא רק בחומרים לצבע.

 

אני מעדיף לראות אלף שרשורים על לדים וניקלים ולא שרשורים כאלה :http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?525967-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%A9%D7%A0%D7%99-%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%A0%D7%94

 

של רכב שעבר טיפול כלשהו ונראה כמו רכב שיצא משטיפה עם צינור.

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

על זה בדיוק מדובר. עוד שרשור על שטיפה, שלא באמת מראה איזה תהליך מיוחד, אלא פשוט שטיפה ידנית. נושא דובר עליו פה כבר עשרות אם לא מאות פעמים.

שטיפה זה הבסיס וזה בסדר, אבל זה לא פרויקט ואין פה שום דבר שאין באלף שרשורים אחרים.

כל אחד שקצת קרא, קנה כמה חומרים ושטף את הרכב, חושב שהוא עשה איזה פרויקט מטורף.

 

מילא שטיפה של רכב מטונף שעושים לו החזרה לחיים, שוטפים אותו כמו שצריך, מיישמים חומרי הגנה ומראים תמונות של לפני ואחרי, את זה אני עוד מקבל.

אבל סתם עוד שרשור של שטיפה, מיותר לחלוטין.

 

זאת בדיוק הבעיה.

 

גם שרשורים על תוספות של ניקלים, לדים, דוושות עאלק אלומיניום, ועוד שטויות פשוט מיותרים. זה לא דיטיילינג!

 

יכול להיות שהפיתרון זה באמת פורום נפרד לדיטיילינג, ופורום נפרד לכל הדברים האחרים - לדים, ניקלים, נורות לבנות וכו'.

לא יודע אם זה באמת הפיתרון האופטימלי, אבל אולי זה יכול להיות באמת רעיון טוב.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...