Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, יש לי שברולט אוואו 5 דלתות הקטנה, רדיו דיסק eagle roadIMG_20140111_033820.jpg שבא עם האוטו,

4 רמקולים (לא יודע איזה) שבאו עם האוטו. 2 בדלת קדמית, 2 במגש מאחורה בצדדים.

יש 4 רמקולים של מורל פולס (6") (לא מותקנים באוטו) רק הרמקולים (6"), בלי השאר, שהיו מותקנים באוטו אחר.

 

כמה עולה רדיו הכי זול, משומש, (אם מישהו מוכר / מכיר מישהו שמוכר וכו) שיהיה עם usb ו aux. לא חובה דיסק.

נניח שהאוטו ריק מרמקולים - מתלבט אם להתקין 2 או 4 מהמורל, איך עדיף? (מבחינת חלוקת הכח מהרדיו). אם אשים 2, אוכל לשים בהם יותר ווליום מאשר אם אני שם 4? (כי הכח מהמגבר מתחלק על 2 במקום על 4).

-האם איכות הסאונד תלויה גם ברדיו דיסק, או שזה בעיקר מהרמקולים?

 

אשמח לטלפון של מישהו פרטי שמבין בתחום כדי לחסוך..

אני מחולון.

 

תודה

פורסם (נערך)

סחטיין, כל הכבוד על היוזמה :)

אני לא מאלה שמתעסקים עם זה, מחפש מישהו שירכיב. באתי לפה כי אני מניח שיש פה הרבה שמבינים, ויקחו פחות כסף מחנות.

ואם יש אפשרות לטרייד גם אז מה טוב.

עריכה אחרונה על ידי hardgore
×
×
  • תוכן חדש...