שלום.
יש לי בלוח מכוונים נורית של כמו סימן קריאה עם סוגרים מסביב(!) סוג של כזה,שלא נכבית לאחר ההתנעה.גם לאחר הורדת בלם היד.
מישהו יכול לכוון אותי מה יכולה להיות התקלה? תודה
שלום.
ברשותי פיגו 206 אוטומטית 1.6,היום נתקעה ויש בעיות בהתנעה. אני חושב שזה בעיה בראש מנוע,ולא יודע אם הלך הראש מנוע.
במידה וזאת הבעיה מה כדאי לעשות? לתקן ולהחליף את הראש מנוע בסכום גבוהה או למכור את הרכב לחלקים ולסיים את הסיפור?
אשמח לעזרה,תומר