Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קיבלתי מכתב מקדים לפני הזמנה לדין על סעיף 6728

כניסה לצומת באור אדום

קראתי הרבה הודעות בפורום לפני שפתחתי את ההודעה שלי ורציתי להתייעץ מה עליי לעשות?

ברצוני לציין שזאת עבירת התנועה הראשונה שלי מאז שקיבלתי רשיון בשנת 1998 ולא נרשמו לחובתי עבירות תנועה אחרות

מה שגם מלחיץ אותי מאוד העניין של המשפט מכמה דברים 1. הרכב משמש אותי לנסיעות יומיומיות לעבודה כבר 4 שנים וחלק מהתנאי לעבודה זה רכב לשימוש אישי 2.אני המפרנס העיקרי בבית ומפחד שיקחו לי בכך את הרישיון במשפט אני יאבד במצב זה את העבודה שלי (לא ניתן להגיע ללא רכב) מה שגם אין לי כסף לקחת עורך דין שיעזור לי ( גם ככה אנחנו חיים בצימצום האפשרי כמה שניתן ועוד הוצאה כספית תכביד עלינו מאוד בנוסף לקנס שאני אמור לקבל)

אני יודע שהעבירה שביצעתי חמורה והיא נגרמה מחוסר תשומת לב וגם מגיע לי לשלם עליה אבל אני לא יודע מה לעשות כרגע לפני שבכלל קיבלתי זימון למשפט ( רק היום לקחתי את ההודעה בדואר רשום)

והעניין מייסר אותי מאוד ומפחיד במקצת

 

 

תודה למי שיוכל לעזור

פורסם

ראשית אתה מואשם באי ציות לרמזור אדום בנסיבות מחמירות.

מה היו הנסיבות המחמירות? האם גרמת לתאונה? האם היה רכב נוסף בצומת ולכן הואשמת בסעיף זה?

האם מדובר במצלמת רמזור שצילמה אותך?

אם כן, האם נכנסת לצומת לאחר לפחות חמש שניות שהאור האדום דלק בו? (גורר הזמנה לדין על עבירה זו)

יש לציין כי העבר שלך נקי לאורך תקופת זמן משמעותית ולכן יתכן בהתאם לנסיבות שבית המשפט יטיל עליך רק קנס ושלילה על תנאי ולא שלילה בפועל.

בכל מקרה תמתין בינתיים בסבלנות עד שתגיע ההזמנה עצמה בתקווה שהתיק שלך ילך לאיבוד (נדיר אבל קורה).

פורסם

זוהי היתה מצלמת רמזור והעניין שנכנסתי לצומת 8 שניות לפני שהיה צריך ראיתי שיש אור ירוק למי שפונה שמאלה ובטעות המשכתי עם הדרך ולא שמתי לב שהרמזור למי שנוסע ישר עדיין אדום מיד ששמתי לב לזה עצרתי אבל זה היה מאוחר מידי ומיד אחרי שעצרתי הרמזור למי שנוסע ישר נהיה ירוק

ראוי לציין שאני נוסע בצומת הזאת יום יום כבר 4 שנים ובחיים לא קרה לי דבר כזה

פורסם

כשיגיע יום המשפט, תסביר את הנסיבות לשופט או שתגיע להבנות עם התובע.

תגיד במשפט שמעולם לא קרה לך דבר כזה, שאתה נהג זהיר עם עבר נקי לחלוטין מאז שהוצאת רשיון (15 שנה), שאתה מבין את חומרת העבירה ושאתה מודה לאל שלא גרמת לתאונה וכולי וכולי.

אני מאמין שבהתחשב בנסיבות, תצא מהעניין בקנס ושלילה על תנאי.

פורסם

מתי מועד העבירה? מתי קיבלת את ההודעה המקדימה?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

איך אפשר להגיע להבנות עם התובע , אפשר לעשות את זה לפני המשפט אולי אפילו לפני ההזמנה לדין

ותוך כמה זמן יש בכלל משפט חודש מהיום חודשיים

פורסם

כל מה שנשאר לך כרגע זה להמתין אולי ייפול בין הכסאות.

 

לכשיגיע נסה כאמור לסגור את הסיפור עם התובע, לאור עברך הנקי בלה בלה בלה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

איך אפשר להגיע להבנות עם התובע , אפשר לעשות את זה לפני המשפט אולי אפילו לפני ההזמנה לדין

ותוך כמה זמן יש בכלל משפט חודש מהיום חודשיים

פורסם

ראשית מציע לך להירגע

 

כרגע אין עוד תובע לכן אין אל מי לפנות

 

תעלה את מה שקיבלת לכאן הסתר פרטים אישיים משם נמצא גם למי ניתן לפנות.

 

האם קיבלת את התמונה של האירוע??

 

לא מכיר נוסח אישום 6728???

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה צודק אין סמל כזה, יש 6725/6726 וזה הזמנה לדין ללא נקודות.

כמו כן זה לא רמזור רגיל, זה רמזור אופקי ואין פסילה מנהלתית למרות שזה הזמנה לדין.

כשתקבל את ההזמנה ביום ההקראה תדבר עם התובע על עברך הנקי, לעניות דעתי יסתפקו בקנס ותנאי בלבד כמו שנאמר כאן על ידי מספר חברים.

פורסם

יש כזה סמל, מופיע באתר משרד התחבורה. (אפשר למצוא אותו כאן: http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_nikud&view=nikud&Itemid=321)

 

העניין הוא, שהתקנה מוזרה. זו תקנה כללית מאוד. תקנה 22 (א)--> "עובר דרך חייב לקיים את ההוראות הניתנות בתמרור, אולם תהיה הגנה טובה לנאשם אם יוכיח שהתמרור הוצב, סומן או נקבע שלא כדין."

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את הנושא שוב - עידכון ובקשת עזרה נוספת

 

 

הגיע היום מכתב רשום נוסף שבו רשום תאריך למשפט שיתקיים בעוד 4 וחצי חודשים לערך ( חודש יוני)

האם יש אפשרות למנוע את המשפט ולהגיע להסדר לפניו ואם כן למי אפשר לפנות ואיך?, או לחכות למשפט

 

תודה לעוזרים

×
×
  • תוכן חדש...