Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צודק. פרוייקט לדים בלוחית רישוי זה סתמי כמו פרוייקט שטיפה עם סבון בחניה של הבית או כמו פרוייקט השחרת סמל בפלסטידיפ.

צריך להחליט על הגדרה משותפת לכולם על מה זה פרוייקט. כמו שבפורום טכני לא מעלים "פרוייקטים" כמו החלפת נורת איתות או החלפת גלגל. לדעתי התערבות של מנהל תעשה רק טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוכב איטי, תיארת את המצב בצורה יפה.

התערבות של מנהל לטעמי תעשה טוב, אבל כמו שכבר ראינו בתגובות הקודמות יש מנהלים שמתערבים יותר מידי וגורמים לאנשים לאבד את הרצון לעשות דברים ולהעלות אותם לכאן.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

עד עכשיו לא הגבתי, אבל אלה שני הסנט שלי:

1- אם אתם חושבים שכל כך נחוץ כאן מנהל פורום רציני, למה שלא תציגו רשימת מתנדבים לניהול(וכן, כל המנהלים בפורום עושים

זאת בהתנדבות ועל חשבון הזמן הפרטי שלהם), תפנו להנהלת הפורום, ואני מניח שישמחו לקבל מנהל חדש, שיעשה להם קצת סדר

בבלאגן, וייתן גם פידבק לגבי דברים טובים או לא טובים שיש בפורום, ויציע מה לשנות.

2- לגבי עוד ועוד תתי פורומים, אתם שוכחים שהפורום הוא אסטטיקה לרכב, כלומר לא רק פוליש/ווקס אוטם/וכד', אלא בפירוש עוד

דברים כמו הכהיית חלונות, צביעות של רכבים/חלקי רכבים, תוספות קוסמטיות לרכב ועוד.

אי אפשר לפתוח לכל נושא תת פורום, כמו שלא פותחים בפורום הטכני פורום לבעיות חשמל, פורום לבעיות מנוע, ופורום לסרן קדמי/אחורי.

3- אני מסכים, ואף כתבתי על זה בכמה פעמים שהרמה בפורום ירדה מאוד, וכבר לא נעים להכנס לכאן. אין ספק שצריכים רענון של

נהלי הפורום, ועל ידי כך גם יוכלו "לאכוף" את הנהלים האלה. אין דבר כזה פורום שלא מעניין את ההנהלה, יש דבר כזה פורום שלא

מעניין את החברים שבו. ההנהלה עושה ותעשה מאמץ להפרות ולפתח כל פורום שהוא, כי זה האינטרס שלה!

4- לגבי חברים שקיבלו כאן התראות, אני מבין ויודע שזה מבאס. מצד שני, תחשבו שיש ספונסרים לדוגמא, או מפרסמים באתר,

שמשלמים על זה כסף, וזה לא הוגן שמצד אחד אנשים יקבלו פרסום חינם, בעוד אחרים ישלמו על זה כסף. ולפני שאתם צולבים אותי,

אני לא אומר שזה תקין או לא תקין שאנשים כאן קיבלו התראות, אבל חושב שצריך לשבת ולחשוב איך לרענן את הנהלים כל שיימצא

האיזון בין כאלה שזה באמת עסק שלהם, ומתפרנסים מזה, לבין כאלה שזה התחביב שלהם.

בנוסף, אל תשכחו שאם בעלי מקצוע "ישתלטו" על הפורום, תתחילו לראות כאן מלחמות, השמצות, אינטרסנטים שמנצלים את הפורום

ומטעים את החברים כאן, ומי שיפסיד בסוף זה חברי הפורום.

5- מילה אחרונה עליכם, ואני כולל את עצמי בתור חבר פורום. לפעמים אתם נוטים בפורום הזה לתוקפנות יתר. אני לא יודע למה,

אבל אתם צריכים לזכור שלא כל אחד הוא "פנאט", ולא כל אחד רוצה להשתמש בכפפה מצמר עיזים בנגליות, או לרכוש את האוטם

שמיוצר משמן אווזים(ההקצנה בכוונה, להמחיש לכם את העניין).

אני אחד שאוהב שהרכב שלו מבריק ונוצץ. אבל מה לעשות, יש גבול לכל תעלול, ויש גם מגבלה של זמן וסדרי עדיפויות. אז אני לא

אשטוף תמיד ידנית את הרכב, ומידי פעם הוא נכנס למכונת שטיפה, רחמנא לצלן, וגם שאני שוטף ידנית זה לא בשיטת שני הדליים,

אלא עם דלי אחד, מלא במים ו-ONR, ותאמינו לי הוא יוצא מספיק נקי ומבריק, וזה מספיק בשבילי!

לא לכל אחד יש אותן אמות מידה, ואתם חייבים להבין את זה. אם לא, פשוט אנשים ייכנסו לכאן, יראו את הסגנון הזה, וימשיכו הלאה

לפורומים אחרים, ויישארו כאן 5 חברי פורום שזה מעניין אותם, והרמה היום תיחשב לגבוהה לעומת מה שיהיה כאן.

 

מקווה שהיה לכם כוח לקרוא עד כאן ;-)

פורסם

אני רשום לפורום משנת 2008, מאז אני מטייל לי בין הקטגוריות,ואיפה שאני רואה שצריך לתרום ידע אני תורם,מאז שהתת פורום דיטיילינג נפתח פה אני הכי פעיל, ולצערי לאחרונה ישנה הדרדרות ובעיה עם הנהלים. משתמשים פותחים שרשורים על "פרוייקט שטיפה" ועל שאלות חוזרות ונשנות בלי סוף. אני כהרגלי בן אדם רגוע וסובלני לחברה ועונה להם במפורט ובלי שאלות מיותרות,כי כל אחד התחיל משם. אחרי שהקהילה כאן התפתחה יפה הגיע הזמן לעלות רמה! רמה בניהול,רמה בארגון הפורום, רמה בסינון ההודעות.

בנוסף אחדד מעט את מה שאושרי אמר לגבי הפורום שהוא פורום אסתטיקה ודברים כמו הכהיית חלונות,ניקלים וצביעת ג'אנטים הם באופן טבעי שייכים כאן לפורום.זה שיש מאלה בכמות היסטרים זה כבר סיפור אחר. אם ישנה בעיה בניהול פורום אסתטיקה,אני מוכן לקחת אותו על עצמי כדי לתרום את כל הידע,לעזור ולהרים את הקהילה הזאת לליגה אחרת.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אני אפילו לא היכנס פה לחלק ממה שאחד מחברי הפורום אמר כמו "ילד עם יותר מדי זמן פנוי, יותר מדי כסף" אני בטוח שאתה הייתה בגילי הייתה מתלהב מדברים דומים/אחרים ומזבזבז עליהם גם כסף וזמן.

ולא אמרתי אף פעם שהוספת דברים קוסמטים הם דיילטנג אבל חלק מהפורום הזה הוא לא רק הורדת סרוולים או ניסוי של איזה חומר הברקה לדשבורד הכי מומלץ .

אם אתם חושבים שזה מוריד את הרמה אתם טועים ובגדול ! כי אם תסתכלו על כמות התגובות והצפיות בשרשורים בנושא פוליש ווקס לעומת "פרויקטים",אבזור קוסמטי של אנשים שונים תראו איזה מהם הוא המועדף .

אני לא אומר שאין טעם בכל נושא הדייטלינג הוא גם מעניין מאוד אבל כל הנושא הקוסמטי שדרך עגב הוא גם חלק מהשם של הפורום ממש לא שולי וממש לא מוריד את הרמה .

ואם לחלקכם כל כך מפריע לדלג על שרשור שלא מעניין אותכם אז אל תפגעו בשאר חברי הפורום אלה שכן נהנים לראות דברים כאלה .

דברים שלפי דעתי כן פוגעים בפורום אלה אנשים שלא מסתכלים לפני בפורום פותחים משתמש שואלים שאלות שנשאלות אלפי פעם ומקבלים גם אותם תשובות

פורסם (נערך)

1- מי מנהל הפורום ? כתוב שעמית אחראי על הפורום אבל מעולם לא ראיתי פה שום תגובה שלו ושנשלחו לו הודעות לא נתקבלה תשובה.

2- סבבה, עם כמה שאני לא אוהב את זה אין מה לעשות וזאת המציאות ואין מה לעשות, אבל שאין דיטיילינג זה תופס את כל הבמה אז נרים את הדיטיילינג והוא ייתפוס את רוב הבמה.

3- זה סוג של מעגל קסמים, יש ספאם אז אנשים לא נכנסים, המנהלים רואים שאף אחד לא ממש נכנס ולא נכנסים בעצמם, ואנשים שוב לא וחוזר חלילה.

אין מנהל מוגדר, בעבר צביקה פיק היה והפורום היה טיפה יותר מסודר, היום גם את זה אין.

זה הגיע למצב שבו חברי הפורום היו מעירים לאנשים על דברים (שזה אחלה אבל אין לי באמת שום דרך לשנות משהו).

4- עניין הספונסרים קצת מסובך, בפורום דיטיילינג אתה רוצה למצוא תמונות של רכבים שעברו דיטיילינג כדי ללמוד, ללמוד שיטות עבודה, להכיר חומרים חדשים וכו' כמו שיוליאן אמר כמה תגובות קודם דיטיילינג זה לא שעושים כל יום ומכיוון שאין פה 500 גולשים אז צריך את הדיטיילרים המקצועיים האלה שיציגו פרוייקטים שהם עשו.

לדעתי צריך לקבוע אמת מידה שתבדיל בין מישהו שרק רוצה לשתף ולהעשיר את הפורום לבין אדם שמנסה למכור משהו, וזה לא כל כך מסובך לראות את ההבדל, בעבר יעקב אלטר גלש בפורום וניסה למכור את עצמו בצורה די אגרסיבית והיה ברור שהוא מנסה למכור, עכשיו לך תמצא שרשורים של תמיר שעובד בעבודה "רגילה" ומידי פעם עושה עבודות לאנשים ותראה הבדל בין שרשור שמלא בתמונות והסברים לבין פוסט קצר שמלא בקישורים. מה גם שרוב האנשים פה מבינים דבר או שניים בדיטיילינג ולא צריכים עזרה בנושא (לעשות את העבודה עצמה) אבל כן צריכים הכוונה ולראות שיטות עבודה וזה דבר שרק אנשים שמפרסמים תמונות של עבודות שלהם יכול לעשות, נכון זה בעייתי, ולדעתי מנהלי הפורום צריכים לשבת ולחשוב מה לעשות עם איזה ואיפה עובר הקו בין פרסום לבין העשרת הפורום (כי בלי תמונות הפורום לא שווה כלום), אם הם יצטרכו עזרה אני מוכן לעזור (למען הסר ספק אני לא עבודות לאנשים בתשלום)

5- אני לא יודע אם תוקפנות זאת המילה הנכונה אבל בהחלט לפעמים אנחנו מגזימים לפעמים (אני מקווה שהמכונות שטיפה הייתה גם הקצנה בכוונה ואתה לא באמת עושה את זה :wink:).

 

 

 

darkman איפה מצביעים למנהל הפורום החדש ?

עריכה אחרונה על ידי rupni

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

rupni, עמית אחראי על הפורום, אבל זה לא משנה. גם צביקה פיקה היה נכנס ועורך/מסנן/מוחק/נועל.

ההבדל הוא שאם אתם חושבים שצריך סינון מקצועי יותר, צריכים מנהל שמבין בתחום. מצד שני זה צריך

להיות מישהו שהוא חובב כמוני וכמוך, ולא מישהו שיש לו עסק, או אפילו הכנסה צדדית מהתחום, כי אז הוא

לא אובייקטיבי לחלוטין.

כמו שציינתי, אני בטוח שאם יגיעו כמה משתמשים שיבקשו להיות מנהלי פורום דיטיילינג, והם אנשים שלא

אתמול נרשמו לפורום, אלא יש להם קצת וותק(לא חייבים 10 שנים), והוכיחו בפורום ידע, יכולת כתיבה,

ויחס טוב לשאר החברים, בהנהלה ישמחו לצרף את אחד מהם לפחות כמנהל.

באותה הזדמנות יוכל אותו מנהל, אולי יחד עם חבר או שניים, לרענן את הנהלים, ובמסגרת זו גם להעלות

את הנושאים שדיברנו בשרשור הזה, כולל חסימות/התראות שהיו בעבר(בצדק או שלא), ונסיון לקבוע

אמות מידה שמצד אחד ישמרו על רמה גבוהה בפורום, ומצד שני לא יתנו במה לבעלי אינטרסים, ו/או

כאלה שחפצים בפרסום חינם.

ולגבי מכונות השטיפה, אין מה לעשות, זו לא הקצנה, אלא הכרה במציאות. לפעמים יש דברים שיותר

חשובים בחיים מעוד סווירל או שניים ;-)

פורסם

אני חושב שצריך לעשות שרשור של כל המדריכים שירוכזו במקום אחד שכולם יוכלו לגשת לשם כל הזמן ובשביל לחסוך הרבה שאלות של משתמשים חדשים אפשר לעשות מילון מושגים, כל המושגים בעולם הדיטיילינג ירוכזו במקום אחד- וקס פוליש אוטם גלייז וכו׳

פורסם

רופני,

אני חושב שההצבעה יכולה להיות כאן בשרשור,בתגבור לקריאת ההתעוררות.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
אני חושב שצריך לעשות שרשור של כל המדריכים שירוכזו במקום אחד שכולם יוכלו לגשת לשם כל הזמן ובשביל לחסוך הרבה שאלות של משתמשים חדשים אפשר לעשות מילון מושגים, כל המושגים בעולם הדיטיילינג ירוכזו במקום אחד- וקס פוליש אוטם גלייז וכו׳

 

בבקשה מילון מושגים

קרדיט לרופני http://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/1338/מדריכים/מילון-דיטיילינג-השלם

פורסם

אני לא חושב שצריכה להיות הצבעה בעד או נגד מישהו. מי שמעוניין וחושב שהוא יכול/ראוי/רוצה להיות מנהל של פורום

כזה, עם כל מה שמשתמע מזה, יכול להציע את עצמו, וזה אכן יכול להעשות בשרשור הזה. בסופו של דבר מי שיחליט

אם מישהו יצטרף לצוות הניהול אלה בעלי הפורום ולא אנחנו. הם יכולים לבחור מתוך רשימה של מי שיציע את עצמו,

ויכולים גם להחליט שאף אחד לא מתאים, או שהם מעדיפים את המצב הקיים(מה שפחות סביר לדעתי).

פורסם

לפותח השרשור,

אני בהחלט מסכים עם חלק גדול מהדברים שכתבת. לצערי לא פעם חוויתי אוירה של שיווק ופרסום בפורום יותר מאשר לימוד.

כל שרשור שני זה המלצה לדיטיילר באזור המרכז או המלצה לווקס טוב ויש הרגשה שיש כאן יותר פרסומות מאשר ידע (מכיוון שיש פה כמה שמות של דיטיילרים ושל חברות שכל הזמן, אבל כל הזמן חוזרים על עצמם).

 

בקרוב אני יעלה את הפרוייקט לרכב של אישתי כולל הסברים (דיטיילינג פנימי+חיצוני הכולל חידוש פנסים) אני רק צריך משהו שאין לי כרגע כ"כ- זמן :-D.

פורסם (נערך)

ליויתי את קטגוריית הדיטיילינג מתחילתה. השתתפתי, התווכחתי אבל בעיקר למדתי כאן המון.

יותר מ 30 שנות שטיפה ידנית, חובבנית אבל אוהבת, השתדרגו לאחר מספר חודשים בודדים כאן.

היו פה כמה משתתפים בולטים שהקפידו לשמור על רמה ויישור קו.

בשלב מסויים, חלק הפכו לחופרים וגם יש קטע של שחיקה והצטרפות חדשים חסרי ידע, כך שהתחושה שהרמה לכאורה לא עולה.

 

אני מכיר גם את קארזפורום די הרבה זמן ובסופו של דבר, ההצלחה פה היא תוצאה של תרבות. בכדי לשמור עליה צריך גורם אחראי.

הוא ממש לא חייב להיות מומחה דגול בהסרה של צריבות לשלשת יונים או בבחירת נוזל ניקוי שמשות שאינו מסיר את ה SWISSVAX שלכם...

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...