Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאסטה ST החדשה 2014 - עכשיו בישראל


איילון מוטורס
שימו לב! השרשור הזה בן 3785 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני באמת מאוד מתרשם מהחצי ספין הזה, וגם מהעובדה שנהגת עליה, וגם מהעובדה ששמת אותה על הצד, וגם מהעובדה שהעלית את התמונה הלא קשורה הזאת לכאן כדי להשוויץ שעשית את כל זה. מתרשם מאוד.

 

אל תעליב את קונדסון בחצי ספין, עד שהסתיים במהלך אני בטוח שהיא הגיעה לספין מלא.

 

והאמת, גם אני מאוד נהנה מרכבים שעושים לי ספין כשאני לא יודע איך לנהוג איתם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

את ה- 208GTI אהבתי מאוד, כפי שניתן להתרשם מהתמונה כשנהגתי בה...

:shock:

74914_10151730474827338_1201051788_n.jpg

:shock::shock:

אם אתה התאהבת ברכב, כי משכת בלם יד והוצאת קצת תחת עד שהבקרה התערבה, אתה תתאהב בכל רכב, כל עוד בלם היד שלו תקין.

אם ניסית להרשים מישהו, נסה את דרדסית אולי עליה זה יעבוד(רק אל תשכח לצעוק "הפתעה!" )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא בטוח הרים בלם יד, תראה את האבק שעולה כתוצאה מהנעילה של הגלגלים + הזוית בא נמצא הרכב ביחס לפניה. ברור שיש הנעות קדמיות שפונות מדהים ואף יודעות לפסוע בהעברת משקל, אך בתמונה ניתן לראות בברור שזה רק לשם show, בצורה הזו תקיפת הפניה היא האיטית ביותר, ובטח אין פה שום tail braking או אפילו פסיעת זנב, ואין פה שום קשר לשילדה כזו או אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלם יד לא בלם יד...

 

חברים, תקשיבו...אני ראיתי אמש את הרכב הספציפי הזה. המושבים נוחים בטירוף!, הרכב נשמע חזק! מקשקש בזנבו בכל הזדמנות..

המערכת (למי שזה מעניין) איכותית.

 

 

מגיע עם צמיגים 205-40-17 פוטנזה.

 

וזהו, גל תתחדש תעשה חיים... מחכים לעשות סשן צילומים. ;)

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלם יד לא בלם יד...

 

חברים, תקשיבו...אני ראיתי אמש את הרכב הספציפי הזה. המושבים נוחים בטירוף!, הרכב נשמע חזק! מקשקש בזנבו בכל הזדמנות..

המערכת (למי שזה מעניין) איכותית.

 

 

מגיע עם צמיגים 205-40-17 פוטנזה.

 

וזהו, גל תתחדש תעשה חיים... מחכים לעשות סשן צילומים. ;)

 

תודה :)

 

attachment.php?attachmentid=366780&stc=1&d=1389170111

3.jpg

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב. אז מי שלא יודע או הבין, גל קיבל את הכלה החדשה אתמול.

 

קודם לכן, לקראת השעה 7, יצאתי עם גל לכיוון נס הרים / לוזית והכבישים הסובבים, לנסיעה זריזה יותר (אך עדיין עדינה יחסית ובגבולות הטעם הטוב להרצה) - תמונות לצערי אין (נאספתי מעבודתי), אך חוויות אכן נצברו להן במהלך השעה וחצי נהיגה שלי בה.

בקצרה:

הפיאסטה לא רק שנשמעת נהדר (וזה מתחיל אי שם סביב 2500 סל"ד וממשיך להתגבר ולהתגבר), היא גם נמרצת להפליא (ושוב - הכל בגבולות העד 3500 סל"ד, ללא הדבקות דוושה מיותרות וכדומה. האצה לינארית ומעודנת) וכמובן מתנהגת למופת.

 

גל חשש מאוד מנוחות הנסיעה של הפיאסטה - לאור העובדה כי הביקורות הבריטיות השמיעו טענות על כך שהיא קשיחה וקופצנית. בהשוואה אל האבארת' פונטו וקורסה OPC של חברים, על אותם הכבישים ובאותם התנאים ב-ד-י-ו-ק, הפיאסטה מרגישה נוחה יותר ובפער מורגש (בעיקר מול הקורסה הסופר קשיחה ונוקשה) - אז כן, יש בה תחושת נוקשות (ורצוי שכך) אך אין חבטות / התרסקויות או קופצנות מעיקה, גם בכבישי אזור התעשייה של בית שמש - השבורים להחריד - היא הייתה נוחה במפתיע.

 

בקיצור: לטעמי היא ללא ספק חוויה אחרת. היא מספקת המון פאן, חיוכים וריגוש. למען הסר ספק - לא שזה לא קיים בפונטו או ב-OPC, אלא שכאן זה פשוט אחרת ומרגיש מהנה, מענג ומחודד יותר. זה מתחיל במנוע שנשמע פשוט טוב. ממשיך לתפעול תיבת ההילוכים - הנהדר. דרך ההיגוי החד / מדוייק ומהיר (אך מעט מלאכותי - ביחס לזה שבפוקוס. מעט קליל יותר מזה שנמצא בפונטו ובקורסה). יחד עם יכולת בלימה נהדרת (בדומה לפוקוס - גם כאן יש נשיכה כבר מתחילת מהלך הדוושה). עם מושבים מ-א-ו-ד תומכים ונוחים (בניגוד למאוד קשיחים שבקורסה. הגב שלי לא מסתדר איתם לאורך זמן לצערי). וכמובן - התנהגות נהדרת. הזנב שמח ועליז - והיא נהנת להשחיז צמיגיה מסיבוב אל סיבוב.

 

גל, המון המון תודה. נהנתי מכל שנייה שהיא בחברתכם. מצפה לסיום ההרצה והמשך צבירת הק"מ - לחוויה ארוכה ומאתגרת יותר.

בכל מקרה, תתחדש ותהנה - ויש לך המון ממה להנות. ללא ספק עשית בחירה נכונה - ומגניבה (גם אם תא הנוסעים שלה לא מושלם).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגמה של ה Sound Symposer:

 

http://www.youtube.com/watch?v=njnGfqMw9S4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3785 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...