Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. אני מחפש את הפלסטיקאי הטוב ביותר שניתן למצוא בישראל. הקרם דה לה קרם. הדובדבן שבקצפת. אחד שלאהוד ברק לא תהיה בעיה ללכת (אולי אותו אחד?). יש לי על הפנים 3 שומות קטנות כבר מגיל 3-4, הן ממש מפריעות לי ואני רוצה להעיף אותן מבלי להשאיר צלקת (כאן מגיע הצורך למומחה אמיתי). אני לא מחפש תמורה למחיר, ואני לא מחפש להתפשר על פחות מהטוב ביותר. עדיפות לפלסטיקאי שהוא גם מומחה לרפואת עור, כדי שיהיה לו ידע נרחב יותר.

 

רק אומר כי ידוע לי שגם עם הפלסטיקאי הטוב בעולם יש סיכוי לצלקת. אני רק מחפש להקטין אותו עד כמה שניתן.

 

המלצות, מישהו?

פורסם

לי נשמע שאתה קצת אובססיבי ולכן האכזבה יכולה להיות מאוד גדולה במקרה של אי הגעה לציפיות שלך.

לדעתי תחשוב קודם אם אתה מוכן לתוצאה שהיא פחות ממושלמת(אבל מוכן על אמת), אחרי זה תתמקד בשלושה רופאים מומלצים ועשה לך סבב על מנת לשמוע מס' דעות ומחשבות מעוסקים בתחום על איך נראה להם שתהיה התוצאה הסופית.

אחרי זה נראה לי שיהיה לך קל יותר לקבל החלטה.

בהצלחה.

פורסם

ד"ר ג'קי גוברין יהודאין עושה עבודות יפות מאוד עם שימת לב למזעור צלקות. שווה נסיעה לצפון.

מד"ר מוסקונה אני ממליץ להמנע.

הוא גם נוטה לאמר אמת ולא לנסות לסבן אותך כדי שתבחר בו.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

תשמע, קודם תלך לרופא עור מומחה, דבר איתי בפרטי.

 

2 האגורות שלי, יש כל מיני "מסירי שומות" במשחות וכשפים, הם כבר קברו כמה אנשים.

 

הסיבה שאני אומר לך את זה היא שלא כל הרופאים ימהרו לחתוך, תתפלא לחלקם אכפת מהפציינט.

 

דבר נוסף, לא משנה כמה הפלסטיקאי טוב, כל אחד מחלים אחרת, אף אחד לא יכול להבטיח לך שלא תהיה צלקת (מכל צורה שהיא).

×
×
  • תוכן חדש...