Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחזקת רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

איך בעצם אפשר לדעת כמה עולה לתחזק רכב,בשוטף ולא הרכישה עצמה שבעצם הטיפולים וכל המסביב זה העיקר..

איפה ואיך בודקים עלויות תחזוקה של רכבים לפני שמתחילים בכלל לחפש את הרכב

תודה

פורסם

חדש? הכל באחריות.

משומש? תלוי במצבו, בן כמה הוא, כמה עבר, איך טופל, עלויות חלפים אצל היבואן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יד שניה משפחתי : מרווח טיפולים כל 15 בערך טיפול קטן 600-700 טיפול גדול 1100-1200 צריכה ממוצעת למנועי 1.6\1.8 בעיר היא 1:10

אם הרכב שאתה מחפש הוא קטגורית מיני אז צריכת דלק נמוכה יותר וטיפולים זולים יותר

אם הרכב בקטגורית מנהלים\יוקרה אז יקר יותר

 

אם אתה ממש רוצה לדייק אז תן צלצול למוסך של הרכב שבו אתה מתעניין הם יומרו לך את עלות הטיפולים לגבי צריכת דלק זה נתון שהיצרן מפרסם פשוט תריץ גוגל עליו.

נ.ב במשפחתיות כמעט שאין הבדל באחזקה בין מאזדה להונדה ליונדאי וכו...דלק זה תלוי בנהיגה שלך ובכמה ק"מ אתה עושה בחודש\שנה.

אם אתה נוהג 10 אלף בשנה אז אין בכלל חשיבות לדלק או לטיפולים.

פורסם
יד שניה משפחתי

תשובה מעורפלת, לשאלה לא עניינית.

 

יש הבדל בין יד שניה משפחתי בן שנה, לבן 10 שנים.

מלבד טיפולים קבועים יש בלאי / תיקונים / שבר וכו'.

כל מקרה לגופו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אוקי,תודה.

אני מחפש סיאט Mii 2012 ידני 1.0 ליטר,75 כ"ס, ואני רוצה לצאת כמה פחות או יותר תעלה לי התחזוקה של הרכב.

תודה.

פורסם

פחות או יותר כפי שכתוב בהודעה השלישית וזה במוסך מורשה יבואן. כל זה נכון בתנאי שהיצרן לא פישל בתכנון/בדיקת הרכב/חלק כלשהו.

×
×
  • תוכן חדש...