Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לדעת אם המאווררים שלי עובדים על שני המהירויות.

 

הבעיה היא שאני תמיד רואה אותם על מהירות נמוכה.

 

איך אני יכול לראות שהם עובדים על מהירות גבוהה ומתי הם אמורים לפעול על המהירות הזאת?

פורסם

באיזה רכב מדובר? משהו צרפתי???

יש כמה מהירויות, קח למשל פיז'ו 306 405 ו-zx מהירות איטית נכנסת ב-92 מעלות,

ומהירות גבוהה ב-97 מעלות.זאת אומרת שהשעון חום קרוב ל-100 מעלות!!!

אז תעצור ותקשיב/תראה מזה מהירות גבוהה...חדי אוזן ירגישו מיד בהבדל...

פורסם

בדקתי טוב וזה תמיד עובד על מהירות אחד. אולי בגלל זה החום מנוע הוא בקצת למעלה מהאמצע.

 

הרכב הוא 106,אני חושב שיוניט של 83 מעלות יפתור לי את הבעיה,פיתרון טוב לא ככה?:roll:

פורסם

גם אצלי זה טיפה מעל האמצע ומדובר באותו המנוע, בחורך זה יהיה דווקא מתחת לאמצע קצת, אל תתרגש יותר מידי (כל זה מתאים למצב עמידה). במצב נסיעה החום של השמן יורד לאמצע ביום חם והמים יורדים לרבע הראשון!

 

ראיתי את זה בעוד 106 עם אותו המנוע

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...