Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס c200 2009


שימו לב! השרשור הזה בן 3610 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מספר עדכונים קטנים...

 

הנקסוס נרכש, נפרץ והותקן עליו הרום החדש שתומך בUSB AUDIO.

עוד לא ניסיתי את הדבר כי לא כל הרכיבים הגיעו אלי אבל בעוד שבוע שבועיים כל הרכיבים אמורים להגיע.

 

בינתיים הורדתי את אפליקציית הטורק והיא פשוט מגניבה! כל נתוני המנוע אצלי בטאבלט ואפילו כבר עשיתי RESET לאיזה תקלה שצצה...

 

קניתי גם את הביט 1 החדש ו4 כבלי RCA של OMEGA AUDIO.

 

בעיה שצצה - המתאם בין הטאבלט לכפתורי ההגה (ג'ויקון) התברר כלא תומך בCANBUS ׁ(פרוטוקול התקשורת של הרכב) ואני צריך למצוא פתרון לבעיה כי אני לא רוצה לוותר על כל הכפתורים המקוריים שבאים עם הרכב... עם למישהו יש פתרון אשמח לרעיונות.

 

השבוע התפנתה לי סוף סוף סדנת העבודה שחיכיתי לה כבר זמן רב וכל מה שנשאר זה להתחיל להתקין!

 

מקווה שכל ההתקנה תגמר בעוד...שלושה חודשיים....):

 

בינתיים העלתי תמונות של הביט 1 ושל הטורק ומקווה שקצב התמונות יהיה בתדירות שבועית

 

 

שבוע טוב.

ביט 1_1024x768.jpg

ביט 12_1024x768.jpg

טורק 1_1024x768.jpg

טורק 3_1024x768.jpg

טורק_1024x768.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

החיבור של הנקסוס למחשב הרכב הוא בהחלט אחד הדברים השווים, ללא קשר לסאונד.

יש כבר כיוון סופי מבחינת מיקום מגברים ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיבור לטאבלט באמת מגניב, מה גם שיש בטורק פיצ'ר של היפוך המסך, תפעיל אותו ותניח את הטאבלט/טלפון על הדש בורד- והופ נוצרת "הקרנה" של כל השעונים ע"ג השמשה, אני מבסוט על זה אש.

 

ביט 1 החדש? יש משהו שונה?

 

תאמת שאני גם שוקל לעשות בנייה לטאבלט שלי, נראה כבר.

SCANSPEAK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר,

 

לא הבנתי בדיוק למה הג'ויקון צריך לתמוך בCANBUS ואיפה הבעיה כאן עם גלגל ההגה?

 

בד"כ בגלגלי הגה אתה תמצא מצד שמאל שליטה בכפתורי הרדיו ומצד ימין בקרוז קונטרול - יש כאלה שהוסיפו להם גם כפתורים בשליטה בדיבורית אבל כאן כבר אני לא רואה איך הנקסוס נותן מענה (לדיבורית) אלא אם כן אתה משאיר איכשהוא את המערכת המקורית מחוברת.

 

לפי מה שאני יודע ברוב המכוניות השליטה של הקרוז קונטרול (בקרת שיוט בעברית) בכלל מחוברת לצמת הECU בעוד השליטה על פיקודי המערכת בכלל מחוברת לצמת הסטריאו - אתה לא אמור בכלל להפריע לבקרת השיוט ולהתחבר רק לחיווט של צמת הסטריאו לא?

 

אלא אם כן הגרמנים כמובן החליטו להתחכם ולעשות את זה אחרת, אחת הסיבות שאני לא כל כך רוצה לקנות רכב יוקרה אם אני מתכוון להתקין מערכת אפטר מרקט :evil:

 

אם אפשר לשאול - איזו תקלה היית צריך לאפס?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, בצד ימין של ההגה יש את כפתורי הווליום, בצד שמאל יש כפתורים דיפדוף במסך שבתוך שעון המהירות

(לא קשור למערכת). חוץ מזה, ליד משענת היד יש גלגלת לחיצה ועוד שני כפתורים שאותם ארצה לשלב ב''שליטה עם כפתור'' בנקסוס.

לפי מה שהבנתי(ואנו מודע שלא הצלחתי למצוא הרבה מידע על קאנבס) כל כפתורי הרבה או הכפתורים הרלוונטים

עובדים עם קאנבס והג'ויקון לא ידע לעבוד עם אותם כפתורים.

 

והתקלה שריסטתי היא בקיצור ''מתח סלילים גבוה '' זאת תקלה שווידיתי שהיתה ולא חזרה שוב.

 

ואגב הקרוז קונטרול הוא בכלל ידית נפרדת מההגה - lowtec....לא להיט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר,

 

לא נשמע כיף גדול להתקין מערכת קאסטום ברכב יוקרה - או קיי אמנם מרצדס סטנדרטית אבל מרצדס!

 

מרגיז אותי לחשוב שאם אני ארצה לכוון למותג גרמני יוקרתי, אמריקאי יוקרתי או שוודי יוקרתי או צרפתי (יוקרתי או לא) אני הולך לאכול הרבה ח@# עם כל האלקטרוניקה והתחכום שהיצרנים האלה מכניסים ברכבים האלה - שאני לא מעוניין בהם מלחתכילה אלא רק באיכות הנסיעה ובמותג כמובן.

 

רכבים יפניים או קוראניים כל כך יותר קלים לפירוק ולבניה מחדש

 

למה?! למה לכל הרוחות, למה?

 

לקנות 107 רק בגלל שזה הרכב הכי קל בעולם לקוסטומיזציה! :evil:

 

אני ברכבים שכאלה הייתי רוצה לשמור בכלל על המערכת המקורית ולהכניס את הטאבלט כנספח - מקור נוסף שמתחבר לפרוססור שעליו תשב המערכת המקורית.

 

הייתי כמובן דואג לטאבלט לבניה יפה בצורה נגישה יחסית ליד שלי - אבל משאיר את המערכת המקורית שלמה, ללא פגע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי... מה באת לבאס!??

 

מזל שאני עוד צעיר עם מוטיבציה של לוחם (:

 

ואם להיות קצת יותר רציני, תראה אם ההתקנה היתה פשוטה רוב הכיף והסיפוק בסוף לא היה כל כך גדול (ראה ערך הפרויקט בקליאו שמאוד נהנתי ממנו)

אני מאוד נהנה מהתכנון, מהתיעצות, העיצוב, היצירתיות, החברים שאני רוכש בדרך ל... וההשקעה והדיגום שבדבר, זה הכיף שלי, נשבע לך שכל ההתעסקות הזאת מעלה לי את ערך המוסף לחיים, האתגר ההתנסות וכל המסביב, כמובן שהתוצאה הסופית היא גם חלק לא מבוטל מהכיף אבל זה לא היה אותו הדבר עם הכל היה פשוט בחיים.

 

תחשוב על אישה שאתה משיג בקלות, ועל האישה שאתה רודף אחריה כמה חודשים רק כדי להוציא ממנה דייט, את מי תעריך יותר? מי תיהיה סיפוק לזמן ארוך וחזק יותר...ופה אני אפסיק עם הדוגמה הזאת...(:

 

ותכלס אני חושב שרכשתי מספיק כלים כדי להתמודד עם הפרוייקט הזה גם עם הוא לא PLUG AND PLAY...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרוייקט מבוסס מחשוב בפני עצמו הוא לא פלאג אנד פליי

 

ורואים שאתה לא נשוי :-D

 

לי פשוט מתבאס התחת מלחשוב לשנות רכב מקורי ברמה כזו ומה שיותר מבאס לי תצורה זה להמנע יום אחד מלקנות אחד כזה - בקיצור - מקווה שיום אחד נתראה במועדון הגרמניות עם שתי מערכות יוקרה והרבה פלסטרים על הידיים! :evil:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן מהסופ"ש...

 

אז בגדול מה שעשיתי הסופ"ש זה לפרק חלקים רלוונטים מהאוטו וקצת להבין איך הוא בנוי, מאיפה מעברים מה, איזה קליפסים יש בדלת ומה מסתתר מאחוריה...

 

אז כמה רשמים, דבר ראשון הדיפון של הדלת יחסית פשוטה לפירוק (בכל זאת יש היום הכל ביוטיוב) אבל מאחורי הדיפון ישנו חוצץ מפח שמפריד בין הדיפון לפח החיצוי של הדלת ומה שגרוע בזה שהוא מחובר אך ורק בניטים.... אפילו הרמקול מחובר בניטים לפח, מצד אחד הפח הזה פשוט אוטם את הנפח של הרמקול, מצד שני זה יהיה סיוט לשים חומרי איטום ובידוד, אז מה שאעשה אחכה עם פירוק החוצץ עד שכל המערכת תעבוד ואם ארגיש צורך לשים בידוד אפרק את כל הניטים ואחליף אותם בברגים.

 

לגבי פירוק הפלסטיקה, הדבר דיי פשוט ברכב הזה אבל כל החיפויים שתפוסים בקליפסים פשוט לא נועדו לפתיחות חוזרות ונשנות...הקליפסים כל כך אגרסיבים ופשוט פוצעים את הפלסטיקה כל סגירה ופתיחה מחדש אפילו אם מאוד נזהרים ולכן אתכנן מראש את כל הפתיחות והסגירות שלהם...

 

בינתיים מה שעשיתי זה להעביר את כל החיווט של צד שמאל ברכב (מידבאס,ריינג' וטויטר)

 

במהלך השבוע אכין את הטבעות לכל הרמקולים ואתכן את התיבה לסאב שעליה ישבו בתקווה כל המגברים והפרוססור.

 

 

ומשו חמוד שמצאתי באיבי זה גרילים ממתכת למידריינג', בסבירות גדולה מאוד שאזמין אותם, במחיר כזה גם אם הם לא יהיו טובים זה בהחלט שווה את הניסיון

 

http://www.ebay.com/itm/251353708743

 

 

שבוע טוב

2.jpg

1.jpg

4.jpg

3.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר,

 

אולי כדאי שתזמין לך גם קליפסים (תפסנים\מהדקים) לפלסטיקה שאתה עובד עליה - אם כבר כזו איכות הרכבה אז לשמור עליה כזו.

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmercedes+c200+door+clips&_nkw=mercedes+c200+door+clips&_sacat=0&_from=R40

 

אני רכשתי לאוונסיס שלי ולסובארו של אבא שלי סט שלם של קליפסים לפני שניגשתי למלאכת פירוק הדיפונים והפלסטיקה - זו היתה החלטה מאוד חכמה מתברר, לפחות באוונסיס - בסובארו המצב היה ה-ר-ב-ה יותר סלחני.

 

נראה לי שגם מנגנון החלון מתפרק ביחד עם המחיצה נכון? - זה אומר שאתה כנראה תצטרך להדביק את החלון למסגרת הדלת בכדי שלא יהיה לך שם מקרה מצער.

 

אבל זה מסביר למה המכוניות האלה מחזיקות שנים על גבי שנים - הן בנויות כמו טנק!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי נהרסו כמה באוונסיס אבל זה היה בגלל שהשתמשתי בCCF (דיינאליינר) שהוא עבה מידי לדלתות ו"קצת" הגזמתי שם באחד הנסיונות - אז החלפתי ארבעה קליפסים - מזל שקניתי מראש.

 

לא מזיק שיש ספיירים בעבודות מהסוג הזה - מקסימום - קרה, אתה יכול להזמין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3610 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...