Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10 2014 בישראל - החל מ₪59,900


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נראה לי שהוא התכוון לפתיחת מכסה המנוע מתוך תא הנהג ולא לחלונות החשמל האחוריים.

 

נראה לי שלא קראת את מה שציטט :wink:

 

.שניכם צודקים. התכוונתי לפתיחת מכסה מנוע מתא נהג, אבל ציטטתי גם את חלונות החשמל. MY BAD.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הייתי התרשמתי וקצת התאכזבתי...ראשית, היחס נוראי. האיבזור שדיברו עליו לוקה. הורידו כל מה שבאמת נותן הרגשה טובה. כמו בקרת שיוט כפתור הנעה וכדו'

ומצחיק שמספרים לך כי זה ייצור במיוחד לישראל (אולי להודו)

גם מבחינת זיהום האוויר היא לא משהו...

צריכת דלק לא נמוכה

1250 סמ"ק אוטומטית 15.8 ק"מ לליטר (משולב)

1000 סמ"ק אוטומטית 18.2 ק"מ לליטר (משולב)

 

אתר מומלץ:

www.automobile-catalog.com

פורסם

מעניין אם נתוני צריכת הדלק הם תוצר של התעשתות קוריאנית ביחס לפרסומי צריכת הדלק (לא סביר, כי הרכב הזה לא יגיע לשוק שבו כבר הכניסו ליונדאי-קיה את האלמנט) או של המשקל הרב יותר של הרכב בהשוואה לפיקנטו (הרבה יותר סביר).

 

כך או כך, נראה שלא רק שלא נחזה בשיפור נתוני צריכת הדלק בעולם האמיתי מזוג המנועים הללו, אלא בירידה שלהם.

:idea:
פורסם
כמו בקרת שיוט כפתור הנעה וכדו'

 

רציני אתה חושב שברכב של 60K תהיה בקרת שיוט וכפתור הנעה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
הייתי התרשמתי וקצת התאכזבתי...ראשית, היחס נוראי. האיבזור שדיברו עליו לוקה. הורידו כל מה שבאמת נותן הרגשה טובה. כמו בקרת שיוט כפתור הנעה וכדו'

ומצחיק שמספרים לך כי זה ייצור במיוחד לישראל (אולי להודו)

גם מבחינת זיהום האוויר היא לא משהו...

צריכת דלק לא נמוכה

1250 סמ"ק אוטומטית 15.8 ק"מ לליטר (משולב)

1000 סמ"ק אוטומטית 18.2 ק"מ לליטר (משולב)

 

 

בקרת שיוט והנעה ללא מפתח ברכב של 60K?

18.2 או 15.8 משולב ברכב אוטומטי זה גבוה?

 

אני לא יודע מה אתה מעשן אבל גם אני רוצה קצת.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
בקרת שיוט והנעה ללא מפתח ברכב של 60K?

18.2 או 15.8 משולב ברכב אוטומטי זה גבוה?

 

אני לא יודע מה אתה מעשן אבל גם אני רוצה קצת.

 

א. הוא בטח התכוון לרמת האבזור הגבוהה ביותר. ה-i10 הישראלית הגיעה ללא כמה מהחידושים הבולטים של הדגם הזה עבור הסמגנט.

 

ב. בהתחשב ברקורד של הקוריאנים, ה-18 יותר מפחיד מאשר מניח את הדעת. בפועל נקבל הרבה הרבה פחות מזה...

:idea:
פורסם

הרכב הזה מגיע במקור עם כפתור הנעה בקרת שיוט ואפילו מראות מתקפלות...זה חלק מהשיווק של המכונית בחו"ל. פשוט היבואן בארץ ממקסם את הרווחים שלו על חשבוננו

אגב לפני לא מעט שנים גם חלונות חשמל היו רק למכוניות יוקרתיות - האם גם את זה לא זקוקים לרכב של של 60K חוץ מזה הוא מגיע למעל 80K

פורסם

אבזור אף פעם לא אחיד בין שווקים שונים, קרוז קונטרול מגיע כאופציה בתשלום ברמות הגימור הגבוהות באנגליה, כפתור הנעה ומראות מתקפלות חשמלית כלל לא נמצאות במפרט.

 

"מעל 80K" לא מגיעה אפילו הגרסה הכי יקרה (₪78,900 + ₪1,042 רישוי כמדומני)

 

אבזור ממוצע מינוס לסגמנט? :roll: נו באמת, troll elsewhere.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
הייתי התרשמתי וקצת התאכזבתי...ראשית, היחס נוראי. האיבזור שדיברו עליו לוקה. הורידו כל מה שבאמת נותן הרגשה טובה. כמו בקרת שיוט כפתור הנעה וכדו'

ומצחיק שמספרים לך כי זה ייצור במיוחד לישראל (אולי להודו)

גם מבחינת זיהום האוויר היא לא משהו...

צריכת דלק לא נמוכה

1250 סמ"ק אוטומטית 15.8 ק"מ לליטר (משולב)

1000 סמ"ק אוטומטית 18.2 ק"מ לליטר (משולב)

 

אתר מומלץ:

www.automobile-catalog.com

 

גם כתבתי לגבי היחס בסוכנות ...

ואחרי שאני עובר כאן על כל התגובות עושה רשום שבמחיר הזה הפיקנטו עדין עדיפה ?!

פורסם

אגב לפני לא מעט שנים גם חלונות חשמל היו רק למכוניות יוקרתיות - האם גם את זה לא זקוקים לרכב של של 60K חוץ מזה הוא מגיע למעל 80K

מה זה לפני כמה שנים ?

גולף דור 4 שנת 1999 הגיע עם חלונות חשמליים=רכב יוקרה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מה בדיוק נותן לך מראות מתקפלות?

 

הדבר היחידי שבאמת הייתי רוצה ברכב קטן זה קרוז קונטרול כי זה חוסך דלק.

 

מעבר לזה הייתי מעדיף מראות שחורות וזולות ללא שום חשמל - ראיתי עד כמה זה קריטי כאשר מונית חולפת שברה לי מראה בפיאט פונטו וסגרתי את כל הסיפור ב-150 ש"ח וקצת עבודה עם מברג ושפיץ פלאייר.

פורסם
"סופר מיני מוזלת"? נראה לך שהיא, איך שהיא, צריכה לעלות יותר מה I10 החדשה?

על סמך מה בכלל קבעו שה"ספייס סטאר" היא בכלל סופר מיני, ולא ה-I-10 החדשה? הרי הם אותו גודל...

אולי כדי שהיא תימכר במחיר יותר גבוה[ כי היא סופר מיני ]. אין שום סיבה בעולם שהיא תעלה אפילו שקל אחד יותר מה I-10 החדשה.

היא הרי נופלת ממנה כמעט בכל תחום. מלבד נחיתות קלה של 4 כ"ס, הI-10 רומסת אותה בכל תחום, ובמיוחד באבזור.

הכוונה שלי למנועי ה-1000 סמ"ק כמובן, לא להתבלבל.

 

הנה כמה תחומים בהם לספייס סטאר הידנית יש יתרון:

 

1. מרווח פנים- בסיס גלגלים ארוך יותר ב- 7 ס"מ ומעבר למספר הזה הספייס סטאר יותר מרווחת

2. צריכת דלק- בעיקר מהשוואה בין ספייס סטאר לפיקנטו ידנית (לספייס סטאר מערכת Auto Stop and go)

3. ביצועים- לא ניסיתי בעצמי, אבל מי שניסה אומר שלמרות ששתיהן לא מציעות ביצועים מסמרי שיער, עדיין יש יתרון לספייס סטאר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מה בדיוק נותן לך מראות מתקפלות?

 

בהחלט צודק זה לא משהו שהייתי מתעקש עליו ואפילו יכול לוותר אבל אם זה בא לא הייתי מתנגד

אבל כיסוי הגה מעור זה לא איבזור זה שיפצור

חימום כיסאות זה איבזור (שאגב גם ירד ע"י היבואן)


×
×
  • תוכן חדש...