Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה לחפש בעדשה של משקפי שמש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לעבור על כמה אתרים של חברות למשקפי שמש ולבדוק עדשות, מה אני צריך לבדוק בנתונים של העדשה כדי לדעת שהיא תאפשר לי להסתכל ישירות על השמש מבלי להסתנוור?

הקצנתי את עניין השמש רק בשביל הדוגמה.

 

הסיפור הוא פשוט, אני רגיש לאור וגם עם רודי פרוג'קט מקטבות ומתכהות לא הייתי מרוצה. לא הצלחתי להסתכל לאופק בגלל שהאור עדיין היה לי חזק מידי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אתה מחפש עדשה כהה, זה הסיפור.

כמובן שגם הגוון משפיע.

לדרישה שלך עדיפה עדשה בכהות אחידה, ולא מדורגת כי העין רוב הזמן נמצאת באיזור יחסית בהיר.

 

ההמלצה שלי היא שתלך לחנויות שממקומות במרכזי קניות פתוחים, ותבקש מהמוכר לצאת עם המשקפיים להסתכל בשמש.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אם זה לא משקפיים שישמשו אותך לספורט/ים בלבד אלא גם ליומיום אז תימנע מעדשות פולורואיד כי פשוט בילתי ניתן ללכת איתם ביום יום

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

עניין הפולורייזד הוא אישי, יש כאלה שיותר נוח להם ויש כאלה שפחות.

אישית הלכתי במשך שנה עם משקפיים מקטבים, והסתדרתי איתם יופי.

יש לקוחות שבאים אלי לחנות ומבקשים פולורייזד בלבד, לא מסתכלים על שום דבר שהוא לא פולרייזד.

 

ויש כאלה שקונים פולורייזד ויום למחרת באים להתלונן שמשהו דפוק בעדשות.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
אם זה לא משקפיים שישמשו אותך לספורט/ים בלבד אלא גם ליומיום אז תימנע מעדשות פולורואיד כי פשוט בילתי ניתן ללכת איתם ביום יום

 

אפשר לדעת למה?

 

אני כבר כמה שנים טובות אך ורק עם מקטבות (Impactx של רודי פרוג'קט) ואין לי איתם בעיה פרט לעוצמת האור.

לפי האתר שלהם מדובר באחת העדשות היותר כהות (כשהיא מתכהה), אבל בפועל או שהיא לא מתכהה או שהיא לא מתכהה כמו שהם טוענים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כי זה מעוות כמעת כל זכוכית קיימת אפילו את המסך של הטלפון

אין לי שום רצון לראות "מפה טרמית" על זכוכיות מחוסמות (כגון מרפסות) או שמשות אחוריות של רכבים חולפים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אם זה לא משקפיים שישמשו אותך לספורט/ים בלבד אלא גם ליומיום אז תימנע מעדשות פולורואיד כי פשוט בילתי ניתן ללכת איתם ביום יום

 

כי זה מעוות כמעת כל זכוכית קיימת אפילו את המסך של הטלפון

אין לי שום רצון לראות "מפה טרמית" על זכוכיות מחוסמות (כגון מרפסות) או שמשות אחוריות של רכבים חולפים

 

אני מסכים עם הבחור שכתב שזה עניין אישי, מי אוהב יותר או פחות.

 

במקרה לפני שבוע רכשתי משקפיים חדשות (Maiu Jim) עם עדשות מקטבות, החליפו זוג של Zegna עם עדשות רגילות, אחרי בערך שעתיים הליכה\נהיגה איתן כבר התרגלתי לעניין.

 

אני דווקא רואה בעדשות מקטבות ייתרון בעת נהיגה כיוון שהן מפחיתות משמעותית את ההשתקפות על שמשות של רכבים מסביבך ולמעשה מרחיבות את שדה הראייה (במילים אחרות- קל יותר לראות דרך שמשות הרכבים והלאה מהם).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...