Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

RCA לא איכותיים ?

בהתחלה היו לי RCA של קליפורניה בום , סבבה זה באמת שלא איכותי

אבל לפני חצי שנה החלפתי במגבר הראשון את הכבל RCA לכבל של רוקפורד

וככה גם במגבר השני . קיצר הRCA שלי זה של רוקפורד

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם
אם אותו מתקין התקין לו בצורה כזאת שתגרום לרעש אלטרנטור (לא במודע, אבל התעצל), יכול להיות שזה מתבטא בזה שהRCA לא איכותי מספיק, או שבאמת אחד הרמקולים נוגע בשילדה, או כבל חשוף להשראות.

 

לדעתי ה-RCA מהרדיודיסק למגבר פגום, כי כשהוא חיבר מקור אות חיצוני (דיסקמן) למגבר - לא היו רעשים, וכשהמנוע/אלטרנטור לא עובד - האות עדיין יעבור בצורה מעוותת בגלל הRCA הפגום.

ולידיעתך שחיברתי תדיסקמן האוטו כן דלק

ולא היו רעשים מעצבנים רק איכות טובה של מוזיקה

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

תמיר.. יא שמן קבל..

Construction:

A ground loop isolator contains an isolation transformer for each channel. The transformers generally have a 1:1 ratio which neither boosts nor cuts the audio level. The audio is magnetically coupled through the transformer's core. Since DC can not flow the transformer, the DC path is cut and the noise is eliminated.

 

אז זה LP כן? בLOOP משתמשים בשנאי כדי לסנן רעש ואת זה לא ידעתי יופי שפתחת מסננים וזיהית שנאי אבל לא הבנת מה הוא עושה. אני יודע שרעש אלטרנטור זה DC וDC מנתקים עם קבל. פה זה קצת שונה כי זה LOOP.

אם תסתכל במעגלים שונים תראה שיש קבל לניתוק DC שבא מכיוון אחד בלבד.

למי שלא יודע לקרוא אנגלית.. כתוב שמסנן זה פשוט מכשיר שלא מעביר DC ולא קשור לתדרים.

פורסם

אוקי חברים , בדקתי והרעש זה רעש מתחזק מתי שאני מדליק את המזגן ושהאוטו דולק מתי שאני נותן גז אז השריקה מתחזקת

וזה לא ה RCA בדקתי אותם שחיברתי אותם לדיסקמן

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם
אוקי חברים , בדקתי והרעש זה רעש מתחזק מתי שאני מדליק את המזגן ושהאוטו דולק מתי שאני נותן גז אז השריקה מתחזקת

וזה לא ה RCA בדקתי אותם שחיברתי אותם לדיסקמן

שוב:

תחליף את ה RCA רק לבדיקה!

אם לא תנסה, לא תדע!

אל תגיד שחיברת את הדיסקמן, כי זה לא עוזר יותר מדיי...

בנוסף, תבדוק את הגיין שלך, אם הוא עד הסוף למעלה - תוריד אותו ותתאים אותו למערכת...

פורסם
תמיר.. יא שמן קבל..

Construction:

A ground loop isolator contains an isolation transformer for each channel. The transformers generally have a 1:1 ratio which neither boosts nor cuts the audio level. The audio is magnetically coupled through the transformer's core. Since DC can not flow the transformer, the DC path is cut and the noise is eliminated.

 

אז זה LP כן? בLOOP משתמשים בשנאי כדי לסנן רעש ואת זה לא ידעתי יופי שפתחת מסננים וזיהית שנאי אבל לא הבנת מה הוא עושה. אני יודע שרעש אלטרנטור זה DC וDC מנתקים עם קבל. פה זה קצת שונה כי זה LOOP.

אם תסתכל במעגלים שונים תראה שיש קבל לניתוק DC שבא מכיוון אחד בלבד.

למי שלא יודע לקרוא אנגלית.. כתוב שמסנן זה פשוט מכשיר שלא מעביר DC ולא קשור לתדרים.

שנאי לא מעביר DC זה המטרה של הסינון פה חמוד. ואני לא רק פירקתי אני הרכבתי ובניתי מסנים כאילו הרבה. אני יודע בדיוק איך הם פעולים בגלל זה אמרתי שזה שנאי. עכשיו לפחות למדת שזה בנוי עם שנאי ולא קבל........ועכשיו למדתי שהרעשים זה בא מהמתח DC שאיך שהוא הגיע לסיגנל.

 

פיתים :wink:

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

מיקמיק: לא יודע :-)

לא זוכר למה כתבתי את זה באותו הרגע אבל עכשיו ההשראות באמת לא נראות לי הגיוניות באותו משפט :lol:

 

תמיר: במקרה אין לי נסיון במה שאמרת, אבל יהיה נחמד אם לא תסיק מסקנות לפניי שאתה שואל, או לפחות תסביר כמו שצריך אם כבר התחלת להטיף מוסר, ואני אודה לך על זה אחרכך.

 

Syst3m: כתבתי שכשחיברת את הדיסקמן כשהאוטו מותנע לא היו רעשים + (דוגמא אחרת) כשהמנוע/אלטרנטור לא פועלים, ועכשיו כבר לא ברור לי מה הולך אצלך בכלל אחרי ההודעה האחרונה שלך.

פורסם

Syst3m: ועכשיו כבר לא ברור לי מה הולך אצלך בכלל אחרי ההודעה האחרונה שלך.

זה מוכיח את מה שאמרתי. תנסה מה שאמרתי פעם. ותראה שיש הפרש מתחים בין המגבר למקור האות

או המקור האות מקבל מתח ממקום אחר. אז לא יהיה רעשים בכלל.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
תמיר.. יא שמן קבל..

Construction:

A ground loop isolator contains an isolation transformer for each channel. The transformers generally have a 1:1 ratio which neither boosts nor cuts the audio level. The audio is magnetically coupled through the transformer's core. Since DC can not flow the transformer, the DC path is cut and the noise is eliminated.

 

אז זה LP כן? בLOOP משתמשים בשנאי כדי לסנן רעש ואת זה לא ידעתי יופי שפתחת מסננים וזיהית שנאי אבל לא הבנת מה הוא עושה. אני יודע שרעש אלטרנטור זה DC וDC מנתקים עם קבל. פה זה קצת שונה כי זה LOOP.

אם תסתכל במעגלים שונים תראה שיש קבל לניתוק DC שבא מכיוון אחד בלבד.

למי שלא יודע לקרוא אנגלית.. כתוב שמסנן זה פשוט מכשיר שלא מעביר DC ולא קשור לתדרים.

רעש אלטרנטור זה AC... האלטרנטור שלך מייצר AC, לא DC.

 

כשיש ground loop הרעש הוא DC שזורם בין שתי הנקודות שכתוצאה מהם נוצר ה LOOP.

 

ground loop isolator יכול לעשות את הרעש יותר גרוע בגלל שהוא מגדיל לנו את ה loop area בין המוליכים עצמם של ה RCA.

חפש loop area למידע על הנושא.

בדרך כלל אנחנו פותרים רעש אלטרנטור ע"י כבל שזור טוב, ושילוב של רכיבים שבנויים היטב בעלי בידוד סיגנל גראונד מהמינוס שלהם.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

רעש אלטרנטר זה AC. אבל הוא מוציא DC יש לו דיודות שמיישרות.....את המתח סינוס ואני בטוח שאתה יודע רק לא רשמת את זה ברור..

 

קיצור קיצור... קפוץ לחדרה סדר לי את הרעשים במערכת ! :wink:

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אוקי תקשיבו מה עשיתי

ניתקתי את המגבר של הרמקולים לחלוטין בדקתי את כל החיבורים עם המגבר של הסאב חיברתי אותו לרמקולים ושמעו נקי בלי הרעשים המעצבנים (חיברתי את הRCA של המגבר השני למגבר של הסאב)

ושחיברתי את המגבר השני ושוב את הרמקולים אליו הרעשים המעצבנים חזרו ,אתם חושבים שפשוט ההתקנה שביצעו אצלי למערכת לא הייתה טובה ? כאילו החוטים של הפלוס / מינוס / רמוט?

אולי להחליף אותם והרעשים יעלמו ?

Renault Clio RSi 1995 :evil:


×
×
  • תוכן חדש...