Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקרה עצוב שקרה לי שבוע שעבר!

באתי בבוקר ל'סדנא' [עם אפשר לקרוא לזה ככה] שלי ואני רואה שמשהו נראה מוזר!

נכנסתי והתחלתי ל :bigcry::mm_cry: גנבו לי ציוד יקר, מאוד!!!

סדר גודל של 6 אלף שקל!!

ומה שלא גנבו שברו, הליפט האהוב שלי הלך!!

זה היה ציוד שקניתי בחו"ל, משהו אכותי...................................... :drinking:

 

צריך להוציא להורג את הגנבים כמו מחבלים!!!!!!!!!!!!!!

:snipersmi

מישהו יודע, מכיר , חנות טובה באזור יבנה, רחובות, ראשון שאני יכול לקנות כלים חדשים?

תודה!

 

***********מוות לגנבים***********

בסדנא, עובד....

הידעת:

אם תשפוך טיפת אלכוהול על עקרב, הוא ישתגע ויעקוץ את עצמו למוות!!!!

פורסם

זה מילא...

 

עזרתי לחבר לתקן סובארו פשע שלוש דלתות גג זכוכית לפני נסיעה לבאר שבע, השארתי ארגז כלים באוטו למקרה ויתקע בדרך. בבאר שבע גנבו לו את האוטו עם ארגז הכלים, תרתי משמע...

dirty old man

need love too

פורסם

תלונה במשטרה....?! אומנם צריך להגיש... אבל ברור שכלום לא יקרה!

העיקר שכחולי המדים יודעים להתחבא מאחורי סיבוב ולתפוס אותך שלא עצרת מספיק בצומת ריקה!

 

גם לי פרצו למחסן לפני כמה שנים. ורוקנו ציוד בטיפה יותר מ 10K

כולל הרבה ציוד פנאומטי (ציוד מקצועי שעובד על לחץ אויר)

לא קניתי את כל הציוד כי אחרי הכל במשך שנים נאספים לך המון כלים לא את כולם אתה צריך ביומיום.

אז אני באמת מבין את גודל הכאב! ומשתתף בצערך!

 

לגבי חנויות-

יש הרבה בת"א ביצחק שדה.

 

יש חנות אחת עם בחור מעולה, שמו שמוליק.

יושב בא"ת ישן בראשון- ליד קומפיוטסט.

טל' 03-9665902

הוא מוכר את רוב כלי העבודה במחירים טובים.

יכול להזמין לך כמעט כל פירמה במחירים יחסית טובים.

והוא בחור באמת רציני ואמין! מומלץ בחום!

פורסם

הגשתי תלונה במשטרה עוד באותו היום, ועד עכשיו כלום לא קרה!!!

 

הם אמרו שיבואו שוב לבדוק, חזרו היו שם 15 שעה והלכו, ומאז כלום........

 

באסה. :?

בסדנא, עובד....

הידעת:

אם תשפוך טיפת אלכוהול על עקרב, הוא ישתגע ויעקוץ את עצמו למוות!!!!

×
×
  • תוכן חדש...