Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ביקשתם מנהל? קיבלתם + כותרת משופרת. אין על הפורום הזה!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפעמים כל כך חסר פה כפתור לייק. בכל אופן הבעיה היא לא במשתמשים ויעידו על כך רבים וטובים.

 

בתצוגת ה-web יש כפתור של דירוג שרשור (או לפחות היה )

פורסם
ביקשתם מנהל? קיבלתם + כותרת משופרת. אין על הפורום הזה!

 

מי המנהל החדש? ומה משופר בכותרת? אם אני לא טועה, היא חזרה למקור.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

אמנם אני ככל הנראה עם הותק הכי מועט כאן, ובטח עם מספר ההודעות הנמוך ביותר (ד"א בגלל שאני קורא הרבה + משלים מאתרים אחרים ומשקיע הרבה בחיפוש תשובות במקום ישר לפתוח שרשור חדש) אך מכיוון שמאז שגיליתי את הפורום למדתי ממנו המון ואני מוצא את עצמי נכנס כל יום(!) כדי להציץ האם יש משהו מעניין החלטתי להקדיש זמן ולכתוב את נקודת המבט שלי על השרשור החשוב הזה.

ניהול - כפי שכבר אמרו פה, אין ספק שחסר כאן ניהול פעיל. לדעתי למנהל יש שלושה תפקידים עיקריים בעלי חשיבות זהה:

1 – קביעת נהלים וכללי פרסום בפורום

2- ניהול ובקרה שוטפים של הפרסומים בפורום

3- פרסום מדריכים טובים ועדכונם באופן שוטף ולפי הצורך(לא פחות חשוב ואחד הדברים שהכי חסרים בפורום)

מדריכים - פורומים מסוג זה חייבים שיהיו להם מדריכים נעוצים. חשוב לי להדגיש שהיום אין אף מדריך אחד "כמו שצריך" והכוונה היא בעיקר לצורה של המדריך כי מבחינת התוכן יש תכנים טובים (לדוגמא בנעוצים). לדעתי, וע"פ מה שאני מכיר מפורומים אחרים, מדריך אינו שרשור טוב, במדריך אין למטה תגובות ודיונים. אם מישהו חושב אחרת ממה שכתוב במדריך או חושב שנפלה טעות הוא יכול לפתוח שרשור בנושא ובהתאם לדיון מנהל הפורום מחליט האם וכיצד לערוך את המדריך (לשנות, להוסיף הסתייגות, לתת קישור לדיון וכו'). כאשר יהיו מדריכים טובים נמנע שרשורים חוזרים בנושאים הבסיסיים.

כדי להיות קצת יותר פרקטי בעניין המדריכים, חשוב לדעתי שהם יהיו ממוקדים, תמציתיים, ובעלי מבנה קבוע. לדעתי המדריכים צריכים להיות מחולקים באופן דומה לקטגוריות בחנויות הדיטיילינג (vix לדוגמא) , וזה אפילו לא יהיה מוגזם אם לכל קטגוריה יהיה נעוץ משלה לדוגמא:

שטיפה – שיטת שני הדליים

חישוקי מגנזיום וצמיגים

פלסטלינה

ווקס ואוטמים

פוליש וקומפאונד

גלייז

פנים הרכב

מגבות מיקרופייבר

אפליקטורים

מרססים ושפריצרים

ציפויים

ועוד.....

לכל קטגוריה כזו צריך להיות מבנה בערך קבוע, משהו בסגנון:

1--מה זה? ולמה זה משמש?

2--אופן היישום

3--סוגים שונים המסודרים ע"פ דרגות או סדר מסוים אחר. (למשל סוגי מגבות מיקרופייבר מחולקות לפי שימושים, סוגי פולישים לפי רמת אגרסיביות, סוגי ווקסים ואוטמים מסודרים לפי עמידות ומחיר וכו')

כאשר חשוב לשמור על רמה כמה שיותר אובייקטיבית במדריכים – למשל עמידות ווקסים לפי הגדרות יצרן בלבד! (כמו שתמיד מפרסמים צריכת דלק לפי הגדרות יצרן) ומי שירצה יחפור על מוצר שמעניין אותו בפורום או ייפתח שרשור דיון לגבי מוצר מסוים וכל מי שהתנסה בו יוכל לרשום את דעתו – אם יהיה דיון טוב יהיה אפשר להוסיף במדריך הווקסים קישור לדיון על "ווקס X מול ווקס Y" למשל.

לגבי אנשי מקצוע, אני חושב שחשוב מאוד שיהיו אנשי מקצוע בפורום. והסיבה העיקרית היא שאיש מקצוע עובד הרבה ויכול לפרסם הרבה דברים, הרבה דוגמאות, הרבה חוו"ד על מוצרים (יותר מכל דיטיילר חובב). גם כאן תפקידו של מנהל הפורום לקבוע כללים להשתתפותם של אנשי מקצוע כך שזה לא יהפוך לפרסום נטו. חשוב למשל שבעלי מקצוע יפרסמו דברים שעשו עם הרבה תמונות והסברים על תהליכים שונים.

 

זו דעתי באופן כללי, והלוואי ויהיה מי שירים את הכפפה, כי לדעתי זה אחד הפורומים הישראלים הכי טובים ויש לו פוטנציאל להיות עוד יותר טוב,

מי שקרא עד כאן - תודה על השקעת הזמן.

 

ערב טוב.

פורסם

מחזק גם כן את הטלפון.

 

רק משהו אחד שהייתי משנה - לדעתי דירוג מוצרים לא צריך להיות על פי נתוני יצרן אלא על פי התרשמות וביקורת של משתמשים או על סמך ניסיון של אחד מ "בכירי הפורום" באותו מוצר (שאין לו שום אינטרס לגבי המוצר)

פורסם

מבטיח מיני פרויקטים של דיטייל בכל שבועיים ברגע שהרכב יעבור צביעה חדשה/דיטייל מלא .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
ביקשתם מנהל? קיבלתם + כותרת משופרת. אין על הפורום הזה!

תסביר בבקשה.

שלום לכל חברי הפורום,

אמנם אני ככל הנראה עם הותק הכי מועט כאן, ובטח עם מספר ההודעות הנמוך ביותר (ד"א בגלל שאני קורא הרבה + משלים מאתרים אחרים ומשקיע הרבה בחיפוש תשובות במקום ישר לפתוח שרשור חדש) אך מכיוון שמאז שגיליתי את הפורום למדתי ממנו המון ואני מוצא את עצמי נכנס כל יום(!) כדי להציץ האם יש משהו מעניין החלטתי להקדיש זמן ולכתוב את נקודת המבט שלי על השרשור החשוב הזה.

ניהול - כפי שכבר אמרו פה, אין ספק שחסר כאן ניהול פעיל. לדעתי למנהל יש שלושה תפקידים עיקריים בעלי חשיבות זהה:

1 – קביעת נהלים וכללי פרסום בפורום

2- ניהול ובקרה שוטפים של הפרסומים בפורום

3- פרסום מדריכים טובים ועדכונם באופן שוטף ולפי הצורך(לא פחות חשוב ואחד הדברים שהכי חסרים בפורום)

מדריכים - פורומים מסוג זה חייבים שיהיו להם מדריכים נעוצים. חשוב לי להדגיש שהיום אין אף מדריך אחד "כמו שצריך" והכוונה היא בעיקר לצורה של המדריך כי מבחינת התוכן יש תכנים טובים (לדוגמא בנעוצים). לדעתי, וע"פ מה שאני מכיר מפורומים אחרים, מדריך אינו שרשור טוב, במדריך אין למטה תגובות ודיונים. אם מישהו חושב אחרת ממה שכתוב במדריך או חושב שנפלה טעות הוא יכול לפתוח שרשור בנושא ובהתאם לדיון מנהל הפורום מחליט האם וכיצד לערוך את המדריך (לשנות, להוסיף הסתייגות, לתת קישור לדיון וכו'). כאשר יהיו מדריכים טובים נמנע שרשורים חוזרים בנושאים הבסיסיים.

כדי להיות קצת יותר פרקטי בעניין המדריכים, חשוב לדעתי שהם יהיו ממוקדים, תמציתיים, ובעלי מבנה קבוע. לדעתי המדריכים צריכים להיות מחולקים באופן דומה לקטגוריות בחנויות הדיטיילינג (vix לדוגמא) , וזה אפילו לא יהיה מוגזם אם לכל קטגוריה יהיה נעוץ משלה לדוגמא:

שטיפה – שיטת שני הדליים

חישוקי מגנזיום וצמיגים

פלסטלינה

ווקס ואוטמים

פוליש וקומפאונד

גלייז

פנים הרכב

מגבות מיקרופייבר

אפליקטורים

מרססים ושפריצרים

ציפויים

ועוד.....

לכל קטגוריה כזו צריך להיות מבנה בערך קבוע, משהו בסגנון:

1--מה זה? ולמה זה משמש?

2--אופן היישום

3--סוגים שונים המסודרים ע"פ דרגות או סדר מסוים אחר. (למשל סוגי מגבות מיקרופייבר מחולקות לפי שימושים, סוגי פולישים לפי רמת אגרסיביות, סוגי ווקסים ואוטמים מסודרים לפי עמידות ומחיר וכו')

כאשר חשוב לשמור על רמה כמה שיותר אובייקטיבית במדריכים – למשל עמידות ווקסים לפי הגדרות יצרן בלבד! (כמו שתמיד מפרסמים צריכת דלק לפי הגדרות יצרן) ומי שירצה יחפור על מוצר שמעניין אותו בפורום או ייפתח שרשור דיון לגבי מוצר מסוים וכל מי שהתנסה בו יוכל לרשום את דעתו – אם יהיה דיון טוב יהיה אפשר להוסיף במדריך הווקסים קישור לדיון על "ווקס X מול ווקס Y" למשל.

לגבי אנשי מקצוע, אני חושב שחשוב מאוד שיהיו אנשי מקצוע בפורום. והסיבה העיקרית היא שאיש מקצוע עובד הרבה ויכול לפרסם הרבה דברים, הרבה דוגמאות, הרבה חוו"ד על מוצרים (יותר מכל דיטיילר חובב). גם כאן תפקידו של מנהל הפורום לקבוע כללים להשתתפותם של אנשי מקצוע כך שזה לא יהפוך לפרסום נטו. חשוב למשל שבעלי מקצוע יפרסמו דברים שעשו עם הרבה תמונות והסברים על תהליכים שונים.

 

זו דעתי באופן כללי, והלוואי ויהיה מי שירים את הכפפה, כי לדעתי זה אחד הפורומים הישראלים הכי טובים ויש לו פוטנציאל להיות עוד יותר טוב,

מי שקרא עד כאן - תודה על השקעת הזמן.

 

ערב טוב.

תראה, לכתוב מדריך זה לא עניין של שניה וחצי גם לא שעה וחצי, זה יכול לקחת ימים רבים (ואני לא מגזים) יצא לי לכתוב מדריך אחד הוא נמצא בפורום אבל לא במקום נגיש ומקריאה של התגובה שלך נראה שהוא עונה על רוב הדרישות, הוא אמור היה להיות נעוץ אבל משום מה הוא לא הגיע לשם (זאת גם רשלנות שלי בזה שלא הצקתי למנהל מספיק שינעץ אותו).

לי לקח יותר משבוע לכתוב את המדריך (וחלקים נכבדים ממנו הועתקו [באישור כמובן] ממדריך אחר שכבר היה בפורום אבל לא היה מסודר) ולאחר שסיימתי לכתוב את המדריך שלחתי אותו לעוד חברי פורום שמבינים יותר ממני והם שינו, תיקנו, ערכו והוסיפו.

חלק ראשון

חלק שני

אגב, גם אני חשבתי להוסיף שם המלצות למוצרים אבל יש המון מוצרים, לכל אחד מה ייתרונות וחסרונות ולבחור מבניהם כמה זה קשה (ובנוסף שחשבתי על מה צריך לשים שם חשבתי על כמה מוצרים מחברה מסויימת והחלטתי שזה לא במקום לתת במה לחברה אחת ולאחרות לא).

 

עברתי קצת על השרשור הזה וקלטתי שאני מבקש מנהל בלי סוף אבל לא הצעתי את עצמי, אז אני מציע את עצמי אבל באותה נשימה אומר שאני לא חושב שאני מתאים מספיק כי אני עומד להתגייס בקרוב (כרגע זה עומד על עוד חודש אבל אני מקווה שזה יידחה קצת) ולא יהיה לי את הזמן להשקיע בפורום ואז פספסנו את המטרה (בנתיים אני חופשי ומאושר).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

בנוסף למה שחברי הפורום אמרו אני חושב שאחד הדברים שחסרים פה לעומת שאר האשכולות(רכבי אספונות ,אודיו לרכב וכו...)

זה מפגשים ואני מאמין שהדבר הזה לא יזיק ולא יפגע, ורק יועיל כיוון שחלק מחברי הפורום שופטים לפי הגיל /הידע/הנסיון הסגנון ....

ואני מאמין שאם ידאגו גם באשכול הזה למפגשים יהיה פחות התפרציות מיותרות וגם יותר עניין והפורום יחזור לשגשג:lol:

פורסם

צריך קריטריון כלשהים למפגש מקור מים חשמל ספונסר וכדומה?

אין לי בעיה לנסות להרים עוד מפגש צפון עם יש מעונינים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מי המנהל החדש? ומה משופר בכותרת? אם אני לא טועה, היא חזרה למקור.

כנראה אני היחיד ששם לב שהמנהלים שינו את הכותרת ל"זעקות שבר" ואחרי זה החזירו את המקור, זה ממש הצחיק אותי :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ראיתי שהמנהלים שינו את הכותרת ואחרי כמה שעות היא חזרה למקור. בגלל זה לא הבנתי את מה שכתבת לגבי כותרת משופרת. יש הסבר?

ומי המנהל החדש שקיבלנו? גם בעיניין הזה לא ראיתי כל שינוי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אורן, אף אחד לא שופט לפי גיל. אין לי מושג בן כמה אתה אבל אני מנחש שבערך 17-18 לפי התגובות שלך. בגלל זה גם הגבתי לך כמו שהגבתי.

 

רופני למשל, שאותו אני מכיר באופן אישי גם מחוץ לכותלי הפורום, בן 18.

לפני שידעתי את זה ולפני שפגשתי אותו, חשבתי שהוא בשנות ה20 המאוחרות של חייו.

 

בשני המקרים, מקבלים תחושה על הבן אדם שמעבר למקלדת על סמך תגובותיו בפורום.

 

יש עוד דוגמה אם אתה רוצה - אלון בר.

מעולם לא פגשתי אותו, הוא תותח בתחום הדיטיילינג, והוא עכשיו התגייס.

אני הייתי בהלם כשגיליתי שהוא כל כל צעיר. שוב, בגלל שבתגובות שלו הוא פשוט לא נשמע ככה.

 

אף אחד בפורום הזה לא "שופט" אנשים לפי גיל כי רובנו לא יודעים את הגיל של מי שכותב. כולנו מציירים לעצמנו איזה תמונה בראש לגבי הבן אדם שאת התגובה שלו אנחנו קוראים, על סמך התגובה.

 

אם גם אחרי שקראת את התגובה הזאת, אתה עדיין חושב שיצאתי עליך ככה בגלל הגיל שלך ולא בגלל התגובות שלך, אז צר לי, הבעיה אצלך.

אגב, אם נפגעת, אני מתנצל. לא זאת הייתה הכוונה.

 

לגבי המפגשים, קצת קשה להשוות.

לאספנות יש מועדון מסודר עם דמי מנוי שנתיים.

לאודיו אין צורך במקום מיוחד. קובעים יום ושעה וכולם באים עם הרכבים ומדברים על הנושא שהם אוהבים (אגב הייתי בכמה כאלה, דווקא כיף ואנשים מאוד איכותיים).

בדיטיילינג זה קצת יותר מסובך.

לדבר אפשר בלי סוף אבל בסופו של דבר צריך גם לעשות ולהדגים.

גם במפגש שהרמנו בצפון, שמטרתו הייתה בעיקר חברית ופשוט להכיר את האנשים, בוצעו שם עבודות ליטוש פנסים ופוליש קטן למכסה תא מטען של אחד מחברי המפגש. אז למרות שמטרת המפגש הייתה חברית, בסוף בכל זאת היה צריך מקום סגור עם נקודת חשמל. להגיד לך שזה חובה? לא, זה לא חובה, אבל בסופו של דבר היינו צריכים את זה. זה הוסיף לרמת המפגש.

 

לגבי מפגש נוסף, קצת סבלנות.

Stay tuned.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...