Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה יגמור אותי אם טיל יפול על האלפא שלי!!!!!!!!!

אין תחליף לאלפא הזאת (וגם אין ביטוח מקיף).

 

:?

 

בטח. בהיסטריה.

 

הרי הסיכוי לפגיעת טיל גבוה משמעותית מהסיכוי לתאונה והשבתת הרכב (במיוחד כשאין ביטוח מקיף)

 

:p

 

נא למצוא נושאים יותר, אהם, הגיוניים לת'רדים. אפילו בפורום אוף-טופיק...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בזמן נסיעה הסיכוי לפגיעה ישירה נמוך בהרבה :wink:

 

טל.

 

תמיד אלה שאומרים משפט כזה, הטיל "נמשך" אליהם... :D

 

כן, אתה צודק, זה נכון :shock:

פורסם
זה יגמור אותי אם טיל יפול על האלפא שלי!!!!!!!!!

אין תחליף לאלפא הזאת (וגם אין ביטוח מקיף).

 

:?

 

בטח. בהיסטריה.

 

הרי הסיכוי לפגיעת טיל גבוה משמעותית מהסיכוי לתאונה והשבתת הרכב (במיוחד כשאין ביטוח מקיף)

 

:p

 

נא למצוא נושאים יותר, אהם, הגיוניים לת'רדים. אפילו בפורום אוף-טופיק...

 

רוני

 

אהם אהם לך בחזרה!!

:shock:

 

מאחורי הציניות מסתתר פחד אמיתי!!!!

באהה עכשיו גזרתי על עצמי גורל מר.....

 

דבר חמישי, חשבתי שהתרד הזה יתפתח לכיוון סוטה יותר של נהיגה ספורטיבית בכבישים ציבוריים בעת האזעקה..... :drinking: , עליי להכריז שחוץ מטל, כולכם חנונים וחננות אחת אחד..

תתבישו לכם!! :bad-word:

אחח.. איך שהפורום היתדרדרדרדר..

 

זהו, פרקתי.. (כתף)

סתם סתם, אוף טו-פופיק..

 

 

הודעה זו נכתבה עקב תקרית מצערת: יום שישי היום, קמתי ב8 בבוקר אייכס, ואמא אמרה לי להתחיל לאטום את החדר כי מחר יש מלחמה.. :shock: וויכוחים קשים לא עזרו לי..

אשכרה אטמתי היום חדר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

מ-ש-ו-ג-ע

 

וסתם שתיתי קצת קולה אז זה עלה לי לראש....

פורסם
אהאה ד"א שמתם לב שיש סמיילי של כושית בפורום???

:black: - תכירו זה לילי הכושית מערד. היא אישה שכקלועה בגוף של גבר.

 

אהלן לילי...

 

תגיד אדם, אתה חושב לילי מעוניינת אולי בקשר רציני?

נסה לסדר לי משהו... 8)

פורסם

אני בשעת אזעקה יצא החוצה יניע את הטויוטה וילך לתופס כמה טילים

מת שהאוטו יקבל טואטלוס ונקבל את הכסף וניקנה איזו בובה חדשה ולי מהעודף 205 GTI

פורסם
אני בשעת אזעקה יצא החוצה יניע את הטויוטה וילך לתופס כמה טילים

מת שהאוטו יקבל טואטלוס ונקבל את הכסף וניקנה איזו בובה חדשה ולי מהעודף 205 GTI

 

 

אין שכל , אין דאגות....

פורסם
אני בשעת אזעקה יצא החוצה יניע את הטויוטה וילך לתופס כמה טילים

מת שהאוטו יקבל טואטלוס ונקבל את הכסף וניקנה איזו בובה חדשה ולי מהעודף 205 GTI

 

 

אין שכל , אין דאגות....

 

תקשיב ללירן, הוא יודע :p:p

יובל.

פורסם
זה יגמור אותי אם טיל יפול על האלפא שלי!!!!!!!!!

אין תחליף לאלפא הזאת (וגם אין ביטוח מקיף).

 

:?

 

אם כבר הזכרתם אלפא . . .

היום בדרך הביתה ראיתי בחור דתי נוסע באלפא סוד לבנה (ליסינג בטח :wink:), לא הספקתי לראות איזה מנוע כי ישר נעמדתי לידו וצפצפתי לו שיפתח חלון. שאלתי אותו אם הוא מוכר, והוא ענה לי "כמה אתה מוכן לתת", אני זרקתי סתם מחיר- 5 אלף, הבחור אמר לי תן לי את הטלפון שלך, נתתי לו את הטלפון ואז הוא אמר לי שהאוטו יד ראשונה !!!!!! ושהוא ישקול את זה ויתקשר אליי, אמרתי לו שהוא יכול להתקשר אפילו עוד חצי שנה, מתי שהוא רוצה אני קונה ממנו את האוטו . . . .

 

הוא אמר לי שלפי דעתו זו האלפא סוד היחידה בארץ יד ראשונה, נשמע לכם הגיוני ??? :roll::roll:

 

REDROZE, שמנסה להחזיר את הת'רד הזה לפסים נורמליים . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...