Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוזניות: Bose QC15 vs AE2i vs AE2w הבדלים באיכות הצליל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמו שרומזת הכותרת, אני מתלבט בין שלושת הדגמים של האוזניות שציינתי,

השיקול הראשי שמוביל אותי זה קודם כל איכות צליל לא מתפשרת, ואח"כ כל הפיצ'רים הנוספים.

 

אשמח שיענו כאלה ששמעו והתרשמו בעצמם מאיכות הצליל, ועדיף לפחות משניים מהדגמים, כדי לקבל פרספקטיבה ממי ששמע ויודע לעמוד על ההבדלים (כי כנראה שהם לא יהיו עצומים).

 

לרקע אציין שאני נוסע הרבה ברכבות, והאוזניות ישמשו בעיקר לזה.

לכן חשוב בידוד הרעש פנימה אבל גם החוצה.

זליגה של צליל החוצה זה לא רעיון טוב ברכבת שקטה.

 

אז קודם כל ae2 vs qc15

מבחינת צליל נטו: האם יש הבדל באיכות?

האם ניטרול הרעשים של הqc15 פוגע איכשהו באיכות הצליל הכללית?

 

ולגבי ae2 vs ae2w

האם יש הבדל בדרייבר עצמו? או שבעצם מדובר באותה אוזנייה עם דונגל בלוטות?

וגם - עד כמה המשדר בלוטות' של האוזניות שווה משהו?

 

אשמח לדעתכם!

 

הנגנים הם גלקסי 4 i9500 וcowon a3.

קבצי המוזיקה מתפלגים בין MP3 באיכות גבוהה, FLAC, APE.

בברכה!

יונתן.

פורסם

מצטרף להמלצה בחום על Audio Technica ATH-M50.

 

עברו אצלי לא מעט אזניות, חלקן יקרות יותר (beats solo) וחלקן פחות (סנהייזר, פנסוניק וסוני), ואני יכול להגיד בלב שלם: וואו! במיוחד כשהם עלו לי 390 ש"ח שזה בכלל.

 

כל קשת הצלילים מעולה כולל הבס, נוחות להפליא כפי שמעולם לא היה לי בעבר וגם לאחר שעות של שמע.

 

אגב, המסקנה שלי לגבי ביטס- אתה משלם על מותג 70% פרמיה, לפחות. הופתעתי מהם לרעה, ומזל שלא קניתי לעצמי אותן ושהתעקשתי למצוא מישהו שיסכים שאבדוק אותן (מצאתי חבר שיש לו כאלה).

 

אסייג שאין לי ניסיון איתן בתנאי רעש משמעותי. מצד שני כן אוכל להעיד שכאשר שומעים על ווליום גבוה, כן קיימת דליפת רעש החוצה כך שהסובבים יכולים לשמוע אותך. אמנם לא היסטרי ביחס לאזניות פתוחות אבל עדיין קיימת.

אם תרצה- אנסה לדמות מצבי רעש יותר משמעותיים (רעשי רחוב).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

+1 ל M50.

אני משתמש בסנהייזר HD428, מרוצה מהן מאד, במיוחד ביחס למחיר המצחיק ששילמתי- אבל ההבדל לטובת ה M50 מורגש בגדול.

אם השימוש ל M50 יהיה נייד, אני ממליץ להוסיף Fiio E6. מגבר קטנצ'יק של 20 דולר שעושה עבודה ברמה פי 3 מהמחיר שלו, האיכות גם לא נפגעת כלל, וזה יאפשר גם למכשירים עם מגבר פנימי קצת חלש יותר (טלפון סלולרי, נגן עם מגבר לא היסטרי) להוציא מהן את המיטב. המגבר עצמו בגודל של שלט רכב ממוצע ושוקל 18 גרם, ככה שאין סרבול מיותר.

פורסם

איתמר, ציינת את פרט הכוח ( חלשות מאוד ) ובכך הפכת אותן לכמעט לא רלוונטיות.

 

סה"כ ביקשתי התייחסות על הבדלים בין שלושה דגמים שאחד מהם גם שמעתי (qc15) וגם סה"כ מאוד התרשמתי מהצליל שלו ( במיוחד בעמדת הדגמה ייעודית אבל גם בשמיעה מזדמנת באוטובוס מאיזה בחור שתפסתי באוטובוס ).

 

בגדול אני נוטה ללכת על הqc15, אבל רציתי לקבל חווד שניה ולעמוד על ההבדלים בדגמים.

לדעתי אלה האוזניות ae הכי נוחות שמדדתי, וכנל דגמי הoe.

 

אוזניות פתוחות הן לא אופציה מבחינתי בגלל אופי השימוש, אחרת ה598 של סנהייזר היה הבחירה המועדפת עלי.

בברכה!

יונתן.

פורסם

יש לי את הQC15, לגבי האיכות לא יכול להעיד היות ואני כבד שמיעה, אבל קח בחשבון שמכל הריפוד והאיטום נעשה די חם ומזיע באוזניים אם משתמשים בהן ברצף לאורך זמן.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בעבודה שלי אני מוכר, בין היתר את הQC15 ואת ה ae2i. איכות הצליל, הטובה ששמעתי מעולם, אמנם מעוררת התפעלות, אבל מה שעוד יותר מעורר התפעלות זה עדרי האנשים שרוצים ומוכנים לשלם את המחירים המטורפים של המוצרים הנ"ל.

היות ואני באמת מתעניין ברכישה של אוזניות איכותיות-

האם הM50 המומלצות, אטומות כמו שצריך?

האם אין זליגת צליל? לא ממש מתחשק לי להפריע למי שיושב לידי באוטובוס בעודי מתענג על מוזיקה בפול ווליום.

תודה!

פורסם

 

 

אגב, המסקנה שלי לגבי ביטס- אתה משלם על מותג 70% פרמיה, לפחות. הופתעתי מהם לרעה, ומזל שלא קניתי לעצמי אותן ושהתעקשתי למצוא מישהו שיסכים שאבדוק אותן (מצאתי חבר שיש לו כאלה).

 

 

נכון מאוד, מי שעדיין מעוניין בביטס- אפשר ליקנות חיקוי בעל אותם הרכיבים בשם אחר: syllable :-).

 

כרגע ממתין לקבל את הדגם המקביל של ה999 שקל החוטי, נעדכן שיגיעה :-)

1450610-9-thumb.jpg

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
נכון מאוד, מי שעדיין מעוניין בביטס- אפשר ליקנות חיקוי בעל אותם הרכיבים בשם אחר: syllable :-).

 

כרגע ממתין לקבל את הדגם המקביל של ה999 שקל החוטי, נעדכן שיגיעה :-)

1450610-9-thumb.jpg

 

אני באמת לא מבין למה שמישהו ירצה לקנות אוזניות של דר' דרעק...

הצליל שלהן הוא כל דבר חוץ ממאוזן, באסים מוגזמים, וכל השאר עמום ולא מדוייק.

הייתי משקיע 300 שקל בדגם פשוט של כל מותג אחר, ולא בחיקוי של משהו שגם ככה דרעק.

(כן, העמדה שלי נגד האוזניות דיי קיצונית, אבל אני באמת חושב שבמחיר שדורשים עליהן הן פשוט גועל נפש של אוזניות).

 

 

בעבודה שלי אני מוכר, בין היתר את הQC15 ואת ה ae2i. איכות הצליל, הטובה ששמעתי מעולם, אמנם מעוררת התפעלות, אבל מה שעוד יותר מעורר התפעלות זה עדרי האנשים שרוצים ומוכנים לשלם את המחירים המטורפים של המוצרים הנ"ל.

היות ואני באמת מתעניין ברכישה של אוזניות איכותיות-

האם הM50 המומלצות, אטומות כמו שצריך?

האם אין זליגת צליל? לא ממש מתחשק לי להפריע למי שיושב לידי באוטובוס בעודי מתענג על מוזיקה בפול ווליום.

תודה!

 

שי - תוכל לחוות דעה ולעמוד על ההבדלים בין שני הדגמים?

האם בהאזנה רגילה בסביבה לא רועשת, יש יתרון לאחד הדגמים מבחינת איכות הצליל?

כמו כן, אשמח לדעת אם אתה מסתכל על עצמך כחובב סאונד מושבע? או מאזין רגיל ללא דרישות מיוחדות (כדי לקבל קצת פרספקטיבה).

בברכה!

יונתן.

פורסם

שי - תוכל לחוות דעה ולעמוד על ההבדלים בין שני הדגמים?

האם בהאזנה רגילה בסביבה לא רועשת, יש יתרון לאחד הדגמים מבחינת איכות הצליל?

כמו כן, אשמח לדעת אם אתה מסתכל על עצמך כחובב סאונד מושבע? או מאזין רגיל ללא דרישות מיוחדות (כדי לקבל קצת פרספקטיבה).

Noise cancellation של הQC15 אכן מביא בשורות טובות (וטכנולוגיה מדהימה) אבל לטעמי לא מדובר במשהו שובר שוק. סה"כ היכולת של האופציה הזאת היא לנטרל רעשים מונוטוניים בלבד (רעש במטוס, במכונית וכו'). ככה שאם יעבור לידך מישהו ויצעק לידך, אתה תשמע אותו בדיוק כמו שתשמע אותו באוזניות אטומות באותה מידה בלי הטכנולוגיה הזו. על הראש 2 האוזניות מרגישות מדהימות ואי אפשר כ"כ להבדיל ביניהן. אולי רק העובדה שהQC15 כבדות רק במעט יכולה להשפיע לאנשים שנוצה מכבידה עליהם..

איכות הצליל היא מאד דומה (ומדהימה ללא שום צל של ספק) ולא הרגשתי בהבדל מהותי ברמת האטימה או הפחתת הרעשים (הייתי במקום יחסית שקט).

 

את עצמי לא הייתי מגדיר חובב סאונד מושבע. אני יודע להעריך צליל טוב כשאני שומע אותו, אבל רק לשם ההשוואה, למרות זוג אוזניות לא רעות בכלל שיש לי בבית, אני מעדיף להסתובב ברחוב עם האוזניות המקוריות של הגלקסי. הדעה שלי היא אישית ולא "מקצועית" והידע שלי בנושא הוא רק בגלל שאני נאלץ לעבוד עם המוצרים הנ"ל, כנראה שלא הייתי שומע עליהם אם לא העבודה.

 

אני מסכים איתך ב100% לגבי הBeats. לא הבנתי סביב מה ההייפ היות והסאונד לא הרשים אותי בכלל (באף דגם).

פורסם
אני באמת לא מבין למה שמישהו ירצה לקנות אוזניות של דר' דרעק...

הצליל שלהן הוא כל דבר חוץ ממאוזן, באסים מוגזמים, וכל השאר עמום ולא מדוייק.

הייתי משקיע 300 שקל בדגם פשוט של כל מותג אחר, ולא בחיקוי של משהו שגם ככה דרעק.

(כן, העמדה שלי נגד האוזניות דיי קיצונית, אבל אני באמת חושב שבמחיר שדורשים עליהן הן פשוט גועל נפש של אוזניות).

 

 

כן עשיתי קצת קריאה וביטלתי :-),

למרות שהזיוף אפילו עדיף מהמקורי- ביטלתי ביגלל הכשל התיכנוני של הביטס ששבירים ולא מספיק עמידים ומתוכננים היטב, בעיקר מעוצבים וממותגים- אנשים קונים אותם ביזכות הכריכה ולא התוכן.

 

ואני באמת לא מבין איך משלמים עליהם מעל 200$-LOL.

 

עכשיו הדיון הזה עורר אצלי את הרצון גם להיתחדש באוזניות אכותיות, אבל אני ממש בררן באיכות הסאונד , לא מחפש ווליום רק איכות וחדות נטו- כמו ברמקולים של הסטודיו באולפני עריכה.

 

יצא לי לבקר מדי פעם באולפן עריכה קטן עם רמקולים מקצועיים ושאני שומע שירים מפורסמים אני מיתענג ונהנה מהשמיעה האיכותית כי האוזן שלי לא צריכה ליסבול ולהיתעצבן מהזיופים הקטנים שאני תמיד מרגיש בציוד שמע ביתי/רגיל.

 

לכן ביגלל האוזן הבררנית אני כימעט ולא שומע מוזיקה באוזניות או בבית- כי אין לי את המזומנים לציוד איכותי ומקצועי וכל דבר אחר אני פשוט סובל ומתעייף...

 

וזיוף הביטס היה למתנה- בוודאי שלא הייתי רוכש לעצמי :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שמעתי את הqc, והאמת היא שבקושי הצלחתי שלא לקנות.

זה היה בחזרה לארץ, בשדה התעופה בקטאר. עמדה מושקעת, לא יודע עם איזה נגן או מגבר, אבל מעולם לא שמעתי צליל כל כך נקי ומפורט. מסוג הדברים שכמעט גורמים לך להזיל דמעה מרוב שהם מדויקים.

בדיעבד אני דביל שלא קניתי.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

לגבי ה- Audio Technica M50s, או שאני לא יודע מה מוגדר אצלכם כחלש וחזק, או שיש לי מגבר טוב גם במחשב (Dell Latitude E6530) וגם בסמארטפון (סמסונג גלקסי 4 GT-i9505).

 

לטעמי- הם חזקות מעל ומעבר למצופה.

 

או שישנם הבדלי הגברה בין 2 דגמים: M50s ו-M50 רגיל. לי יש את התוספת של הs.

מקריאה לפני קנייה שעשיתי הבנתי שההבדל מתבטא רק בצורת הכבל- כבל ישר רגיל ולא סליל נמתח.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

במחירים האלה שווה כבר לשקול לרכוש סנהייזר HD 25-II

הם אולי בין 3 האוזניות הטובות בעולם. כמעט כל דיג'יי בעולם משתמש בהן.

טווח מחיר בחו"ל - 800 -1000 ש"ח

בארץ 1300-1600

פורסם

טל, אני חושב שגם אני שמעתי את העמדת הדגמה שדיברת עליה ( יש אחת כזאת בקילומבו בחיפה ), ובאמת שהצליל שם מדוייק ברמה של להזיל דמעה!

בגלקסי 4 המצב פחות מרשים, אבל עדיין האיכות גבוהה מאוד.

ולגיק החומרה - אכן יש להן נטיה להישבר, גם אני ראיתי כמה סקירות בנושא. אוזניות דיי מעפנות שמיתגו אותן נכון.

 

טרנספורטר- אני מכיר את ה25, אבל לא כל כך התחברתי לצליל ולמבנה שלהן. הן אולי טובות לדיגיי אבל זה לא אומר שהן מעולות לכולם ולכל השימושים.

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...