Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

HX300D,LIGHTING AUDIO S4.500.1,SD8350


manor16
השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה מספר רכיבים עקב השבתת הרכב.

סאב של HERTZ HX300D, סאב בעל שני סלילים של 4 אום.

מוצהר 600RMS מגיע יחד עם תיבה שבנויה לפי הוראות יצרן אטומה 28 ליטר.

מחיר: 1050

 

מונובלוק lightninig audio s4.500.1 עם אחריות לחצי שנה,

מוציא ב4 אום 300RMS.

מוציא ב2 אום 500RMS.

מחיר 800.

 

רדיו דיסק פיונר סדרה 8, בעל 3 יציאות כול אחת 4V

אפשרויות חיבור: SD,USB,CD,AUX

ברדיו דיסק יש אפשרויות כיוונון רבות.

יש אחריות לשנה וחצי.

מחיר 550.

 

יש גם המון חיווט של 4G וRCA של CONNECTION וSOUND QUEST.

מחיר לרכיבים יחד כולל RCA אחד 2200.

 

אני מאשדוד.

ניתן ליצור קשר בהודעה פרטית

תודה מנור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הרדיו דיסק נמכר.

נשאר המונו והסאב והמון חיווט.

מוכן להחלפה על מחשב נייד.

לא של חברה פשוטה או משהו מחפש של(samsung,hp,dell,lenovo,asus)

ושתהיה לו יציאת hdmi .

מנור מאשדוד

פורסם

טוב ההחלפה כבר לא רלוונטית, כי כבר רכשתי מחשב נייד.

אז ככה עדכון מחירים:

סאב- 950

מונו-750

אל תבואו אלי עם הצעות מגוכחות בבקשה.

המחירים די סופיים.

תודה מנור.

פורסם
טוב ההחלפה כבר לא רלוונטית, כי כבר רכשתי מחשב נייד.

אז ככה עדכון מחירים:

סאב- 950

מונו-750

אל תבואו אלי עם הצעות מגוכחות בבקשה.

המחירים די סופיים.

תודה מנור.

 

הקפצה

×
×
  • תוכן חדש...