Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי להתקדם למערכת mp3 עם הדרישות הבאות:

- שלוש יציאות למגבר (מכיוון שיש לי מגבר וסאב חלשים וזה יעזור אם הצליל כבר יגיע חתוך ומוגבר, במגבר שלי יש רק 8db bass boost).

- תצוגה שניתן להבחין במה שרשום בה גם ביום ובשמש (שלא כמו ב prosound שיש לי עכשיו...)

- מכשיר שלא קופץ סתם ככה, וגם לא בקפיצות בכביש (שוב, שלא כמו במה שיש לי עכשיו, שקופץ ונתקע גם כשאני עומד ברמזור)

- הכי הכי חשוב קורא multisession ואם גם cdrw אז יהיה יותר נחמד (כן כן, מה שיש לי לא קורא multi session ).

- חיבור mute לדיבורית (לא חייב, אבל עדיף שיהיה).

התקציב הוא עד 1500, חושבים שאפשר למצוא משהו כזה במחיר הזה? ועם שלוש שנים אחריות?

 

חשבתי על ה rockford 9120 שעולה רק 1000 או קצת יותר אבל היא עם אחריות לשנה ובלי חיבור לדיבורית ואני לא יודע איך התצוגה שלה. המערכות של jvc כדוגמת kdg300/400 בעלות תצוגה מעולה שגם בשמש אפשר לראות אותה בבירור. ראיתי גם הרבה פיוניר פה באינטרנט אבל אף אחת לא מושלמת. או שהשלט שכבר מביאים הוא לא שלט הגה, או שהיא רק עם שנה אחריות, או שמפחידים אותי שהמכשיר עבר כיול ובעצם לא מקורי, ואז לך תדע אם האחריות שווה בכלל משהו ואם היא באמת קיימת? מה אתם אומרים על הפיוניר 560 ? יש לו כמעט הכל חוץ מהחיבור לדיבורית...

 

יכולים לעזור לי...בבקשה?

פורסם

מבחינת קפיצות כביש - אין על פיוניר.

מבחינת תצוגה, לי יש את ה-Premier 760MP והיא ברורה מאוד גם בשמש.

לכל הפיונירים יש חיבור MUTE לדיבורית.

לגבי השאר, אני לא יודע.

פורסם

תשמע, לי באופנוע (אני מדגיש, כן, באופנוע !!!) מורכב פרמייר 560 של פיוניר שהיה מורכב לי בסובארו, הוא בחיים לא קופץ לי, לא באוטו ולא באופנוע(באופנוע הוא מורכב בזווית אנכית לגמרי וזה לא מפריע לו...).

יש לו חיבורים לדיבורית, חוט כתום אם זה מעניין אותך...

יש לו יציאות ל3 מגברים, כל יציאה 7W אם אני לא טועה, אם אני טועה, אז 6W שזה גבוה מהרבה מכשירים שיש, וזה מכשיר סופני לדעתי, שהיה מורכב ברכב היה מגביר קומפוננטים, מגבר 500W וזוג פיוניר 350W...

אם בכל זאת אתה לא רוצה, אז אפשר להביא ג'ייויסי KD-G700 שזה אחלה מכשיר בעולם פאנל יפה, אבל הוא עם פחות כיונונים מהפיוניר, והיציאות שלו כל אחת 4.5W במגברים...

אם תרצה אני אפנה אותך למקום שנותן עליו אחריות 3 שנים (הפיוניר)

 

אגב, במכשיר של פיוניר יש שלט כרטיס פשוט, בג'ייויסי יש כמו ג'וייסטיק של ההגה, אבל לא להגה, והוא בגודל מזערי...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

דבר ראשון זה VOLT ולא WATT.

דבר שני - לפיוניר 560 יש 3 יציאות של 2V - ולא 6, 7, 8, 50 או 200 וולט.

דבר שלישי - הרוקפורד 9120 נחמד בשביל 1000 שקל. אבל התצוגה כמעט בלתי נראית באור יום, והוא מורכב מפלסטיק וחומרים זולים אחרים (יש לי אותו).

פורסם
דבר ראשון זה VOLT ולא WATT.

דבר שני - לפיוניר 560 יש 3 יציאות של 2V - ולא 6, 7, 8, 50 או 200 וולט.

דבר שלישי - הרוקפורד 9120 נחמד בשביל 1000 שקל. אבל התצוגה כמעט בלתי נראית באור יום, והוא מורכב מפלסטיק וחומרים זולים אחרים (יש לי אותו).

אתה צודק אבל לא לגמרי.

היציאות הן אכן של 2V אבל ב 560 יש רק 2 יציאות.

ל 760 יש 3 שהן גם, דרך אגב, 2V כל אחת.

 

טל

פורסם

במקומך, הייתי עולה טיפה, (ממש טיפה) ולוקח (מוזיקלית) ALPINE CDA 9827

1700 ש"ח

או (ויזואלית) את הפיוניר 750\ 7500 ב 1670 ש"ח.

 

הפיוניר מכשיר לדיסלקטים. ברור ונוח מאין כמוהו, לא קופץ, סאונד טוב, קורא MP3 כמו שצריך,

3 יציאות מוגברות 4V PRE OUT ושלט.

 

האלפיין מוזיקלי יותר (לטעמי) בעל הפרדת צלילים טובה יותר, ותדר אמצע (MIDRANGE ) ברור וצלול

יותר. כמו כן, מגיע עם 4V PRE OUT לשלוש יציאות, קורא MP3 ושלט.

 

הפיוניר : www.stereo4sale.com תחת "מציאון".

האלפיין: www.need4sound.co.il תחת ר"ד MP3 ואלפיין.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

תודה לכולכם על העצות.

הייתי היום בכמה חנויות. ראיתי מערכת של פנסוניק ב 1400 ש"ח עם כל מה שרציתי רק שהשלט הוא לא שלט הגה. המוכר טען שהיא יותר טובה מה 760 של פיוניר. התצוגה אכן מרהיבה, dot matrix כזאת, עם רקע כחול והכיתוב בלבן, כמובן קוראת mutli session.

 

לרוקפורד 9120 הוא המליץ לי לא להתקרב כי זה מכשיר ישן מהדור הראשון של mp3 עם הרבה תקלות וחוזר אמינות.

 

דיברתי גם עם מוכר פה מהאינטרנט שאין לו את הפיוניר 760 אבל יהיה לו בשני, והוא מייבא אותם ועושה להם כיול בעצמו, ונותן 3 שנים אחריות עליה. היא די מושלמת באמת, תודה על ההמלצה עליה. והמחיר סביר פחות או יותר, 1600 ש"ח.

 

יש לי גם חבר שיש לו את ה 7400 הישן יותר והוא אומר שהוא מעולה.

 

ובקשר ליציאות, זה וולט באמת לא וואט...

פורסם

לי יש פיוניר 7550 אחי אני מאוד מרוצה מהמכשיר עצמו רק קח בחשבון עם היופי באים גם העיניים של הגנבים...

אני הייתי ממליץ לך על האלפיין אני מאוד מצטער שלא חסכתי ממש קצת והבאתי אלפיין זה ליגה אחרת לטעמי לא מושך את העין ולא פחות טוב מהפיוניר...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

יש לציין שיש לי את הרוקפורד 9120, והוא עובד שנתיים בלי שום בעיה. איכות החומרים ירודה מאוד, ואי אפשר לראות את הכיתוב על המסך באור יום כפי שאמרתי כבר, אבל מעבר לזה - המכשיר סוס עבודה.

פורסם

הפנסוניק אכן אוכל את הפיוניר בלי מלח, (מוזיקלית) אך מבחינת אמינות הפיוניר מפלצת, ויודע לעבוד

קשה. ולא קופץ. הפנסוניק קופץ איפה שהפיוניר לא.

 

ה 7400 אכן מכשיר טוב, (לי יש את ה 740) אך לוקח לו 5 שניות בין טראק לטראק ב MP3 .

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...