Jump to content

tomerr123

  • הודעות

    27
  • כאן מאז:

הנקודות של tomerr123

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. תודה על התגובה
  2. שלום. אני מחפש מידע לגבי הסיאט מיי ידנית,3 דלתות. בעיקר צריכת דלק ואחזקה. תודה
  3. תודה על התגובות,תודה למי שערך את הכותרת.
  4. מאזדה 323 תודה לכל התגובות
  5. שלום. יש לי בלוח מכוונים נורית של כמו סימן קריאה עם סוגרים מסביב(!) סוג של כזה,שלא נכבית לאחר ההתנעה.גם לאחר הורדת בלם היד. מישהו יכול לכוון אותי מה יכולה להיות התקלה? תודה
  6. tomerr123

    opel enjoy ידנית

    תודה על הלינק
  7. לא מצאתי לינק באתר זה לסקירה לגבי הרכב. יש למישהו מידע? צריכת דלק,אמינות וכל דבר נוסף..? תודה
  8. שלום. ברשותי פיגו 206 אוטומטית 1.6,היום נתקעה ויש בעיות בהתנעה. אני חושב שזה בעיה בראש מנוע,ולא יודע אם הלך הראש מנוע. במידה וזאת הבעיה מה כדאי לעשות? לתקן ולהחליף את הראש מנוע בסכום גבוהה או למכור את הרכב לחלקים ולסיים את הסיפור? אשמח לעזרה,תומר
  9. שלום. אשמח לדעת איך לדעת אם הרכב משועבד,או הוחלפו בו חלקים מבלי שהמוכר אמר זאת? או כל עזרה אחרת תעזור. תודה
  10. תודה על התגובות
  11. תודה על התגובות
  12. אלטו ידנית,1000, שנתון 2010-2012
  13. אוקי תודה,יש דרך לבדוק זאת? יותר מדובר על מכונית ידנית שאין אפשרות לדעת אם הרכב שידוע כחסכוני יכול להתברר כשותה לא קטן
  14. שלום. האם יש שינוי משמעותי בחיסכון בצריכת הדלק משנה לשנה? יש ירידה משנה לשנה או שיכול לקרות מצב שהצריכה נשארת טובה גם אם האוטו בן 2-3? תודה
×
×
  • תוכן חדש...