Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10 2014 בישראל - החל מ₪59,900


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני באמת חושב,תיראה לפנדה שלי 2011 אין בכלל מה לעשות מול היונדאי,חוץ מהדלק היא כניראה טובה בכול פרמטר,שוב,תלוי לאיזה עליות הם לקחו אותם,כי למשל עליות של ראמה=>מעלות גם אני שם לפעמים משחק בין שני לשלישי.

 

אם ניקח את הפנדה החדשה,שוב,המושבים עם תמיכה עדיפה,לגבי עיצוב פנימי,לא יודע, קשה,הפנדה לדעתי מאוד יפה בפנים,מאחור נידמה לי שיונדאי מאט יותר מרווחת,ועם איבזור טוב יותר.

 

והיא גם זולה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
אני באמת חושב,תיראה לפנדה שלי 2011 אין בכלל מה לעשות מול היונדאי

 

אתה צודק. אבל הפנדה שלי כן. בכל אופן, שלך עדיפה עליה לא רק בצריכת דלק אלא גם בכוח (וגם על שלי, במקצת). מקריאה ב"אוטו" הבנתי שהסל"ד צונח במעבר לשלישי אפילו אם מנצלים את ההילוך השני עד תום. אצלנו זה ממש לא כך. למנוע הפנדה יש "בשר" במומנט נמוך.

 

בנוסף, אני חושב שהמושבים בפנדה אצלי עבים ונוחים יותר משמעותית - המושבים ב-i10 מתאימים לאנשים צנומים (ואני ממוצע לגמרי) לעומת הפנדה. הבדלי האבזור מעטים ובטלים בשישים לעומת הנוחות (מושבים+בידוד+שיכוך), הכוח וצריכת הדלק, שהם השילוש הקדוש של רכב עירוני.

 

לגבי המחיר, רק אומר שאתה צודק ולא צודק.

 

בכל אופן, אני מרגיש שסטינו מהדיון. זה לא שרשור פנדה נגד העולם. סליחה. :oops:

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
פורסם

נכון בפנדה החדשה זה מה שהרגשתי,עבים וכמובן עדיפים על שלי,אבל ליונדאי יש תמיכה צידית לאזור הרגלים שלדעתי עדיפה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
נכון בפנדה החדשה זה מה שהרגשתי,עבים וכמובן עדיפים על שלי,אבל ליונדאי יש תמיכה צידית לאזור הרגלים שלדעתי עדיפה.

 

המסעד ביונדאי קצת יותר ארוך, כנראה בגלל בסיס הגלגלים הנדיב. בכל אופן, אני בחור ממוצע ולמרות תוספת הסנטימטרים הברוכה, הרגשתי שהמושב כולו "לוחץ" עלי.

:idea:
פורסם
:lol: זה גם מה שאני הרגשתי,ואני דווקא אהבתי,כניראה לשנינו יש טעם שונה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

http://www.mako.co.il/cars-road-tests/Article-911a4cd905d2441006.htm

 

עוד חיזוק לכך שה-i10 היא פיקנטו בתחפושת. נראה שמצד אחד מרוויחים מעט יותר עידון ונינוחות לעומת הפיקנטו אך מצד שני מקריבים מצריכת הדלק ומהכוח. שוב, יש כאן פשרה קשה מידי בין מרכיבי השילוש הקדוש, שהרי ממילא הפיקנטו 1.0 עצלה. אני לא רוצה לדמיין איך מאיצה הגרסא האוטומטית המשודכת לאותו המנוע ואשר גם כבדה יותר בשל התיבה.

 

אה, והפנדה כהרגלה חסרה.. מה הקטע? היא בחופשת מולדת, סמל"ת? :roll:

:idea:
פורסם

סך הכול המבחן משקף את מה שחשבתי,המיני הטובה ביותר,עם המושבים האוחזים ביותר,תא נוסעים מאוד נעים תודות לשילוב צבעים,שליטה על ההגה,זאת המיני שלי היום במידה והייתי קונה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
http://www.mako.co.il/cars-road-tests/Article-911a4cd905d2441006.htm

 

עוד חיזוק לכך שה-i10 היא פיקנטו בתחפושת. נראה שמצד אחד מרוויחים מעט יותר עידון ונינוחות לעומת הפיקנטו אך מצד שני מקריבים מצריכת הדלק ומהכוח. שוב, יש כאן פשרה קשה מידי בין מרכיבי השילוש הקדוש, שהרי ממילא הפיקנטו 1.0 עצלה. אני לא רוצה לדמיין איך מאיצה הגרסא האוטומטית המשודכת לאותו המנוע ואשר גם כבדה יותר בשל התיבה.

 

אה, והפנדה כהרגלה חסרה.. מה הקטע? היא בחופשת מולדת, סמל"ת? :roll:

 

כי הפנדה פחות טובה מצמד הקוראניות, נקודה. סמל''ת הבינו את זה וחסכו לעצמם פדיחות.

פורסם

אם תסתכל בקישור שמאקו סיפקו בכתבה הזו למבחן שהם עשו בשנה שעברה, תראה שהפנדה הייתה הכי טובה בכל הקטגוריות כמעט: הכי איכותית מבפנים, הכי נוחה, מספקת את האיזון הכי מוצלח בין כוח לחסכון בדלק, הכי שקטה ונעימה (לצד המיי), אבל מאובזרת קצת פחות מהפיקנטו. הפיקנטו ניצחה בגלל המחיר. ה-i10 אינה אלא אותה גברת בשנוי אדרת - היא מציעה בידוד רעשים ונוחות מעט יותר טובים ובמקרה הטוב משתווה לפנדה בתחומים אלו. אולם, היא זוללת יותר דלק מהפיקנטו וחלשה ממנה. אז מה עשינו בזה?

 

אם כבר לקבוע משהו כל כך פסקני, אני קובע את זה: הפנדה מציעה את הפשרה הטובה ביותר שרכב עירוני יכול לעשות, נקודה.

 

בחיי שאני צריך ללמוד לפרוש בזמן.. אשאיר לכם את הבמה.

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...