Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10 2014 בישראל - החל מ₪59,900


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
הייתי אתמול ביונדאי בפתח תקווה

אין לי כרטיס " חבר " אבל שאלתי על ההנחה כדי לא להתבאס כל כך שמישהו יבוא ויקנה את אותו הרכב בהנחה משמעותית.

ההנחה לרכב הידני היא 3600 שקל + אבזור כמו חלונות חשמל מאחורה (441 ש"ח),

חיישני רוורס(1000 ש"ח) ומיגון שהמחיר הוא 1000 ומשו בסהכ קצת יותר מששת אלפים.

צריך לציין שכשאמרתי שאני לא מוכן לשלם 6000 שקל יותר מבחור מ"חבר" שיכנס עכשיו הנציגה אמרה שהיא תבוא לקראתי ותביא לי את המיגון והאבזור מתנה .

השאלה היא כזו , יש לי חבר עם כרטיס של "חבר", למה שאני לא יקנה דרכו את הרכב וירשום אותו על שמי ועל שמו ובעוד נגיד חודש אני ילך למשרד הרישוי ויוריד את השם שלו מהרישוי במחיר של בערך 250 שקל?

מישהו יודע אם זה אפשרי.

 

דרך אגב יש לנו פיקנטו ידנית בבית הרכב לטעמי נראה קצת יותר טוב ונחמד בעיקר בפנים.

שבוע הבא אני עושה נסיעת מבחן.

 

תודה לעונים יום טוב.

 

מחירים ממש לא מציאותיים. חיישני רוורס לא עולים 1000 ש"ח ובטח לא מיגון (קודנית).

בזמנו כשקניתי את הקליאו קיבלתי מרימי שמשות + קודנית+ חיישני רוורס במתנה. בהזמנה המחיר של שלושתם היה 1100 ש"ח אם אני זוכר נכון.

היום לדעתי כל סוכנות תיתן לך את זה בחינם כחלק מהעסקה.

 

גם אני מתרעם על המבצעים הללו. היה לי ויכוח לא קצר עם הסוכן שניסה לשכנע אותי שגוף כמו חבר שמביא כל כך הרבה לקוחות שווה הנחה שכזו. כשאמרתי לו שאם היו עושים מבצע שכזה לכלל הציבור כחלק מההשקה היו באים לקוחות נוספים (גם אלה שרצו לקנות דרך חבר וגם לקוחות אחרים) מה שהיה מביא בסה"כ הרבה יותר קליינטים ולהכנסה טובה יותר ליונדאי (ודריסת רגל בשוק המיני).

תשובתו (התמוהה לדעתי) היתה שאז הם כבר לא היו יכולים לתת כל כך הרבה הנחה.....לך תבין את ההגיון העסקי.

 

אין מה לעשות - ככה מתנהג השוק שלנו. כל אחד רוצה לדעת שהוא זה שקיבל את המחיר הטוב ביותר ולהרגיש שיצא לא פראייר. אם השכן שילם יותר - מה טוב (ההנאה כפולה...:-)).

 

מה שכן - זו הפעם השניה שאני יושב במכונית באולם התצוגה והפעם משום מה הרשימה אותי יותר. נכון, הפלסטיקים קשים אבל מרגישים איכותיים ועמידים. בכלל נראה שהעיצוב גם אם אינו מהפכני בהחלט נותן הרגשה של משהו מסגמנט גבוה יותר ובהחלט מרשים.

מה שיפה הוא ששילוב הצבעים ברכב התצוגה (שהינו ברמת הגימור הגבוהה) זמין גם בדגם הידני הפשוט, מה שמוסיף הרבה לאוירה (אני חושב שאם לא היו קיימים היה העיצוב מאד אפרורי ומשעמם).

עריכה אחרונה על ידי rlevari
  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניראה שליונדאי יש קלף מנצח,לפי CARBUYER היא עדיפה על הפיקנטו והסיטיגו,וגם בכול הביקורות יש דעה חיובית על הבידוד המוצלח.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פרסומת סמויה ליונדאי במבחן שמוצג בדה מרקר. תמונות הפנים של הרכב לא משקפות את הדגם שהגיע לישראל. אין כפתור הנעה ולא בקרת אקלים. מדוע לא צולם הפנים של הרכב בו נעשה המבחן?!

פורסם

מתוך ה"מבחן" של דה-מרקר:

 

מכוניות נוספות בקבוצה, כמו סוזוקי אלטו או טויוטה אייגו, לא נכללו במבחן מכיוון שהפסידו במבחנים הקודמים, וממילא עומדות להיות מוחלפות בחודשים הקרובים. יבואנית שברולט, UMI, בחרה שלא להעמיד למבחן השוואתי את הספארק המחודשת והזולה יחסית שהשיקה (55 אלף שקל).

 

מכל מכוניות המיני רק הפנדה לא זכתה לתרוץ על היעדרותה, אף לא לאיזכור. אהבתי! :-)

:idea:
פורסם

היא לא צריכה תירוץ, הכותרת אומרת הכל: "המכונית הטובה בישראל עבור 60 אלף שקל"

מה המחירון הרשמי של הפנדה?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מתוך ה"מבחן" של דה-מרקר:

 

 

 

מכל מכוניות המיני רק הפנדה לא זכתה לתרוץ על היעדרותה, אף לא לאיזכור. אהבתי! :-)

 

 

לצערי אף אחד בארץ לא סופר את הפנדה.

 

אני לא יודע מה מחירה המעודכן.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
האייגו לא נמכרה מעולם ב-60K (רחוק מכך) והיא בכל זאת הוזכרה. NEXT.

 

מחירה של האייגו לפחות מתחיל ב6, בעוד הפנדה מתחילה ב7.

תשמע, אם היו קוראים לכתבה "המיני הטובה בישראל" או "הרכב הטוב ביותר עד 72K" אז אולי לפנדה היה מקום גם כן, במתכונת הנוכחית היא פשוט לא ענתה על הקריטריון הכי בסיסי שם.

 

(אולי באמת דה מרקר מיחצנים את יונדאי, אולי יש להם משהו נגד פיאט, לא יודע, אני פשוט מנסה להתייחס לזה בצורה אובייקטיבית)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
פרסומת סמויה ליונדאי במבחן שמוצג בדה מרקר. תמונות הפנים של הרכב לא משקפות את הדגם שהגיע לישראל. אין כפתור הנעה ולא בקרת אקלים. מדוע לא צולם הפנים של הרכב בו נעשה המבחן?!

 

חלק מהרכבים הראשונים שמגיעים לישראל באים עם כל התוספות שהיצרן מציע, בכדי לאפשר לאנשי השיווק לבחון ולהחליט אילו תוספות הם רוצים שיגיעו על הרכבים שיימכרו כאן סדרתית. הרכבים האלה מגיעים לעיתונאים תוך כדי יידוע שלהם באילו תוספות יאובזרו בפועל הרכבים הסדרתיים.

פורסם
אני פשוט מנסה להתייחס לזה בצורה אובייקטיבית

 

אתה תמים אם אתה חושב שאתה מסתכל על זה בצורה אובייקטיבית. שנינו מסתכלים סובייקטיבית וזה בסדר גמור.

:idea:
פורסם

איך מתבקשת ההשווה מול הפיקנטו לתואר המיני הטובה ביותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
איך מתבקשת ההשווה מול הפיקנטו לתואר המיני הטובה ביותר.

 

אין ביניהן הבדל ראוי לשמו. ה-i10 עדיין לא מספקת נוחות נסיעה רכה, כנדרש ממכונית המבלה רוב זמנה על כבישים ארצישראליים מצולקים. כמו כן, כשיוצאים קצת מהעיר או נתקלים בעליות או נמצאים תחת עומס (מזגן הוא עומס שכזה והוא הכרחי במרבית השנה הארצישראלית) היא עדיין סובלת ממחסור בכוח ומצריכת דלק פושרת (מתוך "אוטו"):

 

בשטח הלא טבעי שלה (עליות, עקיפות בינעירוניות מהירות ובאופן כללי עומס) – תתקלו ביחס ההעברה הארוך למדי של ההילוך השלישי – השני חזק ויעיל עד לכ-70 קמ"ש. השלישי ארוך – הסל"ד צונח, התאוצה לא מספקת. אז תמצאו את עצמכם מורידים שוב הילוך כדי לקבל כוח, וחוזר חלילה.

 

רק לי יש דה-ז'ה-וו מהפיקנטו 1.0? בפנדה שלנו אין מחסור כזה חמור בכוח (ואני מדבר מנסיון עם מנוע 1.0 ברכב אחר. איך אני משווה? ובכן, אותו מנוע היה הראשון בעולם כנראה להתכנס לגבול הביצועים שליטר בודד יכול להפיק עם כל הטכנולוגיה. 15 שנה עברו מאז ומנועי ה-1.0 לא עברו את הגבול הזה מעולם. למהדרין, מדובר בגבול שמאפייניו הם בערך 70 כ"ס בסל"ד גבוה\9.5 קג"מ בסל"ד בינוני).

 

צריכת הדלק לאורך נסיעת המבחן המעורבת והמאומצת (שני נוסעים, הרבה גז) עמדה על 13.7 ק"מ לליטר.

 

דה-ז'ה-וו גם כאן: דווקא תחת עומס צריכת הדלק לא נוראית, אבל בנסיעה נינוחה הפיקנטו 1.0 מתמקמת באזור ה-16 ק"מ לליטר לערך. חבל ש"אוטו" לא בדקו את ה-i10 גם בתנאים אלו. בכל אופן, הפנדה שלנו צורכת 20% פחות מכך!

 

 

אז.. אתה באמת חושב שאחת משתי הקוריאניות היא המיני הטובה ביותר?

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...