Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הפנסוניק אכן אוכל את הפיוניר בלי מלח, (מוזיקלית) אך מבחינת אמינות הפיוניר מפלצת, ויודע לעבוד

קשה. ולא קופץ. הפנסוניק קופץ איפה שהפיוניר לא.

 

ה 7400 אכן מכשיר טוב, (לי יש את ה 740) אך לוקח לו 5 שניות בין טראק לטראק ב MP3 .

 

שלומי

אני חושב שאתה הבחור שעשה לי את יום שבת המשעמם הזה...

פנסוניק אוכל את פיוניר בלי מלח?!

היה לי פנסוניק ויש לי פיוניר אין מה להשוות בין השתיים תשאל כל מתקין תראה מה הוא יגיד לך הפנסוניק עשר רמות למטה מהפיוניר

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
אני חושב שאתה הבחור שעשה לי את יום שבת המשעמם הזה...

פנסוניק אוכל את פיוניר בלי מלח?!

היה לי פנסוניק ויש לי פיוניר אין מה להשוות בין השתיים תשאל כל מתקין תראה מה הוא יגיד לך הפנסוניק עשר רמות למטה מהפיוניר

אין צורך ללכת למתקין זה או אחר.

צריך להשתמש באזניים.

לפנסוניק מכשירים מעולים, ומוזיקלית הם טוחנים את הפיוניר עד דק.

בקפיצות הם לא התלהבות, ואין בכלל מה להשוות לפיוניר.

פורסם

לפי האוזן שלי אני מאוד מרוצה מהפיוניר יש מצב שהפנסוניק שלי היה על הפרצוף וואלה לא יודע מה להגיד לכם אני מהפנסוניק בכל אופן התאכזבתי...

אני ישמח לשמוע אחד ולהגיד וואלה זה הפאנל מספר 1...

לפי דעתי בכלל לך תיקח קנווד פאנל שלא מושך את העין פאנל איכותי ואוכל שלוש פיונירים אם תשאל אותי...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
תודה לכולכם על העצות.

הייתי היום בכמה חנויות. ראיתי מערכת של פנסוניק ב 1400 ש"ח עם כל מה שרציתי רק שהשלט הוא לא שלט הגה. המוכר טען שהיא יותר טובה מה 760 של פיוניר. התצוגה אכן מרהיבה, dot matrix כזאת, עם רקע כחול והכיתוב בלבן, כמובן קוראת mutli session.

 

לרוקפורד 9120 הוא המליץ לי לא להתקרב כי זה מכשיר ישן מהדור הראשון של mp3 עם הרבה תקלות וחוזר אמינות.

 

דיברתי גם עם מוכר פה מהאינטרנט שאין לו את הפיוניר 760 אבל יהיה לו בשני, והוא מייבא אותם ועושה להם כיול בעצמו, ונותן 3 שנים אחריות עליה. היא די מושלמת באמת, תודה על ההמלצה עליה. והמחיר סביר פחות או יותר, 1600 ש"ח.

 

יש לי גם חבר שיש לו את ה 7400 הישן יותר והוא אומר שהוא מעולה.

 

ובקשר ליציאות, זה וולט באמת לא וואט...

ה760 באמת מעולה.

אני רק חייב להגיד שיש לי את ה9120 כבר שנתיים כמעט ואין איתו שום תקלות ושום חוסר אמינות, וזה הדבר האחרון שהייתי רוצה להחליף.. מכשיר חזק.. (החסרון יחידי שלו זה מגבלות תצוגה, אקולייזר, שלט, ודברים שלא משפיעים על איכות השמיעה, אז זה לא כזה קריטי)

פורסם

לא השוויתי מדעית, (אין לי הכלים)

 

אך מתוך שמיעה, והתקנה של חלק גדול מאד מהמכשירים של פנסוניק ופיוניר

כולל הדגמים ההתחלתיים וכמעט הקצה בחברות הללו, מתוך הנסיון והשמיעה שלי,

 

מוזיקלית: פירוט בסאונד, דינמיות, צלילות, נפח, ודיוק הפנסוניק לוקחים את כל הפיונירים ששמעתי

דגם מול דגם באותה רמת מחיר.

נוחות משתמש, קפיצות דרך, ואמינות, הפיונירים בלי שום ספק.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...