Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
א. אם כך רשום בחוזה עם הקבלן, זה מה שנחשב שהחניה היא "שלך בטאבו" בלשון העם.

הקבלן, במעמד רישום בית משותף, רושם אותה כהצמדה. אם הדירה כבר בת יותר משנה, אתה יכול להוציא נסח טאבו אינטרנטי ולראות זאת רשום תחת "הצמדות".

לא שזה יעזור מול השכנים או סתם אורחים מהסוג הזה, אך אשמח לראות איפה באינטרנט אני יכול להוציא נסח טאבו. תודה מראש.

 

אגב - לוותר ולחנות בחניה של שכן אחר/מחוץ לחניון= לא אופציה.

אל תחשוב על זה אפילו. ויתור מתפרש אצל הטיפוסים הללו כהזמנה לצעד ההשתלטות הבא (על רכוש משותף לדיירים,חצר,מחסן וכו').

אף פעם לא חניתי בחניה של השכנים גם כאשר היא הייתה פנויה. באותו יום שישי בערב הייתי יכול לחנות בחניה של השכנים (שגרים מולי) שהייתה פנויה והם לא נוסעים בשבת (שומרי השבת) אך כמובן שלא עשיתי את זה.

לא מתכוון לוותר על החנייה שלי ולתת אותה לאחרים!

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

natco

 

אך אני לא בטוח ששווה לי לשלם כ- 100 ש"ח על קבלת נסח מאושר ע"י לשכת המקרקעין כאשר חוץ ממני לאף אחד לא יהיה אכפת מה כתוב בו.

 

בכל אופן ממש תודה לך :mm_yeah:

פורסם

במדינה יש אנשים חצופים ממש. במקרה של המשפחה שלו הביאו טופס חניות בטאבו + בעל הדירות (כמעט כולם פה גרים בשכירות) התקשר והודיע לשכנים להתפנות מהחניה.

זה זיכה אותנו אמנם בחניה פנויה, אבל גם בשברים ברכב

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

נסח חתום ומאושר רלוונטי בעיקר לבקשות להיתרי בנייה וחוזי מכר.

מעטים מזמינים אותו.

לצורך קבלת נסח בקובץ PDF מספיק הנסח האינטרנטי ב-11 ש'.

אם אתה בכ"ז מזמין שוטר, או מגיש תלונה כלשהיא, זה ממש מספיק.

כל ההבדל בין הנסחים הוא חותמת סגלגלה ועגולה בתחתית אותו דף בדיוק שאתה מקבל ב-11 ש'.

 

בכל מקרה, עדיף שתשקיע את כספך בעמוד מתקפל שיותקן במרכז תא החניה, בשליש העומק.

444.jpg

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
במדינה יש אנשים חצופים ממש. במקרה של המשפחה שלו הביאו טופס חניות בטאבו + בעל הדירות (כמעט כולם פה גרים בשכירות) התקשר והודיע לשכנים להתפנות מהחניה.

זה זיכה אותנו אמנם בחניה פנויה, אבל גם בשברים ברכב

 

כי "פגעתם בכבודו" בכך ש"הלשנתם".

במקרה כזה כבר עדיפה גישת "השכן הפסיכופט" הר"מ.

אין טעם בהדברות הגיונית/ פניה לרשויות חסרות שיניים מול טיפוסים כאלה.

 

או לחסום פיזית את דרכו של הפרימט אל רכושך הפרטי, או לגרום לו לעקוף אותך ואת רכושך ברדיוס של 5 מ'.

הגישה השניה קשה לביצוע, אורכת זמן רב בו אין תוצאות נראות לעין (ראה ערך- "זמן האילוף"), עלולה לעלות לך ממון רב בתביעות וב"נזקי נקמה", ומסוכנת לבריאותך הפיזית והנפשית, ולר"פ שלך.

מנסיון.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אם יש לך כוח לכאב ראש, תתקשר למשטרה, אם החניה רשומה בטאבו, אתה יכול לקרוא לשוטר שידרוש מהם להזיז את הרכב, ויש לך גם זכות להגיש תלונה.

 

לגבי נזק פיזי, זה באסה וזה מה שגורם להסתייגות מדיווח למשטרה.

למרות שהיום אפשר לתעד הכל עם מצלמות, אבל זה כאב ראש.

 

לגבי חסימה זה רעיון גרוע.

כי אז רוב הסיכויים שיפגעו פיזית ברכב שלך.

 

עם קצת תכנון אפשר לשגע אותם בכמה דקות, אבל כל נגיעה ברכב שלהם נחשבת לפלילית.

 

 

אנשים כאלה הם תת רמה, מחפשים לכבות שריפות במקום לפתור את הבעיה שלהם.

באסה לגור עם אנשים כאלה.

אני גר בדירת קרקע, אבל המועצה סימנה בשביל כל אחד ביישוב שתי X על חניות מחוץ לבית, זה בשביל שבעל הבית יחנה שם את המכוניות שלו.

אתה צריך לראות ימים שיש הרבה אנשים שחונים, הם חונים בכל מקום שאפשר אבל אף אחד לא תופס את החניות שלי, זה תרבות.

קרה פעם שמישהו חנה לי בחניה, אז פשוט השארתי לו 1 ס"מ מהרכב שלי (לא ממש אכפת לי, יש לי טמבון חזק).

פורסם
הבעיה היא שאני שומר על הרכב שלי ואין לי שום ספק שאחרי שאני אגיש תלונה במשטרה הם יעשו נזק לאוטו שלי ולא אוכל להוכיח כלום.

 

במדינה יש אנשים חצופים ממש. במקרה של המשפחה שלו הביאו טופס חניות בטאבו + בעל הדירות (כמעט כולם פה גרים בשכירות) התקשר והודיע לשכנים להתפנות מהחניה.

זה זיכה אותנו אמנם בחניה פנויה, אבל גם בשברים ברכב

 

זה בדיוק מה שכתבתי :-(

 

לגבי נזק פיזי, זה באסה וזה מה שגורם להסתייגות מדיווח למשטרה.

 

אנשים כאלה הם תת רמה, מחפשים לכבות שריפות במקום לפתור את הבעיה שלהם.

באסה לגור עם אנשים כאלה.

 

מסכים עם כל מילה.

פורסם

ניר, הרעיון הוא לא לחסום את הרכב שלהם כשהוא בתוך החניה.

הרעיון הוא למנוע מהם להגיע אליה מראש. (מחסום עמוד, שרשרת,רוטווילר או כל הפרעה פיזית אחרת שפשוט תגרום להם לבחור בחניה אחרת)

 

לגבי לשגע- בזמני, ירדתי ב2 בלילה עם דבק 3 שניות. שתי טיפות על לחצן האינטרקום שלו ולחיצה של 3 שניות.

הוא השתמש אח"כ באותו סוג דבק כדי למלא לי את המנעולים בדלתות הרכב. (לא היו אז שלטים)

מילאתי לו את התיבה בתוצרת מוצקה שבד"כ מיועדת לאסלות. הוא בתמורה הפך את המגבים של הרכב שלי (כולל הזרוע) לפסל סביבתי קינטי.

זה נמשך עוד ועוד. הדמיון רק התפתח, וגם האלימות הפיזית לא איחרה להגיע.

בסוף, דווקא הפקקים בכביש 40 שברו אותי ועברתי קרוב יותר לעבודה.:lol:

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

במקרה והם תופסים 2 חניות, כמו שהיה ביום שישי האחרון, עמוד חנייה מתקפל בחניה שלי לא יעזור.

 

עמוד חניה מתקפל המותקן באמצע החנייה ימנע גם חנייה כפולה.

http://www.asclean.co.il/catalog-safety-equipment/park-guard/park-guard-automatic

אל תראה בקישור המלצה למוצר ספציפי.

פורסם

איזה רכב יש לך , ואיזה להם?

שואל רק כדי להבין את יחס הסיכון לעומת ההשקעה בפתרון

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

maxcher

 

רכב בן 3 שנים לכל אחד מאיתנו.

 

נ.ב. לא מתכוון להחליף את הרכב שלי לפחות ב- 5 שנים הקרובות.

פורסם

כל המחסומים האלה נראים לי צעצוע. (עמוד חניה כמו שהיה בטופ גיר זה כבר קטלני, שהם ריסקו עליו משאית.)

אלה אנשים חרא מי שהוא מתעסק איתם.

אז הם יחנו חצי רכב ולא רכב מלא. (גם עם עמוד וגם עם מחסום).

 

חוץ מזה לפי איך שזה נראה, פשוט עולים על זה עם רכב גבוה וזה מתעקם.

 

שומר חניה ידני

יכול ליהיות אופציה מצויינת, יותר אמין, יותר מאסיבי (למעשה אי אפשר גם להרוס אותו בקלות), החסרון הוא שזה מצריך ירידה מהרכב לכמה שניות בשביל לנעול אותו.

רק אם מישהו מתקין כזה, הייתי ממליץ לקחת מנעול יותר גדול ממה שיש בוידיאו (משהו עם U עבה בקוטר של 2ס"מ ככה, שצריך כלים מאסיבים כדי לשבור אותו).

פורסם

גם לי זה קרה.

השכן חסם אותי עם הרכב שלו.

התקשרתי למשטרה ב02:00 לפנות בוקר, נתתי להם מספר רכב, ב02:05 הרכב שלהם כבר לא היה :lol:

מיותר לציין שזה לא חזר על עצמו שוב...

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...