Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי בשעה 9 בערב חזרנו עם שני הילדים הקטנים מהביקור אצל החברים שלנו. נכנסים לחניון הגדול בבניין המשותף (יש בו כ- 80 חניות פרטיות של כל הדיירים) ו... הרכב של המשפחה אחת חונה בחניה שלנו ובחנייה של השכנים שלנו, כלומר תופס שתי חניות שבכלל לא שלהם!!! על הניה מופיע שלט "חניה פרטית" עם מספר הדירה, אך כמובן שזה לא מפריע להם לחנות איפה שבא להם.

 

אני עצבני כי גם בעבר זה קרה לא פעם אחת עם אותו הרכב, אז אשתי הלכה לדבר איתם ואני נשארתי באוטו עם הילדים.

 

היא חוזרת אחרי 5 דקות ומספרת לי שבעלת הרכב אמרה לה שכאשר מישהו חונה בחניה הפרטית שלה אז היא תמיד חונה איפה שיש מקום פנוי (היא באמת עושה את זה באופן קבוע ובדרך כלל תופסת 2 חניות!!!) והמליצה לאשתי גם לחנות בחניה הפנויה. אשתי ענתה לה שהיא לא מוכנה לתפוס חניה פרטית של מישהו אחר ומבקשת לפנות את החניה שלנו. ואז הבן של הגברת צועק לה לסגור את הדלת ובכלל לא לדבר אם אשתי.

 

אני לא יודע איך, אך בסוף אשתי הצליחה לשכנע אותם לפנות את החניה שלנו.

 

אני יודע שבגדול אין מה לעשות וגם להגיש תלונה בשטרה לא ייתן כלום חוץ מנזק אפשרי לאוטו שלנו בתור נקמה אחר כך.

זה פשוט מתסכל :-( ומעצבן אותי :evil:

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סביר שבפעם הבאה הם כבר לא יחנו בחנייה שלכם.

אם האירוע יחזור על עצמו, אפשר להתקין עמוד חנייה מתקפל לשמירה על מקום החנייה בלי להתעסק עם השכנים.

פורסם
סביר שבפעם הבאה הם כבר לא יחנו בחנייה שלכם.

הם כבר חנו בחנייה שלנו לפני מספר חודשים. אז דברתי איתה וביקשתי לפנות את החנייה. קיבלתי ממנה הרבה קללות, אך בסוף הבן שלה קם והזיז את הרכב שלהם. כמו שכתבתי - בדרך כלל הם חונים איפה שרוצים, כל יום הרכב שלהם חונה בחניה במקום אחר. כנראה, שלשכנים האחרים זה לא מפריע או שהם הבינו שאין עם מי לדבר.

 

אם האירוע יחזור על עצמו, אפשר להתקין עמוד חנייה מתקפל לשמירה על מקום החנייה בלי להתעסק עם השכנים.

במקרה והם תופסים 2 חניות, כמו שהיה ביום שישי האחרון, עמוד חנייה מתקפל בחניה שלי לא יעזור.

פורסם

לא בטוח בכלל שזה נכון - אם זו חניה פרטית, מסומנת ויש לך עותק טבו זו השגת גבול לכל דבר.



 

שכן שחנה לי בחניה הפרטית שלי בזמנו, הזעקתי ניידת משטרה - הם הגיעו, איתרו את בעל הרכב על פי הלוחית התקשרו אל בעל הרכב והוא הגיע ופינה את החניה.

 

זה לא קרה פעם נוספת איתו.

 

פעם אחת מילא, פעם שניה זו כבר עבירה פלילית - השגת גבול.

 

רק חבל שבאמת הטיפול בנושא בארץ הזה הוא כמעט חסר שיניים לחלוטין - בארה"ב על השגת גבול אפשר לחטוף כדור בראש במקומות מסויימים.

 

 

ואל תדבר עם אנשים כאלה, אל תחבל להם ברכב כי אז יתבעו אותך ואתה בהחלט תצא אשם - או שתשים מחסום באמת על החניה שלך או שתזעיק ניידת ותאמר להם שהשכן צועק ומאיים כאשר אתה מנסה לדבר איתו (וזה אכן קרה)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

Zenit החניה רשומה בטאבו על שמך או שזה מין הסכמה כזאת שלכל דייר יש את החניה שלו ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

כל מה שצריך זה שני ג'ק עגלה שקונים באוטודיפו ב 100 שקל, ותבין לבד*.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*לא שאני ממליץ על שיטה זו או שפעלתי בשיטה זו אי פעם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
תנסה ללכת אליהם לדבר עם הבן אדם הכי הגיוני שם, תסביר לו מה שצריך

ואני מאמין שהוא יעביר את זה לשאר המשפחה ..

אין שם עם מי לדבר אם אתה מבין אותי.

 

ואל תדבר עם אנשים כאלה, אל תחבל להם ברכב כי אז יתבעו אותך ואתה בהחלט תצא אשם - או שתשים מחסום באמת על החניה שלך או שתזעיק ניידת ותאמר להם שהשכן צועק ומאיים כאשר אתה מנסה לדבר איתו (וזה אכן קרה)



לא מתכוון לפגוע ברכב שלהם. בפעם הראשונה אשתי אמרה לי שכנראה אני לא דיברתי איתם יפה ולכן בשני מקרים האחרונים היא הלכה לשם בעצמה וקבלה את ה"יחס".

המשטרה באה רק במקרה והרכב חוסם אותך.

 

Zenit החניה רשומה בטאבו על שמך או שזה מין הסכמה כזאת שלכל דייר יש את החניה שלו ?

יש לי חוזה מול קבלן ובו לכל דייר מסומנת מספר חניה ששייכת לו. שום חוזה ושום בקשה לא עוזרת עם אנשים מסוג זה.

פורסם

עם פושטקים, מתנהגים כמו פושטקים.

 

תמיד תהיתי מה אני הייתי עושה במקרה דומה (או בסגנון חיים הכט: ״מה אתם הייתם עושים?״), התשובה שלי לעצמי הייתה חד משמעית: חוסם את הרכב שחנה בחניה שלי.

לכל המתיפייפים, אין פה עניין של אינפנטיליות מצידי, אלא ללמד לקח.

 

אגב,מלי יש מחסום עמוד כמו שתיארו פה קודמיי, אלא שהמחסום נשאר תמיד מקופל.

הגדלתי ועשיתי שבלונה עם הכיתוב חניה פרטית ומס׳ הרכב. לא נתקלתי בבעיות.

פורסם

אם החניה שלך ורושמה בטאבו (אני חושב שהחוזה הזה נחשב גם) אז אתה יכול להגיש תלונה על השגת גבול, אם יש מתחם ויש הסכמה של הדיירים שלכל אחד יש חניה משלו אז אתה לא יכול להגיש תלונה על השגת גבול.

אם יש לך כוח להגיש תלונה על השגת גבול בפעם הבאה אז לך על זה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

שים 3 עמודי חנייה מתקפלים כמו בדוגמא שלהלן כך אף אחד לא יוכל לחנות לך גם מהצד.

 

אם אתה רוצה אפשר גם להוריד את העמוד האמצעי אבל אולי השכנים יתחכמו ויחנו באמצע.

 

עמכם סליחה על האיור, לא היה לי רצון עז להשקיע =]

 

האיור: http://imageshack.us/photo/my-images/30/m3vu.png/

 

עריכה: כל עוד זה חנייה בטאבו!

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
תמיד תהיתי מה אני הייתי עושה במקרה דומה (או בסגנון חיים הכט: ״מה אתם הייתם עושים?״), התשובה שלי לעצמי הייתה חד משמעית: חוסם את הרכב שחנה בחניה שלי.

בררתי את הנושא מול שוטר במשטרה - במקרה ומישהו חונה בחנייה פרטית שלי ואני חוסם אותו, אז הוא מזמין משטרה ואני מקבל קנס :evil:

במקום להעניש אותו יענישו אותי!

 

אם החניה שלך ורושמה בטאבו (אני חושב שהחוזה הזה נחשב גם) אז אתה יכול להגיש תלונה על השגת גבול...

הבעיה היא שאני שומר על הרכב שלי ואין לי שום ספק שאחרי שאני אגיש תלונה במשטרה הם יעשו נזק לאוטו שלי ולא אוכל להוכיח כלום.

פורסם

א. אם כך רשום בחוזה עם הקבלן, זה מה שנחשב שהחניה היא "שלך בטאבו" בלשון העם.

הקבלן, במעמד רישום בית משותף, רושם אותה כהצמדה. אם הדירה כבר בת יותר משנה, אתה יכול להוציא נסח טאבו אינטרנטי ולראות זאת רשום תחת "הצמדות".

 

ב. ענין הזעקת ניידת אינו יעיל. מיתוגך כ"שכן הפסיכופט" יעיל הרבה יותר.

ניסיתי זאת כשגרתי בהוד השרון. פתר לי בעיה דומה. זה היה לפני 20 שנה, הייתי אז הרבה יותר צעיר וגם מעט יותר טיפש.

הבעיה בתדמית הזו שלא קל לתחזק אותה, ותמיד יקומו לך מתחרים עליה, שינסו לקחת ממך את התואר ע"י זה שידגימו (בד"כ עליך), שהם יותר פסיכופטים ממך.

 

ג. הפתרון שהציעו לך עם עמוד חשמלי מתקפל הוא הפתרון היעיל, התרבותי, ההגיוני, והמשתלם כלכלית לאורך זמן מכל אלו הר"מ.

 

אגב - לוותר ולחנות בחניה של שכן אחר/מחוץ לחניון= לא אופציה.

אל תחשוב על זה אפילו. ויתור מתפרש אצל הטיפוסים הללו כהזמנה לצעד ההשתלטות הבא (על רכוש משותף לדיירים,חצר,מחסן וכו').

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
כל מה שצריך זה שני ג'ק עגלה שקונים באוטודיפו ב 100 שקל, ותבין לבד*.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*לא שאני ממליץ על שיטה זו או שפעלתי בשיטה זו אי פעם.

רעיון נחמד ואז אתה פתאום חוטף תביעה על נזק שנגרם לכאורה לרכב באשמתך ולך תוכיח שזה לא אתה. העצה לשים עמוד מתקפל היא הכי שימושית בעיני כי אף פעם אי אפשר לדעת לאן זה מתפתח הסיכסוכי חניה האלה

פורסם
מצטרף בהמלצה על עמוד. היום כבר יש כאלה חשמליים עם שלט כך שאפילו לא צריך לצאת מהרכב...

 

אפשר עוד פרטים? מאיפה אני מביא כזה ומקום מומלץ?

 

אני עובר בקרוב לבית שבו חניות לא מסומנות לכל דיירי הבניין. מכל החניות דווקא החניה בבית שבו אגור נתפסת כחניה לכולם וכל פעם יש בה אוטו אחר

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.


×
×
  • תוכן חדש...