Jump to content

אסי1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אסי1

  1. אין צורך ללכת למתקין זה או אחר. צריך להשתמש באזניים. לפנסוניק מכשירים מעולים, ומוזיקלית הם טוחנים את הפיוניר עד דק. בקפיצות הם לא התלהבות, ואין בכלל מה להשוות לפיוניר.
×
×
  • תוכן חדש...