Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

נעים מאוד לכולם, אני חדש בפורום.

בשעה טובה אתמול התחדשתי בגולף 2003 במצב חדש.

מה שכן הדלתות מאחורה לא נפתחות.

 

מה יכולה להיות הבעייה ומה הפתרון שלה ??

 

בתודה רבה מראש לעוזרים !

פורסם

לא מובנת הבעיה כל כך. הדלתות נעולות ובגלל זה לא נפתחות? ניסית לשחרר את הנעילה ע"י משיכת הצ'ופצ'יק? ע"י הכפתור בדלת הנהג?

פורסם

לא ניתן להרים את הצ'ופצ'יק וגם בכפתור של הנהג רק הדלתות הקדמיות מגיבות.

יכול להיות שזה קשור למשאוות הוואקום של הנעילה ?

פורסם

מוזר שזה קרה דווקא בשניים האחוריים במקביל. למה אי אפשר להרים את הצ'ופצ'יק? אולי כדאי להתחיל מפירוק של הדלת. מנגנון חילופי ניתן להזמין מאיביי בכמה עשרות שקלים.

פורסם

בדגם הזה א''א להרים את הצופציק עם היד, מושכים את הידית מבפנים, או עם הנעילה מרכזית, ניסת לפתוח את הדלת מבפנים, וגם מבחוץ קצת בכח?

נשמע כאילו המנגנון נתפס על מצב נעילה ולא מגיב.

פורסם
לא ניתן להרים את הצ'ופצ'יק וגם בכפתור של הנהג רק הדלתות הקדמיות מגיבות.

יכול להיות שזה קשור למשאוות הוואקום של הנעילה ?

אצלך ברכב המערכת הנעילה היא חשמלית ולא פנאומטית (אין משאבת וואקום).

איזה כייף לי :)

פורסם
מוזר שזה קרה דווקא בשניים האחוריים במקביל. למה אי אפשר להרים את הצ'ופצ'יק? אולי כדאי להתחיל מפירוק של הדלת. מנגנון חילופי ניתן להזמין מאיביי בכמה עשרות שקלים.

 

אהלן דניאל,

האם אתה במקרה יודע להתעסק עם פירוק הדלת והרכבת המנגנון או מכיר מישהו שעושה זאת ?

ואיך אני יודע מה שמו של החלק בכדיי לחפש באי ביי ?!

 

תודה רבה לכולם על התמיכה !

 

אלירן

פורסם

אצל רון חינם! תגיד לו ששלחו אותך מפה,

וזאת ההזדמנות להכיר אותו, זה יעזור לך בהמשך.

:lol: פולקסווגן כי חיים רק פעם אחת :lol:
×
×
  • תוכן חדש...